De rolkooi schiet aardig op, word echt mooi

Reind schreef:Mooie delen. Waar heb die gekocht?
En er zijn zat producten waardoor je voorruit niet beslaat. De goedkoopste is DREFT
website? is even kijken wat je zoal maaktTonM3 schreef:Die delen die verkoop ik zelf![]()
Ik lever voor bijna alle modellen BMW polyester & carbon bodywork!
En er zijn zat producten waardoor je voorruit niet beslaat. De goedkoopste is DREFT
Jeroen K. schreef:website? is even kijken wat je zoal maaktTonM3 schreef:Die delen die verkoop ik zelf![]()
Ik lever voor bijna alle modellen BMW polyester & carbon bodywork!
Bert ///M3 schreef:http://www.heatedwindscreen.com/
Zo'n voorruit heb ik in mijn E36 zitten. Nog niet eens zo heel duur ookEn het werkt perfect, als je een beetje condens krijgt zet je de schakelaar om en even later is je ruit weer helder.
Duurt alleen meestal lang voor je hem hebt, ik moest er toen 9 weken op wachten.
Je moet er alleen even een electroschakeling voor maken maar dat is niet zo heel lastig. Ik heb die van mij van een paar relais gemaakt welke uit de zekeringenkast kwamen en ik niet meer gebruikte, maar nieuw bestellen bij bijvoorbeeld conrad kan ook. Is een paar euro aan onderdelen, zekeringenhouder en 2 relais en wat draden. Het trekt wel aardig wat stroom, ik heb er 2x 30A op zitten volgens mij.
arjanvanessen schreef:jonge jonge jonge hij moet weer een e36
als je het nou gewoon bij een e30 m3 gehouden had , had ik je zo een verwarmde voorruit meegenomen samen met subframe![]()
sorry zit je maar te stangen
zie je snel
haha dat is net die meter later remmen en jou voorbij stekenReind schreef:Haha.
En dat alles voor 20kilo?
Eerlijk heb ik eerst geprobeerd zonder al te veel kit te verwijderen, maar het slaat zelfs door de plaat heen. Kortom als je vanuit de binnenkant last gaat je las spetteren door de rotzooi ( kit) op de bodem.. Daarnaast vliegt de hele boel dan ook in de brand. Die kit is echt zooi en erg effectief voor een straatauto.Bert ///M3 schreef:Als je gaat doorlassen dat is ook de enige reden dat ik het zou doen. Als je gewoon een koets met kooi hebt dan zit die kit er wel prima. Heb je minder last van steenslag op de bodem en roestvorming die daar misschien uit voort komt