iPhone
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: iPhone
Hey Boorsma beetje restecpt voor je voorvaderen he.
Dit was 'n 'paar jaar terug' nog:
[/quote]
Bonifatius, 754/5 bij Dokkum vermoord idd.........

Dit was 'n 'paar jaar terug' nog:
Bonifatius, 754/5 bij Dokkum vermoord idd.........

- Hielke
Kijk, dat zijn de kaarten. The good old times.
Binnenkort weer terug in dit theater. Het kabinet wil provincies samenvoegen. Laat ze die kaart zien en klaar!
De hardware van dat schip (karkas, aandrijving, alles wat relevant is) is bij Amels in Makkum gebouwd. Het softenongedeelte elders
Binnenkort weer terug in dit theater. Het kabinet wil provincies samenvoegen. Laat ze die kaart zien en klaar!
De hardware van dat schip (karkas, aandrijving, alles wat relevant is) is bij Amels in Makkum gebouwd. Het softenongedeelte elders

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Sorry, ik dwaal automatisch af.
De status van mijn iPhone bestelling is ook gewijzigd, wordt gereedgemaakt voor verzekering. Hoop 'em deze week te ontvangen. dan precies een maand gewacht. Je moet er wat voor over hebben...
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Sorry, ik dwaal automatisch af.

De status van mijn iPhone bestelling is ook gewijzigd, wordt gereedgemaakt voor verzekering. Hoop 'em deze week te ontvangen. dan precies een maand gewacht. Je moet er wat voor over hebben...
- Robin Hartog
Nog 3 weken wachten hier... 

- Robin_NL
Wat heb je nu nog voor smartphone?Robin Hartog schreef:Nog 3 weken wachten hier...
Kreeg net 'n telefoontje van Phonehouse of ik tevreden was met de 5. Ik zeg ja wel redelijk. Hij was verbaasd aan de andere kant. Ik hem vertellen dat het met 'n 3 naar 'n 4 en m'n vrouw 'n 4S nou niet bepaald speciaal meer is en dat als je 'n 4S hebt je daar tevreden mee kan zijn. Hij zegt. Ik heb 'n 4S mooi te horen.
Wil ie me weer 'n Geekabo van 35 per kwartaal aanbieden, 't eerste kwartaal als actie. Dit had de PH winkel me ook al aangeboden voor 52 /kwartaal. Ik zeg neen ik verzeker m'n gsm's nooit en nooit wat mee gebeurd ook en anders pech. Ja zegt ie, 300 euro kost 'n schermpje blabla en in 't eerste kwartaal gebeuren de meeste ongelukken met gsm's /aankopen.
Maar ik doe dat niet , tot aan 17,- per maand betalen voor 'n verzekering voor dat DING!? Hou op schei uit. Ik heb 'n goeie inboedelverzekering...trouwens al zeg ik 't zelf, ik ben erg zuinig op m'n spulletjes eigenlijk.
- RVV
Eigenlijk wacht je je hele leven al op een iPhone5, dan maken die drie weken ook niet meer uitRobin Hartog schreef:Nog 3 weken wachten hier...

-
Net een SMS van Apple dat de mijne morgen komt. Ben benieuwd. 
Vorige week een Apple TV gekocht, gister nog een iPod shuffle voor m'n vrouw gekocht. De Apple verslaving slaat hier ook toe.

Vorige week een Apple TV gekocht, gister nog een iPod shuffle voor m'n vrouw gekocht. De Apple verslaving slaat hier ook toe.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin_NL schreef:Wat heb je nu nog voor smartphone?Robin Hartog schreef:Nog 3 weken wachten hier...
Kreeg net 'n telefoontje van Phonehouse of ik tevreden was met de 5. Ik zeg ja wel redelijk. Hij was verbaasd aan de andere kant. Ik hem vertellen dat het met 'n 3 naar 'n 4 en m'n vrouw 'n 4S nou niet bepaald speciaal meer is en dat als je 'n 4S hebt je daar tevreden mee kan zijn. Hij zegt. Ik heb 'n 4S mooi te horen.
Wil ie me weer 'n Geekabo van 35 per kwartaal aanbieden, 't eerste kwartaal als actie. Dit had de PH winkel me ook al aangeboden voor 52 /kwartaal. Ik zeg neen ik verzeker m'n gsm's nooit en nooit wat mee gebeurd ook en anders pech. Ja zegt ie, 300 euro kost 'n schermpje blabla en in 't eerste kwartaal gebeuren de meeste ongelukken met gsm's /aankopen.
Maar ik doe dat niet , tot aan 17,- per maand betalen voor 'n verzekering voor dat DING!? Hou op schei uit. Ik heb 'n goeie inboedelverzekering...trouwens al zeg ik 't zelf, ik ben erg zuinig op m'n spulletjes eigenlijk.
+1 qua verzekering, grote onzin.......
- Robin Hartog
@Naamgenoot: Een iPhone 4, haha. Eigenlijk mag ik niet klagen, maar heb nu paar keer gespeeld met de iPhone 5 en dan valt die snelheid van je 4 tóch tegen. 

Hahaha, goed punt.RVV schreef:Eigenlijk wacht je je hele leven al op een iPhone5, dan maken die drie weken ook niet meer uitRobin Hartog schreef:Nog 3 weken wachten hier...

- Riceaux
Hier is de verslaving ook al aardige proporties aan het aannemen. Apple TV 3 gekregen voor m'n verjaardag. iPhone 5 32gb staat in bestelling. Begin oktober nog een iPhone 4 gekocht voor m'n vriendin. iPhone 4 gaat naar m'n tante zodra ik de 5 heb, mijn iPhone 4S gaat dan naar m'n vriendin. En nu weer aan het sparen voor een 27inch scherm voor bij m'n MacBook Pro. Wellicht m'n iPad 1 ook nog maar eens vervangen door een nieuwere....Vorige week een Apple TV gekocht, gister nog een iPod shuffle voor m'n vrouw gekocht. De Apple verslaving slaat hier ook toe.
- Robin Hartog
Vind me net toch gave hoesjes..
http://www.manners.nl/robuuste-bescherm ... um=twitter
Ook te krijgen voor iPhone 4/4S.

- Robin_NL
Mooie site man. Ik zat al te zoeken naar een wat 'origineler' hoesje. Wat kost die groene army look cover dan? Weet jij dat zo?Robin Hartog schreef:Vind me net toch gave hoesjes..
- Robin Hartog
Op hun site staat 35$.Robin_NL schreef:Mooie site man. Ik zat al te zoeken naar een wat 'origineler' hoesje. Wat kost die groene army look cover dan? Weet jij dat zo?Robin Hartog schreef:Vind me net toch gave hoesjes..

En idd, erg leuke site dat Manners.nl!
- Robin_NL
35 dollar. En dan nog shipping. Of weet je 'n NL bedrijf die die rotzooi kan leveren misschien?
- Robin Hartog
Euh, ff via Google gezocht: http://www.ipodhoes.nl/merken/urban-armor-gear.html
We zoeken ook nog even verder.. Nja, da's wel de beste geloof ik. Max 5 euro aan verzenden. Valt mee.
We zoeken ook nog even verder.. Nja, da's wel de beste geloof ik. Max 5 euro aan verzenden. Valt mee.
- Robin_NL
Aha bedankt.
Ik wilde meteen die Aviator case in moss/groen bestellen voor 34,95.
Even wachten nog want:
Ik wilde meteen die Aviator case in moss/groen bestellen voor 34,95.
Even wachten nog want:
Beschikbaarheid: Nieuw product, tweede week november verwacht
The requested quantity for "Urban Armor Gear AVIATOR iPhone 5 Hardcase Moss" is not available.
Urban Armor Gear AVIATOR iPhone 5 Hardcase Moss[UAG-IPH5-MOS/BLK-W/SCRN-VP]
- Robin Hartog
Komt goed uit, dan heb ik als het goed is mijn iPhone 5 net een week. Ik zit alleen nog wel te twijfelen of het niet een enorm dikke telefoon dan gelijk wordt. Ik wilde eigenlijk een Speck case kopen:
http://www.speckproducts.com/iphone-cas ... one-5.html
(In het zwart)
Heb ik nu ook voor de iPhone 4 en bevalt me eigenlijk prima..
http://www.speckproducts.com/iphone-cas ... one-5.html
(In het zwart)
Heb ik nu ook voor de iPhone 4 en bevalt me eigenlijk prima..
-
die van mij komt vandaag.
-
Die van mij is gister binnengekomen.
Mooi ding hoor. Kom van Android dus her en der een tikje wennen maar bevalt tot nu toe goed. Heel speciaal is het allemaal niet verder, iig. niet om er een dag voor in de rij te gaan staan.
Grootste verbetering die ik merk so far is dat de apps van veel betere kwaliteit zijn dan bij Android. Scherm is top, ding is ook lekker snel.
Hoesje doe ik niet. Dan ontdoe je het ding gelijk van z'n design en het is gewoon een gebruiksvoorwerp. Gewoon beetje op letten, niet in een broekzak met sleutels doen etc. Uiteindelijk krijg je toch wel wat krasjes, vind ik niet zo erg. M'n auto doe ik ook gewoon in de wassstraat.
Zoals ik zei: het is en blijft een gebruiksvoorwerp.
Mooi ding hoor. Kom van Android dus her en der een tikje wennen maar bevalt tot nu toe goed. Heel speciaal is het allemaal niet verder, iig. niet om er een dag voor in de rij te gaan staan.

