Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- Bert ///M3
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...
1% is overrated. Als je nou bij de top 0.1% zit dan word het wat 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
En met een kersverse chef van de Eurogroep, Dijsselbloem, die zich nog amper realiseert dat hij de overste Karremans van Brussel is. Verantwoordelijk gemaakt voor de aanstormende hel, maar tandeloos en incapabel.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2141 ... ht___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Weet je wat pas echt grappig is.Hielke schreef:
Turkije glijdt inmiddels steeds verder af naar de duistere oorsprong van de Middeleeuwse Islam. Attaturk draait zich nog maar een keer in z'n graf om. Dat excuus is natuurlijk volledig ingegeven door het bezoek van Obama.
De Koerden vinden Erdogan een Koerdenmepper.
De ultra rechtste nationalisten vinden dat hij zijn ziel verkoopt aan Amerika en Israel en de PKK. En dat de Koerden teveel rechten krijgen (zie je de tegenstelling al?). En oh ja dat hij te links is.
De Islamofascisten vinden dat hij zijn ziel verkoopt aan Amerika en Israel!.
De linkse fascistische groeperingen vinden dat hij veelste rechts is.
Wtf is het nou ?
Je kan vinden wat je wilt over Erdogan, feit blijft dat Turkije lichtjaren vooruit is gegaan dankzij die Erdogan. En als je denkt dat Turkije richting de middeleeuwen gaat dan heb je er weinig van begrepen. Wat jij in het nieuws ziet is niet alles, die laten een eenzijdig beeld zien.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wellicht dat de middeleeuwen dichterbij dan dan we denken;
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2141 ... en___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2141 ... en___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
zie ik niet zo snel gebeuren...
die rijken die daar (Cyprus) geld hebben hadden dat niet in Rusland gestald en wellicht doen sommige dat straks wel...
weer anderen zullen wellicht een ander belasting paradijs opzoeken.
die rijken die daar (Cyprus) geld hebben hadden dat niet in Rusland gestald en wellicht doen sommige dat straks wel...
weer anderen zullen wellicht een ander belasting paradijs opzoeken.
-
Een algemene tip is als je meer dan 100.000 spaargeld hebt, dit bedrag te verdelen over verschillende rekeningen en afhankelijk van het land bij verschillende banken. In BE is het bijvoorbeeld zo dat elke rekening als een aparte rekening wordt beschouwd en elke rekening heeft staatsgarantie tot 100.000 euro. Op die manier moet je al een stuk minder vrezen dat jouw bank illiquide zal worden.
- GTRene
Toestemming voor nucleaire aanval op VS
Toestemming voor nucleaire aanval op VS
http://www.nu.nl/buitenland/3388534/toe ... al-vs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.nu.nl/buitenland/3388534/toe ... al-vs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lijkt wel wat verder te gaan dan alleen bedreigingenHet Noord-Koreaanse leger zegt dat het definitieve goedkeuring heeft voor ''genadeloze'' militaire aanvallen op de Verenigde Staten met inbegrip van gebruikmaking van kernwapens.
Dit zei het officiële persagentschap KCNA woensdag.
De melding komt nadat het Pentagon zei dat het Amerikaanse leger zich voorbereidt op de plaatsing van een geavanceerd raketafweersysteem op het eiland Guam in de Grote Oceaan.
Met de ''voorzorgsmaatregel'' willen de Amerikanen hun militaire bases in dit gebied verdedigen tegen Noord-Koreaanse bedreigingen.
Waakzaam
''De Verenigde Staten blijven waakzaam met het oog op de Noord-Koreaanse provocaties en staan klaar om Amerikaans grondgebied, onze bondgenoten en onze nationale belangen te verdedigen'', zei een woordvoerster van het ministerie van Defensie.
Amerika ziet een ''echt en duidelijk'' gevaar uit Noord-Korea, gezien zijn nucleaire mogelijkheden, raketprogramma en oorlogszuchtige retoriek, liet de Amerikaanse minister van Defensie Chuck Hagel eerder op de dag weten.
Dreiging
Noord-Korea dreigde een maand geleden al met een preventieve nucleaire aanval tegen de Verenigde Staten. En vorige week had de opperste legerleiding van het land zijn strategische raketeenheden al in gereedheid gebracht voor mogelijke aanvallen op het Amerikaanse vasteland en de Amerikaanse bases in Guam en Hawaï.
''Het moment van de explosie komt snel naderbij'', aldus de verklaring van het KCNA, eraan toevoegend dat ''vandaag of morgen'' een oorlog zou uitbreken op het Koreaanse schiereiland.

-
LOL. Geloof je het zelf?
- GTRene
tja, wie moet je geloven als er bepaalde mensen met belangen oid aan de touwtjes trekken
wat we via het nieuws zien lijkt het verder te gaan dan wat we voorheen voorgeschoteld kregen, der hoeft er maar 1 een grote fout te maken...of bewust op te zoeken en ze hebben een reden om?
niet dat Noord Korea zou kunnen winnen, maar wel aardig wat rotzooi schoppen denk ik...
je weet ook niet welke belangen daar in de regio allemaal zijn.
in elk geval best spannend als je het zo hoort.
Ondertussen snap ik ook niet hoe ze in Cyprus zolang door kunnen gaan en wat erachter ligt allemaal, tis een mooie zooi daaro.

