Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)
- Robin_NL
Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)
Skyfall was gewoon goed. Misschien iets te weinig vrouwelijk schoon en 'n tikkie meer 'gein'.
Deuren open laten staan en politieagenten in situaties zónder kogelvrij vest ok.
Verder heel mooi gemaakt en adhv meer dan genoeg verwijzingen naar oudere Bond films toch echt 'n Bond film anno nu vind ik.
Alhoewel, tja, met de Bourne Identity reeks en Mission Impossible etc en straks Taken 2 is Bond niet de enige held die 't opknapt, het vermengt zich allemaal wel 'n beetje ja.
Maar erg Brits is 't zeker...maar dat is Taken ook.
Misschien nog meer dames erin en meer gimmicks...
Een 8. Geen 9 wat de halve wereld geeft, omdat ik al verpest ben door zoveel films de laatste jaren, dat dit 'n goeie(Bond) film is, maar er zijn zoveel goeie actiefilms.
Misschien zit ik wel wat in de richting van Ilija inderdaad.
Deuren open laten staan en politieagenten in situaties zónder kogelvrij vest ok.
Verder heel mooi gemaakt en adhv meer dan genoeg verwijzingen naar oudere Bond films toch echt 'n Bond film anno nu vind ik.
Alhoewel, tja, met de Bourne Identity reeks en Mission Impossible etc en straks Taken 2 is Bond niet de enige held die 't opknapt, het vermengt zich allemaal wel 'n beetje ja.
Maar erg Brits is 't zeker...maar dat is Taken ook.
Misschien nog meer dames erin en meer gimmicks...
Een 8. Geen 9 wat de halve wereld geeft, omdat ik al verpest ben door zoveel films de laatste jaren, dat dit 'n goeie(Bond) film is, maar er zijn zoveel goeie actiefilms.
Misschien zit ik wel wat in de richting van Ilija inderdaad.
- Knot
Ga m binnenkort ook maar eens meepakken.
- Macboy
Robin sommige mensen hebben wat langer de tijd nodig om mijn punten te snappen ...
- PD power
Zag hem hier nog niet, gisteren naar de Marathon, geweest, was boven verwachting.
-
Als je ,for god's sake, een Batman-film geweldig vindt en dan ongezien al commentaar hebt op Skyfall, dan heb je echte kennis in huis.
- Downforce Hans
In ieder geval wel een mening..........
-
Correct Hans.
Zo ook de mensen die hem wel gezien hebben..
Zo ook de mensen die hem wel gezien hebben..

- RutgerK
Ik vond Skyfall erg vermakelijk. Het blijft bij Bond films altijd wel dat er momenten zijn van 'waarom schiet je hem niet gewoon dood'. Zo'n moment was er nu al na nog geen 10 minuten.
- Macboy
Marathon leek me al een geweldige film toen ik de trailer had gezien !
@Rebel waar lees je in godsnaam dat ik direct kritiek heb op Skyfall ?? En de laatste Batman heb ik juist een onvoldoende gegeven dus waar je dat nu weer vandaan haalt ...
@Rebel waar lees je in godsnaam dat ik direct kritiek heb op Skyfall ?? En de laatste Batman heb ik juist een onvoldoende gegeven dus waar je dat nu weer vandaan haalt ...
-
Macboy schreef:Skyfall ongezien zal ik wel een onvoldoende gaan geven denk ik...
Macboy schreef:Zo goed als Dark Night was....Zo slecht was zijn opvolger

Verder heeft Robin H, prima uitgelegd waarom er bepaalde acties, handelingen en uitspraken in Quantum of Solace niet zo gingen zoals jij als "Bond-fan" het graag had gezien.
In principe is iedereen een "Bond-fan" want ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die niet alle Bondfilms cq boeken heeft gelezen. Ze worden tot in den treure uitgezonden op TV. Zelfs mijn vader vond Skyfall een "echte" Bond-film...

