Mercedes A 25 AMG 2.0L 320 PK !!!
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Mercedes A 25 AMG 2.0L 320 PK !!!
Hopelijk zonder turbo gat 

- GTRene
kan leuk zijn, zal wel niet een echte sporter worden maar een rappe kleine Mercedes.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat!?! Maar deze heeft geen RW...bladiebla maar wel een tur....bladiebla, kan niets worden, kansloos. Ofzo 
Maar goed, zal wel een geinig karretje worden maar een A-klasse heeft me nog nooit aangesproken.

Maar goed, zal wel een geinig karretje worden maar een A-klasse heeft me nog nooit aangesproken.
- GTRene
Mercedes-Benz A 45 AMG
schijnbaar is de topictitel onjuist?
Mercedes-Benz A 45 AMG

Mercedes-Benz A 45 AMG
der A 45 ist ab März 2013 also nur der Anfang. Aber was für einer!
- GTRene
Re: Mercedes A 45 AMG 330bhp
http://www.gtspirit.com/2012/06/12/merc ... -revealed/Fresh details of the Mercedes-Benz A45 AMG, the most affordable AMG model to date, have been revealed today by UK magazine AutoCar. The A45 AMG will be pitched as a direct rival to Audi RS3 and BMW M135i models. According to AutoCar, the engine is being developed by AMG engineers in Brixworth, England.
It should feature Mercedes-Benz’s turbocharged 2.0 liter four-cylinder petrol engine with 330bhp and more than 295lb-ft of torque. Coupled to the engine should be a seven-speed dual clutch gearbox with a specially tuned Haldex-style multi-plate clutch. All-wheel drive with a rear bias will be key to the A45 AMG experience. Expect 0-100km/h times of around five seconds.
Technical features will include an automatic stop/start function and brake energy recuperation. The A45 AMG should get a unique chassis set-up when compared to the A250. It will use the same MacPherson strut with new bushes, wider tracks, firmer springs and dampers, larger diameter anti roll bars and a reduced ride height. Expect the three stage AMG electronic stability program to feature too.
In terms of exterior details expect a redesigned front bumper, AMG grille, wider front fenders, carbon fiber effect mirror housings, wider doors sills, a roof spoiler, a new rear bumper with an integrated diffuser element and distinctive chromed tail pipes.
Expect the Mercedes-Benz A45 AMG to cost around 40,000 euros pre tax. Expect an official unveil later this year with sales starting early 2013.
-
Lijkt en-profile ook op een einser..
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
Viel me ook gelijk op. Kwa prestaties misschien vergelijkbaar, maar ik gok dat hij uiteindelijk fors duurder zal zijn dan zijn concurrenten.Marc RS4 schreef:Lijkt en-profile ook op een einser..
- GTRene
vind ik ook dat ie wat op der Einser lijkt, achja.
in elk geval heel wat beter dan het A type hier voor
verder heeft deze 4wd dacht ik? zodat ie zich toch nog wat onderscheid van de andere in z'n klasse.
motor ligt wel dwars in deze en het lijkt op de doorsnee foto op de vooras, zal me dus benieuwen hoe dat rijd
in elk geval heel wat beter dan het A type hier voor

verder heeft deze 4wd dacht ik? zodat ie zich toch nog wat onderscheid van de andere in z'n klasse.
motor ligt wel dwars in deze en het lijkt op de doorsnee foto op de vooras, zal me dus benieuwen hoe dat rijd

- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
De ''concurrentie'' heeft, op één na, ook allemaal 4wdGTRene schreef:vind ik ook dat ie wat op der Einser lijkt, achja.
in elk geval heel wat beter dan het A type hier voor![]()