Zoals de (hele?) scherpe forummer misschien wel weet, ik lurk meer dan dat ik post, ben/was ik in het bezit van 2 VW mk2's.. M'n huidige Golf en een 2deurs Jetta. Biede uit 1988. Helaas kwam er op 29 April een einde aan die laatste, toen hij bij een vriendin van me voor de deur werd gestolen en 's nachts bij een ramkraak werd gebruikt

Van:

Naar:
Nu, ongeveer een maand later, is er een opvolger gevonden. Met dank aan een kennis.
Een 1993 BMW E30 touring, ooit een 318i, nu een 325. Hij is afgelopen vrijdag door de RDW omgekeurd na jaren te zijn gebruikt als drifter en daarna enige tijd stil te hebben gestaan. Het is een "krijgertje" (om daar maar even niet verder inhoudelijk op in te gaan

Ik moet nog even geduld hebben, op de rdw, maar dan kan ik van 70pk naar deze 170pk gaan. Voor mij al een gigantische verbetering natuurlijk!
Er zijn nog wel wat zaken die even gefixed moeten worden. Zo doet de toerenteller het niet en werkt de kachel niet lekker. Maar dat komt allemaal wel goed!
Mocht iemand nog ergens een normale/originele 325 einddemper hebben liggen voor een goede prijs. Ik heb interesse! Voor allerlei andere tips en simpele mods sta ik (uiteraard) ook open