EK voetbal 2012
-
Re: EK voetbal 2012
Van Marwijk maakt de juiste keuze. Dit siert hem.
- ///Joost
LOL...Rebel schreef:Van Marwijk maakt de juiste keuze. Dit siert hem.

Ik denk niet dat het Van Marwijk is die deze keuze gemaakt heeft, maar de KNVB.
Hij had van mij aan mogen blijven. Desalniettemin is het ook wel prettig om vers bloed te hebben. Nu nog even flink doorselecteren zodat we weer fris en fruitig voor de dag komen tegen de Belgen.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Gisteren vond ik 't maar 'n boring gedoe, met vlagen van leuk en aardig. Wat viel CR door de mand en wat zag ik Portugal vuilachtig spelen, Spanje was cleaner en netter, maar miste de Schwung van weleer. Blij dat die Portugezen eruit liggen.
We zullen vanavond zien.
We zullen vanavond zien.
- ///Joost
Inderdaad doodsaaie wedstrijd gisteren...Ik was altijd een fan van het Spaanse voetbal, maar dit EK kan ik er niet echt warm van worden.
Vwb vanavond, laten we even een voorspelling doen met z'n allen: Ik zeg 2-0 Duitsland.
Vwb vanavond, laten we even een voorspelling doen met z'n allen: Ik zeg 2-0 Duitsland.

- Robin Hartog
2-2, Duitsland door na Penalties.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
2-0 voor de Duitsers en ze worden kampioen ook. Zo goed is Spanje ook weer niet de laatste wedstrijden.
-
///Joost schreef:LOL...Rebel schreef:Van Marwijk maakt de juiste keuze. Dit siert hem.![]()
Ik denk niet dat het Van Marwijk is die deze keuze gemaakt heeft, maar de KNVB.
Hij had van mij aan mogen blijven. Desalniettemin is het ook wel prettig om vers bloed te hebben. Nu nog even flink doorselecteren zodat we weer fris en fruitig voor de dag komen tegen de Belgen.
Nu begrijp ik waarom het spreekwoord zegt: "joost mag het weten" Jij weet het dus duidelijk niet.
Van Marwijk verdiende 1.6 miljoen per jaar met zijn nieuw contract tot aan het WK.
En de KNVB wilde hem kwijt? Ooit van een afkoopsom gehoord? Enfin, blijf maar goed de media volgen, dan begrijp je mijn opmerking achter een weekje misschien ook.
Nee, hulde voor Van Marwijk. En ik gun het Nederlands elftal de komende 4 jaar geen enkele kwalificatie meer.
Daarbij zit je er met je Duitsland-Italie-voorspelling ook nog eens goed naast

-
Oja, en Italie gaat winnen. Dan knallen hier vanavond weer kurken van de crystal bubbles door de lounge. Proost! 

- Robin Hartog
Duitsland gaat niet met twee doelpunten verschil winnen, daar zijn de Italianen denk ik net ff iets te sterk voor op dit moment..
-
OnlineLuco
Beste Bert van Marwijk.
Ik vind dat je het prima hebt gedaan, toen het goed ging was je voor velen DE man, nu ging het minder en diezelfde mensen branden je nu af.
Ja als het slecht gaat hebben we ineens 11 miljoen mensen die het zogenaamd beter weten, ja vanachter het toetsenbord.
Ben benieuwd hoe al die grootsmoelen het zouden doen met 20 verwende Miljonairs met ego's groter dan ons Land en geen extra stap voor een ander willen doen, maar alleen maar aan hun eigen hachje denken.
Italië gaat winnen vanavond.
Ik vind dat je het prima hebt gedaan, toen het goed ging was je voor velen DE man, nu ging het minder en diezelfde mensen branden je nu af.
Ja als het slecht gaat hebben we ineens 11 miljoen mensen die het zogenaamd beter weten, ja vanachter het toetsenbord.
Ben benieuwd hoe al die grootsmoelen het zouden doen met 20 verwende Miljonairs met ego's groter dan ons Land en geen extra stap voor een ander willen doen, maar alleen maar aan hun eigen hachje denken.
Italië gaat winnen vanavond.
- Robin
Ik googlede even op 'Bratwurst Spaghetti '

-
OnlineLuco
Forzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
-
OnlineLuco
Wie ging er ook alweer winnen vanavond

- HansD
Duitsland 

- Robin Hartog
Goeiedag wat een knal, die van Crazy Mario!
Italie verdient het om dit te winnen op basis van de eerste helft. Ben benieuwd naar de tweede helft...
Italie verdient het om dit te winnen op basis van de eerste helft. Ben benieuwd naar de tweede helft...
-
OnlineLuco
Ja die Neuer draagt oranje kleding en hij houdt geen bal meer tegen 

- ///Joost
-
Kunnen ze weer BMW's gaan bouwen die Duitsers.
- ///Joost
Zo, heb jij effe gelijk met alles zeg. Dat is boffen.Rebel schreef: Nu begrijp ik waarom het spreekwoord zegt: "joost mag het weten" Jij weet het dus duidelijk niet.
Van Marwijk verdiende 1.6 miljoen per jaar met zijn nieuw contract tot aan het WK.
En de KNVB wilde hem kwijt? Ooit van een afkoopsom gehoord? Enfin, blijf maar goed de media volgen, dan begrijp je mijn opmerking achter een weekje misschien ook.
Nee, hulde voor Van Marwijk. En ik gun het Nederlands elftal de komende 4 jaar geen enkele kwalificatie meer.
Daarbij zit je er met je Duitsland-Italie-voorspelling ook nog eens goed naast

-
OnlineLuco
En zelfs dat doen ze kutRuben schreef:Kunnen ze weer BMW's gaan bouwen die Duitsers.

- HansD
Leuke wedstrijd. Terechte overwinning van Italië, ze waren die Duitsers steeds net een stap voor.
- ///Joost
Effe zonder gekheid. Het was wel een enerverende wedstrijd en het zal een aardige finale worden gok ik, aangezien Spanje en Italie beide een compleet andere manier van voetbal spelen hebben. Het is me om het even wie uiteindelijk EK wordt, maar als Italie speelt zoals vanavond gaan de rood-gelen nog een zware kluif krijgen.
-
Rond de 80ste minuut die continue aanvallen van italie. Daarna Duitsland weer... ohoh wat een pot.
- Robin
Mee eens. Italië terecht gewonnen. Waar was Gomez? Adhv het gesprek Jack van Gelder, R Koeman, Van Halst, Perez(en Kees Prins voor de gein die hij niet had) zag ik wat ik ook de hele tijd in al zag dat gat waar Duitsland mee kon aanvallen rechts waar niks was. Leuke analyse achteraf van de mannen. Beetje jammer voor Duitsland toch wel.///Joost schreef:Effe zonder gekheid. Het was wel een enerverende wedstrijd en het zal een aardige finale worden gok ik, aangezien Spanje en Italie beide een compleet andere manier van voetbal spelen hebben. Het is me om het even wie uiteindelijk EK wordt, maar als Italie speelt zoals vanavond gaan de rood-gelen nog een zware kluif krijgen.
En wie nu bondscoach. R Koeman kan niet, maar wil wel eigenlijk. Advocaat? Hiddink, of nr 1 Van Gaal? Zelfs Gullit werd door Koeman genoemd, aardige vent, maar eerst maar eens achter 'n sandere vrouw aan Ruud. Vind 'm niet zo'n denderend trainer eigenlijk.
- ///Joost
Advocaat, lekker bij PSV blijven.Robin schreef: En wie nu bondscoach. R Koeman kan niet, maar wil wel eigenlijk. Advocaat? Hiddink, of nr 1 Van Gaal? Zelfs Gullit werd door Koeman genoemd, aardige vent, maar eerst maar eens achter 'n sandere vrouw aan Ruud. Vind 'm niet zo'n denderend trainer eigenlijk.

Hiddink zou ik inderdaad mooi vinden, maar is misschien te kort geleden dat hij nog aan het roer was (of gaat de tijd gewoon zo snel?). Gullit, OMG, never nooit niet alsjeblieft. Als persoon kan ik weining van m zeggen, maar z'n erelijst als coach is gewoon feitelijk niet erg bling-bling...

Louis van Gaal zou ik best wel aandurven, ondanks de niet glorieuze tijd van vroeger. Ik denk dat het team van nu zo'n 'leider' nodig heeft met een goede dosis discipline. Dan is het gezeik binnen het team misschien een keer afgelopen.