Ga die film nu snel kijken en geef dan je oordeel

- Kevin20v
Nou zal ik maar happen dan, ik ben geen Bond-fan, sterker nog ik moet er bijna van braken. Ik heb er geen boek van gelezen maar wel ooit eens geprobeerd om enkele films ervan te kijken maar dat trok ik na enkele minuten al niet meer...Rebel schreef: In principe is iedereen een "Bond-fan" want ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die niet alle Bondfilms cq boeken heeft gelezen. Ze worden tot in den treure uitgezonden op TV. Zelfs mijn vader vond Skyfall een "echte" Bond-film...![]()
Bij deze weet je dus dat ze bestaan

- Macboy
Gisteren Marathon gezien. Niet alleen boven verwachting maar een van de betere Nederlandse films. Veel humor, veel herkenbaarheid en veel emotie.
9 / 10
9 / 10
- dvh
Gisteren naar paranormal activity 4 geweest.
Gewoon.. Omdat we een enge film wilde en er verder niks draaide ( zoals Sinister of house at the end of the street )
Maar ik ben serieus in slaap gevallen.
Deze film had 15 minuten inleiding nodig en 15 minuten einde, en de overige 1.5 uur is nutteloze niks toevoegende opvulling geweest.
Gewoon.. Omdat we een enge film wilde en er verder niks draaide ( zoals Sinister of house at the end of the street )
Maar ik ben serieus in slaap gevallen.
Deze film had 15 minuten inleiding nodig en 15 minuten einde, en de overige 1.5 uur is nutteloze niks toevoegende opvulling geweest.
- Joy
Vanavond Jagten gezien, een film van Deense makelij. Vrijwel lege zaal, iedereen ging naar Skyfall of Twilight saga. Meestal betekent dat niet veel goeds. Maar in tegendeel, het is een erg goede film. De zaal was stil na afloop. Blijft ook na-ijlen in je hoofd. Staat zeker in mijn film top 5 van dit jaar.
Wat is het overigens druk de laatste tijd in Kinepolis Antwerpen. Niet normaal. Na een kwartier vast te hebben gestaan in onze parking zijn we de auto weer uitgestapt om een rondje te wandelen tot de drukte voorbij was. Zaken gaan goed daar!
Wat is het overigens druk de laatste tijd in Kinepolis Antwerpen. Niet normaal. Na een kwartier vast te hebben gestaan in onze parking zijn we de auto weer uitgestapt om een rondje te wandelen tot de drukte voorbij was. Zaken gaan goed daar!
-
Joy schreef:Vanavond Jagten gezien, een film van Deense makelij. [...] het is een erg goede film. De zaal was stil na afloop. Blijft ook na-ijlen in je hoofd. Staat zeker in mijn film top 5 van dit jaar.
Ik heb even de trailer gekeken. Bedankt voor deze tip Joy. Ik zet hem op mijn lijst.

- Macboy
Kinepolis gaat super goed. En terecht. Prachtige en grootste bioscoop van Europa. Leuke eet tenten eromheen en goedkoop dvd's te koop. Kortom een heerlijk avondje uit.
Kom er elke 2 maanden wel een keer helemaal vanuit het Oosten.
Kom er elke 2 maanden wel een keer helemaal vanuit het Oosten.
- Joy
Jup, beste bioscoop die ik ken. Heerlijke stoelen, goed geluid + scherm. Hapje eten erbij inderdaad. Kom er bijna ieder weekend de laatste tijd. Veel goede films die uitkomen in deze maanden.
- WJ
Kinepolis kwam ik ook regelmatig, leuk voor een avondje uit. Wij gingen dan meestal bij dat Spaanse(?) restaurant eten. Best goed te doen. 
Stoelen zijn idd ook erg comfy. Zit er best. Online reserveren met cc en gaan.

Stoelen zijn idd ook erg comfy. Zit er best. Online reserveren met cc en gaan.

-
Ken het verder niet maar in BKK lag ik achterin op een bank met een dekentje erbij. Ook goed te doen. Meestal lig ik toch te pitten in de bios.
-
Shakes schreef:Ken het verder niet maar in BKK lag ik achterin op een bank met een dekentje erbij. Ook goed te doen. Meestal lig ik toch te pitten in de bios.
haha kinepolis is best vergelijkbaar! maar bkk daaaaaamn! en dan nog eerst ff een propaganda filmpje van de koning

- PD power
Macboy schreef:Gisteren Marathon gezien. Niet alleen boven verwachting maar een van de betere Nederlandse films. Veel humor, veel herkenbaarheid en veel emotie.
9 / 10

-
Net Skyfall gezien. Had niet hele hoge verwachtingen (gewoon een actiefilm ook prima voor mij) maar vond em niet heel bijzonder. 7,5 ofzo.
- InjectTheVenom
Verdomme The Expendables 2 is gister uitgekomen op DVD en Blue-Ray maar hier in Nederland moeten we weer eens wachten tot 13 december

-
Dat zijn wel echt wereldproblemen 

- InjectTheVenom
Je weet toch dat we daar een ander draadje voor hebbenRuben schreef:Dat zijn wel echt wereldproblemen