wat we via het nieuws zien lijkt het verder te gaan dan wat we voorheen voorgeschoteld kregen, der hoeft er maar 1 een grote fout te maken...of bewust op te zoeken en ze hebben een reden om?
niet dat Noord Korea zou kunnen winnen, maar wel aardig wat rotzooi schoppen denk ik...
je weet ook niet welke belangen daar in de regio allemaal zijn.
in elk geval best spannend als je het zo hoort.
Ondertussen snap ik ook niet hoe ze in Cyprus zolang door kunnen gaan en wat erachter ligt allemaal, tis een mooie zooi daaro.
-
Wat heeft de leider van NK eraan als zijn stukje grond straks plat ligt?
- GTRene
niks idd...
het is vaak ook blufpoker, doch ze hebben dacht ik wel wat nucleair spul/bommen, ze kunnen dus best een stoot uitdelen lijkt me...bovendien kunnen ze dat spelletje niet te vaak doen, wat ook geld is bv,
als iemand te veel voor gek wordt gezet of als zwak oid, dan kunnen dat soort lieden ineens uitbreken zeg maar...
tis trouwens wel fraai om te zien als er zo'n bespreking was van hun leider en dan al die hogere pieten allemaal zo goed als synchroon klappen en of bewegen
das best knap
lijken wij in de meer "vrije" wereld meer een zooitje ongeregeld
het is vaak ook blufpoker, doch ze hebben dacht ik wel wat nucleair spul/bommen, ze kunnen dus best een stoot uitdelen lijkt me...bovendien kunnen ze dat spelletje niet te vaak doen, wat ook geld is bv,
als iemand te veel voor gek wordt gezet of als zwak oid, dan kunnen dat soort lieden ineens uitbreken zeg maar...
tis trouwens wel fraai om te zien als er zo'n bespreking was van hun leider en dan al die hogere pieten allemaal zo goed als synchroon klappen en of bewegen

das best knap

lijken wij in de meer "vrije" wereld meer een zooitje ongeregeld

- RVV
Zoveel vertrouwen heb ik niet in de nieuwe "leider" van NK, zijn vader kende het spelletje blufpoker beter. Ik zie die mongool toch meer als een ongeleide projectiel die kernmachten tegen elkaar aan het opzetten is. China en Rusland zitten echt niet te wachten op een made in the USA kernbom in hun achtertuin, genaamd Noord Korea.
-
Knap is wel het laatste wat ik dat zou noemen........
- GTRene
-
http://nos.nl/l/tcm:5-1633574/" onclick="window.open(this.href);return false;
- 350 Z
Is niet zo gek Ruben. Mijn vader heeft ook weinig zin om 50.000 euro's over 2 jaar verspreid te gaan betalen als hij in een verzorgingstehuis terecht komt (is voorbeeld op feiten gebaseerd voor hem).
-
Schofterig veel.350 Z schreef:Is niet zo gek Ruben. Mijn vader heeft ook weinig zin om 50.000 euro's over 2 jaar verspreid te gaan betalen als hij in een verzorgingstehuis terecht komt (is voorbeeld op feiten gebaseerd voor hem).
Kan je beter een 'persoonlijke' verzorger betalen.
Ff Pools hoe.... dametje scoren, die gaan juichen van 15 mille per jaar....

Heeft opa af en toe ook nog een pretje......

- GTRene
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Zonder gekheid, daar moet volgens mij best wel markt voor zijn.ErikS schreef:Schofterig veel.350 Z schreef:Is niet zo gek Ruben. Mijn vader heeft ook weinig zin om 50.000 euro's over 2 jaar verspreid te gaan betalen als hij in een verzorgingstehuis terecht komt (is voorbeeld op feiten gebaseerd voor hem).
Kan je beter een 'persoonlijke' verzorger betalen.
Ff Pools hoe.... dametje scoren, die gaan juichen van 15 mille per jaar....![]()
Heeft opa af en toe ook nog een pretje......![]()
Mensen die eigenlijk naar een verzorgingshuis moeten, maar met de nodige hulp ook thuis nog wel uit de voeten kunnen.
Waarom daar niet voor een x aantal uren per dag een persoonlijke verzorger voor inhuren. Voor de mensen die aan de max van 2200eu per maand zitten is dit best het overwegen waard. Want meer tijd en aandacht voor hun persoonlijk, geen gehaast en onder aan de streep misschien wel net zo duur.
-
Dat is al realiteit hoor.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Sinds Adam en Eva.Ruben schreef:Dat is al realiteit hoor.
Nu ben ik even kwijt of dat nou 's middag's of 's avonds was:)
- 350 Z
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat er echt veel oudjes kwaad maar dan ook echt kwaad zijn op deze KUT regering.
Altijd gewerkt vanaf hun 14e en 's avonds gestudeerd na het werk en gespaard (voor oa een goed pensioen) en nu probeert onze Partij van de Armoede hun centjes af te pakken via de AWBZ en hun pensioen (hebben daarop al echt veel gekort). Dat is dan je dank voor een leven lang hard werken en zuinig zijn.
Maar goed het volk trapt bij de volgende verkiezingen weer in de gladde praatjes (vol met leugens is inmiddels wel bewezen) en mag dan weer een hokje rood maken en dan weer stil zijn voor 4 jaar.
Altijd gewerkt vanaf hun 14e en 's avonds gestudeerd na het werk en gespaard (voor oa een goed pensioen) en nu probeert onze Partij van de Armoede hun centjes af te pakken via de AWBZ en hun pensioen (hebben daarop al echt veel gekort). Dat is dan je dank voor een leven lang hard werken en zuinig zijn.
Maar goed het volk trapt bij de volgende verkiezingen weer in de gladde praatjes (vol met leugens is inmiddels wel bewezen) en mag dan weer een hokje rood maken en dan weer stil zijn voor 4 jaar.
-
Uhm, mocht je het nog niet weten. De VVD heeft de regering samen mogen stellen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
En mocht jij het nog niet weten: Ik heb niet op hun gestemd....Ruben schreef:Uhm, mocht je het nog niet weten. De VVD heeft de regering samen mogen stellen.

-