Grootste verbetering die ik merk so far is dat de apps van veel betere kwaliteit zijn dan bij Android. Scherm is top, ding is ook lekker snel.
Hoesje doe ik niet. Dan ontdoe je het ding gelijk van z'n design en het is gewoon een gebruiksvoorwerp. Gewoon beetje op letten, niet in een broekzak met sleutels doen etc. Uiteindelijk krijg je toch wel wat krasjes, vind ik niet zo erg. M'n auto doe ik ook gewoon in de wassstraat.

-
Mee eens, enige reden voor hoesje voor mij zou zijn glasbreuk. Maar dan nog..
- Robin Hartog
Mijn hoesje heeft me al meerdere keren een nieuw scherm bespaard. Ook ligt hij wat fijner in de hand (rubber ipv glas), veel minder glad.
- dvh
Sinds de Iphone3 nog nooit een hoesje gehad. Zo lelijk.
Met een beetje voorzichting zijn komt je een heel eind.
Enkel de Ipad zit hier in een hoes. Dan is ie 'kinderproof'
Met een beetje voorzichting zijn komt je een heel eind.
Enkel de Ipad zit hier in een hoes. Dan is ie 'kinderproof'
- Robin_NL
Mee eens dat zo'n hoesje niet bevorderlijk is voor het design natuurlijk. M'n 3 en 4 hadden die hoesjes ook nooit en zagen er na jaren nog 'netjes' uit ook.
Maar de achterkant van de 5 lijkt mij veel krasgevoeliger dan de 3 en 4, dus vandaar dat hoesje. Ik ben bang dat ik ook zonder dat hoesje binnen 'n week die achterkant onder de krassen heb. Het glas blijft lang goed.
Maar de achterkant van de 5 lijkt mij veel krasgevoeliger dan de 3 en 4, dus vandaar dat hoesje. Ik ben bang dat ik ook zonder dat hoesje binnen 'n week die achterkant onder de krassen heb. Het glas blijft lang goed.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hoesjes doe ik ook niet aan, verpest je hele telefoon.
Heb nu een paar lichte krasjes op de achterkant zitten, maar valt allemaal wel mee. Mijn vorige telefoon had een kunststof achterkant en dat was veel erger.
Even een iPad vraagje.
Onder andere de BCC en MediaMarkt hebben de iPad 2 in de aanbieding voor 333eu. Is het verschil tussen de 2 en 3 echt zo wereldschokkend dat het die 150eu extra waar is. Of kan ik voor ons huis, tuin en keuken gebruik net zo goed een 2 halen?
Heb nu een paar lichte krasjes op de achterkant zitten, maar valt allemaal wel mee. Mijn vorige telefoon had een kunststof achterkant en dat was veel erger.
Even een iPad vraagje.
Onder andere de BCC en MediaMarkt hebben de iPad 2 in de aanbieding voor 333eu. Is het verschil tussen de 2 en 3 echt zo wereldschokkend dat het die 150eu extra waar is. Of kan ik voor ons huis, tuin en keuken gebruik net zo goed een 2 halen?