Moet ik jouw 3-serie boot misschien nog even inrijden Robin?Robin_NL schreef:Op één of andere manier past die slogan exáct bij jou Hielke....Hielke schreef: En als strijdkreet: "Don't be gentle,it's a rental"!

Moet ik jouw 3-serie boot misschien nog even inrijden Robin?Robin_NL schreef:Op één of andere manier past die slogan exáct bij jou Hielke....Hielke schreef: En als strijdkreet: "Don't be gentle,it's a rental"!
+1 ik heb eigenlijk ook nooit een probleem gehad (behalve 1x motor wissel na me eerste cursus dag omdat er een verkeerde ECU aan de motor hang kwamen we later achter) verder heeft die ouwe E36 me nooit in de steek gelaten, en toch gaat ie de deur uitFreudeamFahren schreef:Da's wel erg kort door de bocht. Ik heb ondertussen ik schat meer dan 30 trackdays gereden, ik heb 2 linker handen en ik heb nog nooit een dag niet vol gemaakt vanwege mechanische malheur. Ja, er gaat vooraf en achteraf wat tijd in preventief onderhoud zitten maar da's voor mij part of the fun. Het bezit, het afentoe een stukje op straat cruizen, daar beleef ik ook lol aan. Een beter argument vind ik tijd: die heb ik er ondertussen niet meer voor en dus is de tijd op circuit teruggevallen tot een tragisch dieptepunt.
Helaas is de behoefte om een kant en klaar te huren minimaal. Coen Caspers moet elke keer weer een behoorlijk circus optuigen. De marges zijn niet echt ruim, moet terugverdiend worden met voldoende inschrijvingen.Hielke schreef:Wouter zit met z'n gedachten op de goede weg. Niet huren gaat tegen de logica in. De huurauto's zijn 1. veilig, 2. goed geprepareerd, 3. voor het circuit afgesteld, en 4. voorzien van een backup in de vorm van meegenomen reserve-auto's.
Ik vind de 1-uurs sessies van Caspers track briljant bedacht. Meer hoef ik op een dag nooit te rijden. Sterker nog, een volgende keer wil ik zo'n auto wel met iemand delen. Goedkoper wordt het nooit. Ik ga dit vaker doen.
Ook met auto's voor een hele dag kun je het relatief goedkoop houden. Gewoon met een groepje mensen delen. Door data te delen en met elkaar mee te rijden leer je ook ontzettend veel meer. Het maakt de belevenis rijker.
En als strijdkreet: "Don't be gentle,it's a rental"!
Je hebt hier natuurlijk een punt, het heeft vele voordelen.Hielke schreef:Misschien heeft het format nog wat tijd nodig om geaccepteerd te raken. Het is mij met de Koopman en Casperstrack auto's in ieder geval zo goed bevallen dat ik er reclame voor durf te maken.
Die auto's zijn zo ontzettend geschikt voor het kunstje, je bent een hele sloot geld en tijd verder als je dat met een eigen auto wilt benaderen.