Mannen van de Radio...altijd lachen!
"Ik heb er een weiland voor gekocht..."
smiley schreef:
Haha, vet!MartijnGizmo schreef:
Geweldige vent is dat. De rest van zijn pranks zijn ook super.smiley schreef:
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Paul76 en 10 gasten