Daily Drift E36 gezocht

Ergens naar op zoek? Vraag het hier.
Plaats reactie
Adje ///M3

Daily Drift E36 gezocht

Bericht door Adje ///M3 » 15 jul 2012, 20:54

Wie kan mij helpen aan een betrouwbare E36 waarmee ik zowel dagelijks als op circuit (met name driftdagen) uit de voeten kan.

Auto moet voorzien zijn van een sperdiff.
Verder zijn een rolkooi, kuipstoelen met bijbehorende gordels ook wel gewenst.

Bij voorbaat vriendelijk dank

Knot

Re: Daily Drift E36 gezocht

Bericht door Knot » 15 jul 2012, 23:49

Wellicht is mijn 328i wat voor je? kooi, kuipjes en gordels moet je er dan zelf nog in zetten. Wel alle technische details heeft ie al gehad, sper zit eronder, ophangingversteviging ingelast, xbrace eronder, nieuwe draagarmen, subframerubbers/bussen voor en achter, waterpomp, nokkenas en krukaspositiesensoren, motorsteunen, staalomvlochten remleidingen, eibach pro street s onderstel, omp veerpootbrug enz enz enz.

Staat wel 287.000km op maar loopt als een raket, altijd op 10W60 TWS/Edge gelopen in mijn bezit, onderhoud compleet afgestempeld zelfs. Auto heeft alleen wat gebruikssporen, interieur verder wel netjes, standaard bmw sportstoelen.

Ik vind het in deze staat een prima mix tussen dagelijks sportief vervoer en inzetbaarheid op een driftdag of trackday. Rij je het merendeel op straat zou ik voor standaard interieur gaan (zoals ik het erin heb), bijvoorbeeld van en naar de Nordschleife heerlijk comfortabel.

Probleem is echter, afgelopen 3 jaar heb ik er excl brandstof/belasting/verzekering 19.000 euro in gestopt....

GTRene

Re: Daily Drift E36 gezocht

Bericht door GTRene » 16 jul 2012, 00:22

Adje ///M3 schreef:Wie kan mij helpen aan een betrouwbare E36 waarmee ik zowel dagelijks als op circuit (met name driftdagen) uit de voeten kan.

Auto moet voorzien zijn van een sperdiff.
Verder zijn een rolkooi, kuipstoelen met bijbehorende gordels ook wel gewenst.

Bij voorbaat vriendelijk dank
hier kun je ook ff tussen snuffelen :df:

http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/ ... &bouwjaar=

Plaats reactie