Verder denk ik op den duur nog aan zo'n alcantara sportstuurtje. De Performance grille heeft ie al. Dan misschien die 5000k leds , maar da's niet zo boeiend. Dat stuurtje wél!
18"M 270 Wintersetje is voorzien van Hankooks, liggen bij André op de eerste sneeuwval prakbende te wachten om dan iemiedietiedelie gewisseld te worden.
De Apps doen 't bijzonder lekker. Dus internetradio . DAB ook lekker voor relaxed op de cc van a naar b.
Wat me ook opvalt is zn relatieve 'zuinigheid', totnutoe ietsie slechter dan de 335i, het zijn geen zuinigheidswonders natuurlijk, maar voor dit vermogen/geweld is 't wel aardig:)
Remmerij: Puik.
Sturen:Puik
Weggedrag: Hemels
LSD: A drug:)
Durf 't bijna niet te zeggen, maar een M is dan wel even 'n M en geen normalere BMW.Kicke bak!
Erik, het zal best en ik geloof je graag jij zit in de turbozooi, maar van 'n ander merk:)
En wat je verder zegt klopt. Neh. We doen 't niet. Voor jullie oninteressant .Alleen maar afzeikerij:)
Zeg ik 360pk zeggen jullie 350 na de mod. Nou daar ga je al in de discussie. 360 hebben ze standaard al man LOL. Het is 'n 3 liter biturbo benzine.... En alles wat jullie modden klopt natuurlijk wél en owee als je dáár wat over zegt. Ongelovelijk.
Ik neem me voor om in 't nieuwe jaar lekker te genieten van dat ding en inderdaad MINDER tot niets te posten. Het zij zo.
Te beginnen vanaf nu denk ik.
Als laatste: Hoe je 't ook wendt of keert in de info over je auto, er zijn altijd lieden die een stok zoeken om mee te slaan. Dat zie je nu .Klaar. Uit.
Doei