gaat bv om ombouw naar mech. stoters (om 8k toeren te kunnen draaien) 292 nokkenstokken, dbilas inlaat, 2.1 kruk.
ik heb de inlaat even voor de gein op de 318is gezet, maar met dit spul kun je dus een m42 opbouwen richting/rond de 200pk bij zo`n 8000 toeren.
zoals vermeld dus de inlaat al op de 318is geschroefd, en zou dus een `in 1 koop` kunnen zijn.
losse verkoop is ook mogelijk, maar dan niet voor 1 enkel onderdeel ofzo.. moet wel genoeg interesse zijn.
de e30 is origineel een nederlandse 318is (een van de redelijk weinige dus) en heeft een gruppe-n onderstel (ook de gruppe-n voor de 4cilinder, dus niet de zwaardere) 120Nm vooras, 180Nm achteras.
4.10 sperdiff, rvs uitlaat van voor tot achter.
koets is al roestvrij gemaakt, enkel de deuren niet, maar daar heb ik 2 vervangers bij.
gevlochten remslangen, remleidingen koper, correctie toplagers halve graad negatief camber, origineel en in topstaat stoffen sportinterieur (heb ik altijd op zolder gehad, dus niet op de foto`s) meters in dashbord, grote obc met stuurhendel, dakraampje, zwarte hemel....
etc..etc...
Auto staat op zwart stalen wielen
Mocht je ernaar zoeken vind je het nooit, dus is wellicht een mooie aanbieding.
mail maar voor vragen etc.
wat sfeerplaatjes: