Het gaat om een handgeschakelde 6 bak. DSG schijnt af en toe zijn kuren te hebben?
@k33z: begrijpelijk alleen het voordeel van de particuliere auto's hebben is dat er al het een en het ander aan gedaan is: chiptunen/velgen/milltek uitlaatsysteem en voor de zelfde prijs als een stock dealerauto. Dat scheelt mij dus een hoop geld. Nu zou ik met wat kleine mods de auto naar mijn smaak kunnen maken zodat hij zowel optisch als technisch af is.
Seat Leon tfsi 2006/2007.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Re: Seat Leon tfsi 2006/2007.
Had zo'n auto ook nog op het lijstje gehad, maar FWD en dat enorm lelijke interieur toch niet verder mee gegaan.
Interieur vind ik persoonlijk wel belangrijk omdat ik daar continu op uitkijk. Bij de Leon is dat gewoon echt niet mooi en dus voor mij een afknapper.
Interieur vind ik persoonlijk wel belangrijk omdat ik daar continu op uitkijk. Bij de Leon is dat gewoon echt niet mooi en dus voor mij een afknapper.
-
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met een saai interieur weinig moeite heb. De performance/het uiterlijk maakt een hoop goed.
Ik vind zo'n seat ook een beetje een wolf in schaapskleren, maar met wat kleine modificaties is er best een stoere bak van te maken!!!
Ik vind zo'n seat ook een beetje een wolf in schaapskleren, maar met wat kleine modificaties is er best een stoere bak van te maken!!!
- frank de jonge
Und? Al wat leuks kunnen vinden?