Tender Loving Care.Luco schreef:
Joost, misschien domme vraag TLC?

Mooi karretje hoor!
Tender Loving Care.Luco schreef:
Joost, misschien domme vraag TLC?
Ooit de flim INCEPTION gezien?Roy RS schreef:Leuk karretje, vindt Jolanda dat zelf ook?
Luco schreef:Nee is haar eigen keuze geweest, ze wilde perse een gt turbotje.
Ach ja je hebt vrouwen die nergens tevreden mee zijn he.Rebel schreef:LOL
Blijft knap hoe jullie die vrouwen zo snel tevreden krijgen. Mijn ega, mag dan wel niks om auto's geven, maar die stapt never nooit niet in 'n dergerlijk gebakje. Geweldig
Inderdaad, wat een BS.Luco schreef:Ach ja je hebt vrouwen die nergens tevreden mee zijn he.Rebel schreef:LOL
Blijft knap hoe jullie die vrouwen zo snel tevreden krijgen. Mijn ega, mag dan wel niks om auto's geven, maar die stapt never nooit niet in 'n dergerlijk gebakje. Geweldig
Voor de restauratie was die wit jaRobertdj schreef:Een witte?
Doelde op een jacht uit een lotto? reclame.Luco schreef:Voor de restauratie was die wit jaRobertdj schreef:Een witte?
ErikS schreef:
@ Rebel, ze is zeker ook gelijk weg als de toko failliet is?
Lol EricEric-328 schreef:Hopelijk valt de schade mee!
Kan nu wel een lullig grapje maken zo van; "De overstap van een bmw naar een renault is dus zwaar tegengevallen" maar dat zal ik maar laten
Klein of groot maakt niet zoveel uit volgens mij...Rebel schreef:
Anyway, ik heb niks tegen kleine autootjes, maar om tegenwoordig dagelijks in een dergerlijke oude auto te rijden, getuigt toch van een "dead wish".
Twijfelen?? Hoe oud zijn die aandrijfassen? Volgens mij is het toch niet helemaal normaal dat die dingen zo snel stuk gaan...Nee heb je, ja kun je krijgen.Luco schreef:Ik zit te twijfelen om naar Brezan te gaan, maar ik denk dat je hoogstens een nieuwe aandrijfas krijgt, gevolgschade is bij bijna geen een product gedekt geloof ik.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], jessedehaan, Joost H., Peter-Paul en 3 gasten