Vandaag GESPOT
- Adje ///M3
Re: Vandaag GESPOT
Gisteren een Humvee achter me in Sint Oedenrode. Wel lache, zo in t wild!
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Vorige week een witte Boxster Spyder in Leiden op de Langegracht. Ferdi?!
- duifjes.com
Ik zag hem op het industrieterrein van een trailer geladen wordenThom schreef:Een Gallardo, metallic geel. Verwacht je toch niet met 5 graden onder 0. Richting Leeuwarden vanuit het zuiden trouwens.

-
Twee 914's met USA kenteken op een aanhanger vanmorgen op de A28, van Zwolle richting Amersfoort
- Thom
Ah, toevallig.duifjes.com schreef:Ik zag hem op het industrieterrein van een trailer geladen wordenThom schreef:Een Gallardo, metallic geel. Verwacht je toch niet met 5 graden onder 0. Richting Leeuwarden vanuit het zuiden trouwens.

Vandaag een zilvergrijze Urquattro, bij Deinum. Reed richting Duifjes.

- duifjes.com
Die kan wel eens van deze man zijn heeft wel vaker leuke audi'sThom schreef:Ah, toevallig.duifjes.com schreef:Ik zag hem op het industrieterrein van een trailer geladen wordenThom schreef:Een Gallardo, metallic geel. Verwacht je toch niet met 5 graden onder 0. Richting Leeuwarden vanuit het zuiden trouwens.![]()
Vandaag een zilvergrijze Urquattro, bij Deinum. Reed richting Duifjes.

- Robertdj
Een RR Phantom in Lombok, Utrecht. Stond geparkeerd, terwijl er daar niets 'sjieks' in de buurt is...
- duifjes.com
Witte 1M/// met een klein lelijk mannetje achter het stuur met wit petje in Leeuwarden.....en heel apart zag exact dezelfde combi gisteren iets voor Heerenveen 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Aan het begin van de avond op weg naar huis werd ik ingehaald door een Maybach 62 Landaulet op Nederlandse platen. Wat een machine!
- JoostSchouten
Zaterdagmiddag onderweg naar Hengelo deze bekende groene gespot:

En gisteren in Tilburg parkeerde ik achter deze BMW, zag er wel redelijk dik uitgevoerd uit, dubbele uitlaat enzo.
Toen ik binnen zat en ik de eigenaar naar z'n auto zag lopen stond hij uitgebreid naar mijn BMW te kijken.
Toch maar even z'n kenteken opgezocht en was dus een 335i.
Wel grappig om te zien dat eigenaren van snellere auto's elkaars auto vaak wat beter bekijken.

En gisteren in Tilburg parkeerde ik achter deze BMW, zag er wel redelijk dik uitgevoerd uit, dubbele uitlaat enzo.
Toen ik binnen zat en ik de eigenaar naar z'n auto zag lopen stond hij uitgebreid naar mijn BMW te kijken.
Toch maar even z'n kenteken opgezocht en was dus een 335i.
Wel grappig om te zien dat eigenaren van snellere auto's elkaars auto vaak wat beter bekijken.

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Twee of drie weken terug toen Nederland nog vol lag met witte prut reed er bij ons in de straat een Porsche (997) 911 Turbo door de sneeuw. Het ding was brandschoon ondanks het vieze weer.
De prachtige blauwe kleur stak lekker af bij al die witte sneeuw. Afgelopen weekend stond hij weer voor ons huis geparkeerd, nog steeds brandschoon en nu ook het interieur kunnen bekijken. Heerlijk karamel bruin leer, erg mooie combi
Afgelopen zondag zag ik bij mijn werk nog een zwarte 911 turbo, met aftermarket velgen. Stuk anoniemer en minder mooi.
De prachtige blauwe kleur stak lekker af bij al die witte sneeuw. Afgelopen weekend stond hij weer voor ons huis geparkeerd, nog steeds brandschoon en nu ook het interieur kunnen bekijken. Heerlijk karamel bruin leer, erg mooie combi

Afgelopen zondag zag ik bij mijn werk nog een zwarte 911 turbo, met aftermarket velgen. Stuk anoniemer en minder mooi.
- Adje ///M3
Rond half 4 vandaag een zwarte M6 Cabrio (nieuw model) achter me in Oirschot
- Gert-jan
Grappig, ik kwam een oud type M6 cabrio tegen vanmiddag in Groningen centrum.
-
gister een ACS3 in Amstelveen. Mooi ding op de 4 uitlaten na. Zou mijn keus zijn ipv een M3.
- duifjes.com
Op de A32 blauwe Audi TT met zwarte velgen dieselpijp en Ringsticker....Brooaaaaaaap deed ie 

- Kasteel
Auto van Spike van Di-rect?ThomasGTT schreef:In Den Haag een van de dikste amazones die ik irl gezien heb:
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Volgens mij heb ik die auto vorige week gespot in Aerdenhout. Weet jij het kenteken van de Amazon van Spike, Kasteel?
- Adje ///M3
Nieuw model M6 Coupé. Zwart.
Bij Zwolle gezien. Ging richting Leeuwarden.
- duifjes.com
Grappig die spotte ik net iets voor Zwolle *(binnendoor vanaf Deventer)Adje ///M3 schreef:Nieuw model M6 Coupé. Zwart.
- Adje ///M3
Geloof ik niks van!duifjes.com schreef:Grappig die spotte ik net iets voor Zwolle *(binnendoor vanaf Deventer)Adje ///M3 schreef:Nieuw model M6 Coupé. Zwart.

- dvh
Stond op de parkeerplaats bij de duinen.
Zag er gaaf uit. Lekker laag.. Blonk goed in de zon. Wel wat dingetjes mis, zoals o.a. de lampen in de voorbumper.
Maar toch begint zo'n Golf3 lekker retro te worden.. Ziet er goed uit wanneer je ze een beetje pimpt.

Zag er gaaf uit. Lekker laag.. Blonk goed in de zon. Wel wat dingetjes mis, zoals o.a. de lampen in de voorbumper.
Maar toch begint zo'n Golf3 lekker retro te worden.. Ziet er goed uit wanneer je ze een beetje pimpt.
- Tim N
En aan de andere zijde waren de wielen wit denk ik?
- Tim N
USA bumpers kwamen mij bekend voor, daarbij rode MKIII en speedlines

- dvh

Was allemaal zwart.
Is deze ooit van jou geweest ?