De horlogeverslaving is desondanks wel verder aangewakkerd, des ben 'stiekem' op zoek naar een extra mechanische klok, voor een zacht prijsje.
Zoiets bijvoorbeeld:
Jij en ik komen niet in aanrakingen met mensen die zo'n horloge dragenTom schreef:Als ik iemand daarmee zie zou ik bij het eerste blik op dat ding denken dat het van de kermis komt.
LOL het uurwerk is toch zeker wel 3 tot 5% waard van de aanschafprijs, is gewoon een heeeeele goede kwaliteit behuizing dan toch?!Robin schreef:@Peer: Ik heb 't er 'n paar maanden geleden over gehad dat dit model uit de collectie is, maar wel mooi:)
Jeremy Renner draagt 'm in die laatste Bourne movie.
Ik droeg vroeger voorloper 3717(?) Doppelchrono in staal. Deze is ceramisch. En heeft nog steeds als basis de 7750 met 'n eigen rattrapante(of Schleppzeiger) mechanisme. Ik vind 'm mooi, maar prijs/techniek/kwaliteit voor >11 mille dacht ik niet al te fantastisch, of eigenlijk te gek voor woorden....
Nou wel wat meer dan 3/5% hoor serieus. De 7750 wordt nu als ander calibernummer door ETA als UEBERTUNED 7750 geleverd en veel is verbeterd, verfraaid(nouja verfraaid IWC staat niet echt bekend om verfraaiing van calibers), ze kregen vroeger bouwpakketjes 7750 en andere calibers die ze dan in Schaffhausen in elkaar zetten met verbeterde onderdelen , nu doet ETA dat al voor hun. Maar die basis heb ik qua prijs/prestatie gewoon moeite mee.Tom van H. schreef:LOL het uurwerk is toch zeker wel 3 tot 5% waard van de aanschafprijs, is gewoon een heeeeele goede kwaliteit behuizing dan toch?!Robin schreef:@Peer: Ik heb 't er 'n paar maanden geleden over gehad dat dit model uit de collectie is, maar wel mooi:)
Jeremy Renner draagt 'm in die laatste Bourne movie.
Ik droeg vroeger voorloper 3717(?) Doppelchrono in staal. Deze is ceramisch. En heeft nog steeds als basis de 7750 met 'n eigen rattrapante(of Schleppzeiger) mechanisme. Ik vind 'm mooi, maar prijs/techniek/kwaliteit voor >11 mille dacht ik niet al te fantastisch, of eigenlijk te gek voor woorden....![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], MParallel en 3 gasten