Wereldwijde crisis + halfslachtige aanpak NL/Europa

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Wereldwijde recessie + bestuurscrisis NL/EU vanaf pagina

Bericht door Luco » 13 jun 2012, 17:39

Leuk baantje voor jouw Rene.
Al die graaiers pakken waar je zon hekel aan hebt.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jun 2012, 17:46

als ik het over graaiers heb dan heb ik het over andere types :wink:

daar vallen dit soort lieden niet onder, dat zijn meer kruimel dieven? anyway niet de graaiers waar ik wel eens op doel, magoed dat begrijp je vast niet Herr Luco :tong:

Luco

Bericht door Luco » 13 jun 2012, 17:50

GTRene schreef:als ik het over graaiers heb dan heb ik het over andere types :wink:

daar vallen dit soort lieden niet onder, dat zijn meer kruimel dieven? anyway niet de graaiers waar ik wel eens op doel, magoed dat begrijp je vast niet Herr Luco :tong:
Of verzekeringsfraudeurs aanpakken, die zitten dichterbij dan je denkt :bag:

owwwwwwwwwwww of ga je nu weer dreigmail versturen hypocrietje :tooth:

PD power

Bericht door PD power » 13 jun 2012, 17:54

GTRene schreef:als ik het over graaiers heb dan heb ik het over andere types :wink:

Sorry Rene, ken je niet persoonlijk, maar moet zeggen dat ik Luco z'n reactie wel snap.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jun 2012, 17:59

Luco schreef:

Dat vind ik ook, aanpakken die handel...
Ik jou een dreigmail sturen?
ik vroeg je de vorige keer netjes iets en je reageert als een klein verwent kind en haalt de post niet weg waarop ik het een moderator vroeg en de post met onzin wat jij uitkraamt weg gehaald werd.

Daar moet je eens mee ophouden onzin uit te kramen, de verzekeraar is hier degene die mij zwart maakt en zaken zegt die 100% niet kloppen get your fact straight :devil:

en nu graag gewoon over dit draadje en niet persoonlijke onzin uitkramen aub.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jun 2012, 18:01

PD power schreef:

Sorry Rene, ken je niet persoonlijk, maar moet zeggen dat ik Luco z'n reactie wel snap.
hoef je geen sorry om te zeggen :thumbup: ben blij dat jij Luco snapt, ik kan hem vaak niet volgen :wink:

PD power

Bericht door PD power » 13 jun 2012, 18:06

Rene, je zit, altijd tegen andere mensen en groeperingen aan te schoppen, dat het profiteurs zijn, maar volgens mij kan iemand die de hele dagen achter een PC kan zitten en een auto kan besturen, ook wel wat betekenen voor de samenleving.

Ja Luco communiseerd wat direkt, ik ben het ook altijd lang niet met hem eens, maar daarvoor is het een forum.

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen Rene, dat wanneer je heel vaak uitdeelt, je ook moet incaseren.

Luco

Bericht door Luco » 13 jun 2012, 18:08

GTRene schreef:
Luco schreef:

Dat vind ik ook, aanpakken die handel...
Ik jou een dreigmail sturen?
ik vroeg je de vorige keer netjes iets en je reageert als een klein verwent kind en haalt de post niet weg waarop ik het een moderator vroeg en de post met onzin wat jij uitkraamt weg gehaald werd.

Daar moet je eens mee ophouden onzin uit te kramen, de verzekeraar is hier degene die mij zwart maakt en zaken zegt die 100% niet kloppen get your fact straight :devil:

en nu graag gewoon over dit draadje en niet persoonlijke onzin uitkramen aub.
De enige die een verwent kind is ben jij hoor

Jij mag geintjes maken over andermans auto die afbrand
Je mag geintjes maken over Riceaux als die 26 keer op een dag uitvalt (guiness boek of record al gebeld, nee dat mag allemaal

Maar ow wee als meneer zielige Rene eens het doelwit is van een geintje, dan moet alles weggehaald worden.
Wat Rene is zielig, sodemieter op man, je bent wel een goede acteur, dat moet ik toegeven, je kan helemaal niks, want dat kan je hoofd niet aan, dat komt in 9 van de 10 posts van jouw wel naar voren.
Maar zeiken, zaniken en zeuren over alles en iedereen kan je wel.
En er zijn genoeg mensen die al je zieligheid voor waar aannemen, je had acteur moeten worden, de gtst acteurs zijn prutsers in vergelijking met jouw :thumbup:

Facts straight

Even kijken:

Je rijd als een mongool de ingang bij zolder binnen, rijdt je onderkant aan stront
Is natuurlijk de schuld van het circuit want het is tenslotte al 25 jaar zo.
Kijkt verder nergens naar en honkt hem daardoor in de vangrail
De verzekering wil niet betalen en jij bent het slachtoffer

Over omgekeerde wereld gesproken :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol: :lollerdelol:

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jun 2012, 18:13

PD power schreef:Rene, je zit, altijd tegen andere mensen en groeperingen aan te schoppen, dat het profiteurs zijn, maar volgens mij kan iemand die de hele dagen achter een PC kan zitten en een auto kan besturen, ook wel wat betekenen voor de samenleving.

Ja Luco communiseerd wat direkt, ik ben het ook altijd lang niet met hem eens, maar daarvoor is het een forum.

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen Rene, dat wanneer je heel vaak uitdeelt, je ook moet incaseren.
daar ben ik het ook mee eens, doch bepaalde lieden voelen zich aangesproken terwijl ik ze niet eens aanspreek en waar ik het op dat moment over heb is over die groep of die graaier bv een rijke bankdirecteur die zichzelf nog ff verder verrijkt terwijl ze aan de steun zitten via het rijk oid, ik noem maar ff wat.

dus het gaat dan om die en niet een hardwerkend persoon die normaal verdient of wat ook, dat ik dat nog moet uitleggen hiero...magoed ik ben waarschijnlijk onduidelijk soms en Internet kan lekker plat zijn, mijn excuses als jij zaken verkeerd hebt opgevat .

@Luco, daar reageer ik al helemaal niet verder op op die onzin wat jij uitbraakt en je feiten niet kloppen en al helemaal niet zoals jij het vertelt, daarom get your facts straight.

PD power

Bericht door PD power » 13 jun 2012, 18:23

Rene, wat betreft de schade aan de auto is natuurlijk heel vervelend, maar ik ken ook geen andere feiten, dan die Luco hier plaatst, volgens mij indertijd, door jezelf geplaatst.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jun 2012, 18:28

PD power schreef:Rene, wat betreft de schade aan de auto is natuurlijk heel vervelend, maar ik ken ook geen andere feiten, dan die Luco hier plaatst, volgens mij indertijd, door jezelf geplaatst.
dan heb je niet goed gelezen PD Luco legt het zo uit en graag op het net om mij te schaden (immers verzekeraar/advocaat leest mee), destijds heb ik die dag ook hier gemeld precies zo het gegaan is en het is niet zoals Luco het zegt dat moge duidelijk zijn en helemaal niet zo overdreven en onzin uitkramende.
Dat hij daar al 25 jaar komt heeft ie mazzel mee, de feiten heb ik destijds verteld en ook de verzekeraar weet dit, doch die gaan googelen met gegevens terwijl ik zoveel foto's als bewijs heb meegeleverd enz enz magoed, daar hebben we het nu niet over, feit is dat en hoe Luco het verteld het niet klopt en niet zo als een Mongool is gegaan enz.

Magoed, ik ben voor jou wat jij van me denkt en of wat je denkt wat een persoon als Luco bv zegt, daar kan ik niks aan veranderen, be his friend ;-)

nu graag verder met het draadje en geen onzin hier.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 13 jun 2012, 18:31

Is De Beier ff blij nu, met deze wending :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 13 jun 2012, 18:34

Arthur schreef:Is De Beier ff blij nu, met deze wending :tooth:
Van een litertje olie naar verzekeringsfraude :banging: :banging:

Rebel

Bericht door Rebel » 13 jun 2012, 18:40

Zit ik een dag buitenshuis, mis ik de 4 mooiste pagina's van het crisis-draadje. :D
Man-o-man, wat hebben wij het toch goed hier in Nederland....
Waar ging het over...1 liter drinkwater was het toch heh?

Zoals ik eerder aangaf, vind ik het "not done" om naam en paard te noemen. Dat geld niet alleen voor bedrijven maar ook persoonsgegevens. We weten allemaal dat dit soort zaken tot in lengte van dagen op het internet blijft. Uiteraard gebeurd dit vaker, en zijn er zelfs "klaag-sites" maar ik zou me er niet toe verlagen.

