Rebel schreef:Chris, ik heb geen ervaring met Nederlandse reisbureau's op dat gebied, maar mocht je op een dergerlijk reisbureau gaan boeken dan betaal je bij voorbaat teveel, Doe gewoon even op ebookers de datum aanpassen bij het hotel dat je hebt uitgekozen en je ziet het zelf. Heeft alles met het Hurricane-season te maken. Daarnaast kan het er in deze tijd flink warm zijn met een een hoge vochtigheidsgraad, soms dagen regen.
Waar ga je precies heen? Plaats, Hotel?
Orlando. Ik zit te denken aan Omni Resort Hotel of het Hyatt Regency Grand Cypress. E-bookers is vergelijkbaar met Expedia, op zich hele goede aanbiedingen zo op eerste gezicht. Ik ga nog wel eens bij reisbureau buurten, maar ik ga niet extra betalen. We blijven een week in hetzelfde hotel, dus dat hoeft een reisbureau niet voor mij uit te zoeken.
Voor een doorreis vorig jaar waar we de Oostkust doorkruisten heb ik wel via reisbureau geboekt (Jan Doets). Prettige ervaring, want er zaten een paar pareltjes van hotels bij die ik zelf waarschijnlijk nooit gevonden/uitgekozen zou hebben. Sowieso was ik erg tevreden over Jan Doets. Goede documentatie, goede advisering, goede hotelkeuzes. Echt wel prima. En redelijk betaalbaar, huurauto tarieven waren ook voordelig daar.