Vind ik de Omega echt de fraaiere van de twee, maar goed, over smaak valt niet te twisten.
En Joost, misschien kom ik wel terug op 45 mm met de subtiele oranje accenten. Ik vind hem zonder ook zeer mooi

Fraaier kan. Ivm smaak:)Bram schreef:Een keramische Sub? Dat is een.......Rolex Submariner?
Vind ik de Omega echt de fraaiere van de twee, maar goed, over smaak valt niet te twisten.
En Joost, misschien kom ik wel terug op 45 mm met de subtiele oranje accenten. Ik vind hem zonder ook zeer mooiFormaat zou ik echt eens moeten ervaren bij de juwelier.
Idd zeg. Wat een enorm fraaie klok is dat.Bram schreef:...Maar goed, die Omega is gewoon de bom, klaar, geen discussie over mogelijk, simpel. Dat is de klok waar ik echt helemaal weg van ben..
Ilija heeft een GMTIIC , in mijn ogen nog 'mooier'dan een Sub, maar ik had de binnenste schakels liever mat gezien. Milgauss is leuk, maar ik mis de datum en vind 'm wat minder sportief eigenlijk.Bram schreef:Zo'n black Sub met oyster band (114060) is ook mooi, maar zo op de foto's afgaand vind ik het net iets te braaf...Zou die ook eens in het echt moeten zien, heeft Ilija die niet?
Dan spreekt de Milgauss mij echt meer aan
Koop 't boek Submariner Story van Mondani. Kost $$$ maar heb je wat. Ik heb 'm ook:)Youp schreef:Een Submariner is gewoon supercool.
Hoe langer je ze bewaart, hoe meer waard ze worden lijkt het wel.. Staan er diverse uit de jaren '70 tot '90 te koop op Chrono24, zelfs eentje uit '65!
Wat zijn door de jaren heen eigenlijk de noemenswaardige wijzigingen aan het model?
nee hoor, ik vind die bliksemschicht ook zo cheap, echt niet te geloven dat ze dat durven te monteren, net als die 007 wijzers van omegaMParallel schreef:Idd zeg. Wat een enorm fraaie klok is dat.Bram schreef:...Maar goed, die Omega is gewoon de bom, klaar, geen discussie over mogelijk, simpel. Dat is de klok waar ik echt helemaal weg van ben..
PS: ben ik de enige die die Milgauss bliksemschicht wijzer oerlelijk vind?
Mocht ik ooit een Sub kopen, koop ik dat boek ook wel.Robin schreef:Koop 't boek Submariner Story van Mondani. Kost $$$ maar heb je wat. Ik heb 'm ook:)Youp schreef:Een Submariner is gewoon supercool.
Hoe langer je ze bewaart, hoe meer waard ze worden lijkt het wel.. Staan er diverse uit de jaren '70 tot '90 te koop op Chrono24, zelfs eentje uit '65!
Wat zijn door de jaren heen eigenlijk de noemenswaardige wijzigingen aan het model?
Leuke dochter heeft Guido ook:Robin schreef:Koop 't boek Submariner Story van Mondani. Kost $$$ maar heb je wat. Ik heb 'm ook:)Youp schreef:Een Submariner is gewoon supercool.
frankv schreef:nee hoor, ik vind die bliksemschicht ook zo cheap, echt niet te geloven dat ze dat durven te monteren, net als die 007 wijzers van omegaMParallel schreef:Idd zeg. Wat een enorm fraaie klok is dat.Bram schreef:...Maar goed, die Omega is gewoon de bom, klaar, geen discussie over mogelijk, simpel. Dat is de klok waar ik echt helemaal weg van ben..
PS: ben ik de enige die die Milgauss bliksemschicht wijzer oerlelijk vind?
+1 voor wat betreft die LV. Je kunt die cyclops er dan wel weer af laten halen, maar da's ook weer zoiets. Ik vind zo'n cyclops echt geen gezicht. Een no-date (zonder cyclops dus) heeft ook nog eens het voordeel dat het veel minder de uitstraling heeft van "kijk mij eens met mijn Rolex".indobesar schreef:Sub 114060 is idd erg mooi. Sub absoluut no date. Die lens is afschuwelijk.![]()
Jammer dat de 116610LV alleen met Date is.
Sub zal in de €5K regionen verkocht worden?
Tom schreef:Zo'n gouden Yachtmaster 2 is ook een subtiel horloge
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten