TV Series
- stefan740
Re: TV Series
Dexter (en Homeland) download net aangezet, ben benieuwd.
An idiot abroad seizoen 3 is begonnen zie ik, de eerste 2 waren wel lachen link
An idiot abroad seizoen 3 is begonnen zie ik, de eerste 2 waren wel lachen link
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Dexter net gekeken. Beetje een zwak einde, maar ben toch wel weer benieuwd hoe dit verder gaat aflopen.
Maar dat het inmiddels een beetje teveel uitgemolken wordt is wel duidelijk ja. Nog één seizoen en dan is het over.
Homeland heb ik ook allemaal binnen. Behalve aflevering 7, welke versie ik ook download. Ik krijg telkens een foutmelding en kan hem dus niet kijken
Dat heb ik heel af en toe met Spotnet (icm. Ziggo), downloaden gaat goed. Als de download klaar is, pakt ie 'm uit en dan komt er mislukt te staan. Meer mensen die er last van hebben en er wellicht een oplossing voor weten?
Maar dat het inmiddels een beetje teveel uitgemolken wordt is wel duidelijk ja. Nog één seizoen en dan is het over.
Homeland heb ik ook allemaal binnen. Behalve aflevering 7, welke versie ik ook download. Ik krijg telkens een foutmelding en kan hem dus niet kijken

Dat heb ik heel af en toe met Spotnet (icm. Ziggo), downloaden gaat goed. Als de download klaar is, pakt ie 'm uit en dan komt er mislukt te staan. Meer mensen die er last van hebben en er wellicht een oplossing voor weten?

-
Ben druk opzoek naar een goede serie (om te downloaden) en in een ruk door te kijken.
Dit heb ik ook met Prison Break, Heroes en The Event gedaan.
Vind dat veel makkelijker kijken omdat je niet hoeft te wachten op de volgende episode.
Wil wel een serie uit deze tijd, beetje SF mag wel maar ik ben geen Trekkie
Deze zijn we nog aan het kijken:
- The Walking Dead
- Homeland
- Revolution
- Falling Skies
- Boardwalk Empire
Heb een paar series die ik wel wil gaan kijken maar weet niet of het wat is of dat het te lang duurt (langdradig).
Prison Break moest bijvoorbeeld niet langer duren... Maar wel gaaf dat alles in 1 verhaal blijft. Maar niet zoals CSI
Iedere episode een nieuw verhaal...
- Warehouse 13 (speelt nog)
- Fring (speelt nog)
- Sons of Anarchy (speelt nog)
- Breaking Bad (speelt nog)
- The Wire
- Entourage
- Spooks
Suggesties zijn altijd welkom

Grt Thommy
Dit heb ik ook met Prison Break, Heroes en The Event gedaan.
Vind dat veel makkelijker kijken omdat je niet hoeft te wachten op de volgende episode.
Wil wel een serie uit deze tijd, beetje SF mag wel maar ik ben geen Trekkie

Deze zijn we nog aan het kijken:
- The Walking Dead
- Homeland
- Revolution
- Falling Skies
- Boardwalk Empire
Heb een paar series die ik wel wil gaan kijken maar weet niet of het wat is of dat het te lang duurt (langdradig).
Prison Break moest bijvoorbeeld niet langer duren... Maar wel gaaf dat alles in 1 verhaal blijft. Maar niet zoals CSI

- Warehouse 13 (speelt nog)

- Fring (speelt nog)

- Sons of Anarchy (speelt nog)

- Breaking Bad (speelt nog)

- The Wire
- Entourage
- Spooks
Suggesties zijn altijd welkom

Grt Thommy
- Petrolhead Tom
Suits! 

-
Die had ik ook al gezien op IMDB maar gaat dit niet alleen maar over advocatuur?Petrolhead Tom schreef:Suits!
Genoeg spanning?
En cliffhangers?
- Robin Hartog
Humor, beetje drama, hele goede verhalen, sterke dialogen; ik vind het echt super. Kan ook niet wachten tot het seizoen verder gaat in Januari!Thommy schreef:Die had ik ook al gezien op IMDB maar gaat dit niet alleen maar over advocatuur?Petrolhead Tom schreef:Suits!
Genoeg spanning?
En cliffhangers?
-
Robin Hartog schreef:Humor, beetje drama, hele goede verhalen, sterke dialogen; ik vind het echt super. Kan ook niet wachten tot het seizoen verder gaat in Januari!Thommy schreef:Die had ik ook al gezien op IMDB maar gaat dit niet alleen maar over advocatuur?Petrolhead Tom schreef:Suits!
Genoeg spanning?
En cliffhangers?
Gooi ik hem in de queue
-
Eén aflevering via streaming bekijken?Richardt. schreef: Dat heb ik heel af en toe met Spotnet (icm. Ziggo), downloaden gaat goed. Als de download klaar is, pakt ie 'm uit en dan komt er mislukt te staan. Meer mensen die er last van hebben en er wellicht een oplossing voor weten?

-
Suits klinkt ook wel goed, gaan we ook maar eens opzoeken.
Boardwalk Empire pik nog wel eens een stukje van mee op zondagavond. Vind dat niet echt super, maar dat kan ook juist komen omdat ik steeds maar een stukje zie. Misschien toch maar eens beginnen bij het begin.
quote="MartijnS"]
[/quote]
Vind ik prima, maar waar? (mag per pb eventueel
)
Boardwalk Empire pik nog wel eens een stukje van mee op zondagavond. Vind dat niet echt super, maar dat kan ook juist komen omdat ik steeds maar een stukje zie. Misschien toch maar eens beginnen bij het begin.
quote="MartijnS"]
Eén aflevering via streaming bekijken?Richardt. schreef: Dat heb ik heel af en toe met Spotnet (icm. Ziggo), downloaden gaat goed. Als de download klaar is, pakt ie 'm uit en dan komt er mislukt te staan. Meer mensen die er last van hebben en er wellicht een oplossing voor weten?

Vind ik prima, maar waar? (mag per pb eventueel

- Robin Hartog
+1 aub! Ik zoek ook nog zoiets.. (Mag idd ook via PB)Richardt. schreef:Suits klinkt ook wel goed, gaan we ook maar eens opzoeken.
Vind ik prima, maar waar? (mag per pb eventueelMartijnS schreef:Eén aflevering via streaming bekijken?Richardt. schreef: Dat heb ik heel af en toe met Spotnet (icm. Ziggo), downloaden gaat goed. Als de download klaar is, pakt ie 'm uit en dan komt er mislukt te staan. Meer mensen die er last van hebben en er wellicht een oplossing voor weten?)
-
OnlineWJ
Thommy schreef:bla
Grt Thommy
Studio60 on the sunset strip
The West Wing
Californication
Eureka
Supernatural
-
http://watchseries.eu/serie/homeland
Oh, zie net dat ze die helemaal leeggehaald hebben, en 15 januari met een nieuw project starten oid.
Dit is een andere site, moet je alleen een paar keer doorklikken, maar werkt ook.
Putlocker werkt wel goed!
http://www.couchtuner.eu/tv-list/
Oh, zie net dat ze die helemaal leeggehaald hebben, en 15 januari met een nieuw project starten oid.
Dit is een andere site, moet je alleen een paar keer doorklikken, maar werkt ook.
-
WJ schreef:Thommy schreef:bla
Grt Thommy
Studio60 on the sunset strip
The West Wing
Californication
Eureka
Supernatural

-
Je hebt nog heel wat kijkplezier te gaan, zitten echt topseries bij 

-
Held!MartijnS schreef:http://watchseries.eu/serie/homeland

Ideaal die website, heb hem gelijk gekeken

- stefan740
Transporter the series is er. Ik zag de eerste aflevering langskomen op mijn vaste site eztv. Ik zet hem nu aan, ben benieuwd.
Edit: niet de moeite
Edit: niet de moeite
-
trailer ziet er wel veelbelovend uit...
wat was er mis mee?
wat was er mis mee?
- stefan740
Het is het allemaal net niet. Zwak verhaal, vol cliches en de actie was ook niet bijzonder.
Maar nu de verwachtingen lekker laag zijn is het misschien wel om aan te zien haha.
Maar nu de verwachtingen lekker laag zijn is het misschien wel om aan te zien haha.
- MartijnGizmo
De afgelopen weken voor het eerst The Sopranos aan het kijken, wat een magnifieke serie zeg... moet ook zeggen dat seizoen 6 (de laatste dus) tot nog toe echt de kroon op het werk is!
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Sinds wanneer zit er een handbak in een A8?Metchu schreef:trailer ziet er wel veelbelovend uit...
wat was er mis mee?

- Macboy
Eindelijk aan Homeland begonnen. Wat een geweldig eerste seizoen.
The Wire ligt hier ook nog. Krijgt een 9,5 op IMDB met 82.000 stemmen !
The Wire ligt hier ook nog. Krijgt een 9,5 op IMDB met 82.000 stemmen !
- dvh
Thommy, Game of Thrones al gezien ? Staat niet in je lijstje.. Wel goede serie.
-
Heb ik idd ook al gezien. Zeker goed!dvh schreef:Thommy, Game of Thrones al gezien ? Staat niet in je lijstje.. Wel goede serie.
Ben sinds gister begonnen aan LOST

Ben nu bezig Sons of Anarchy, The West Wing, Supernatural, The Wire en Breaking Bad te downloaden. Nog genoeg om te kijken

-
Lost duurt echt te lang 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Hawai Five O vind ik wel geinig.
Er moeten weer nieuwe afleveringen van Modern Family komen aub. Nu kijken we weer herhalingen.
Verder NCIS wel leuk.
Maar ik kijk weinig TV
Er moeten weer nieuwe afleveringen van Modern Family komen aub. Nu kijken we weer herhalingen.
Verder NCIS wel leuk.
Maar ik kijk weinig TV