Achteraf gezien had een moderator misschien moeten/mogen ingrijpen. Waar is namelijk het einde als dit soort "zwart maken" toegelaten wordt? De dealer kan zich immers niet verweren? Nogmaals ik bedoel niet specifiek Maurice, want ik ken hem alleen als een correct persoon, hij heeft zich dit waarschijnlijk ook niet gerealiseerd toen hij dit voorbeeld met naam en paard erbij haalde.

Tot slot, realiseer je ook eens dat een medewerker misschien een afspraak heeft en juist die dag op tijd thuis moet/wilt zijn.

Het advies van Dre' vond ik het beste en krijgt de "Frits Bom-prijs" :lol:
Andre schreef:Gooi je er toch gewoon geen liter olie in. Trap je de motor in de soep bel je bmw assistance en je zeg hij is kapot. Prettige dag nog verder.
Edit: kl*te ipad
Laatst gewijzigd door Rebel op 13 jun 2012, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jun 2012, 18:43

Luco schreef:
Arthur schreef:Is De Beier ff blij nu, met deze wending :tooth:
Van een litertje olie naar verzekeringsfraude :banging: :banging:
Het is Verzekeraarsfraude beste man... ;-)

je bent niet voor niks al een van DF af geschopt...en mocht nooit terug...doch op andere sites gaat ie dan slecht en erg verkeerd praten over de bestuurders/beheerders hier en zielig doen enz enz en bestuur hier zwart maken en DF is blablabla...

als je een kerel was kwam je nooit terug en kijk eens waar je alweer een tijdje rondtoetert...

kan me nu ook beter voorstellen waaarom die lui in je dorp je auto's bekrasten enz enz :tooth:

achja, je kan er schijnbaar niks aan doen, immers wist je beter deed je niet zo raar/naar :hungry:

(sorry DF dat ik het hier doe but there's a reason for that en ik houd me in ofcorse)

@Rebel zo is dat, wat ik al een paar keer aangaf...
moderators...verwijderen no problem, maar mag ook blijven staan, zie maar anders begint het kind weer te piepen en 10 zelfde icoontjes te posten :wink:

Luco

Bericht door Luco » 13 jun 2012, 18:49

Kijk de ware aard van het fraudeurtje komt naar boven :tong:

Jij stond toch ook vooraan te schreeuwen om die ban, ja mensen die jouw door hebben die mag jij niet he
Want Renetje is altijd het slachtoffertje

Maar vertel eens Rene

Waarom mag jij wel geintjes maken over het afbranden van Alt zijn auto en het 26 keer out gaan van Riceaux, maar mag men geen geintjes maken over dat jij je auto in de vangrail zet??

PD power

Bericht door PD power » 13 jun 2012, 18:52

Rene, ik ben geen vriend van Luco, weet alleen dat ie vroeger een look a like had lopen, die wel iets deed met muziek...... :mrgreen:

Maar Rene, even resumeren, je rijdt bij circuit zolder je carter stuk bij de ingang, hebt dit niet door en crashed , wat klopt hier niet?

Sander

Bericht door Sander » 13 jun 2012, 19:02

Over service gesproken, ik moest vorige week de auto ook naar de garage brengen voor een beurt. Garage gaat normaal om 8 uur open, ik vraag of ik hem niet eerder kan brengen en mn leen vervoer mee kan nemen i.v.m. mijn eigen planning.
Persoon van de garage zei dat hij die dag eerder zou beginnen om mij te kunnen helpen, top service!

Volgende dag kreeg ik nog een belletje, ze hadden de remmerij vervangen en de slotbout gebruikt en vergeten terug te geven. Vroegen ze of ik nog in de buurt zou zijn die dag, helaas kwam ik daar tzt niet meer in de buurt. Geen probleem zei de beste man, geef het adres van je werk maar komen we hem wel brengen. Stond echt versteld om tot 2x toe zo'n service te krijgen. :wave:

dvh

Bericht door dvh » 13 jun 2012, 19:07

:popcorn:

Ill skip soccer for this !

GTRene

Bericht door GTRene » 13 jun 2012, 19:11

Luco schreef:Kijk de ware aard van het fraudeurtje komt naar boven :tong:

Jij stond toch ook vooraan te schreeuwen om die ban, ja mensen die jouw door hebben die mag jij niet he
Want Renetje is altijd het slachtoffertje

Maar vertel eens Rene

Waarom mag jij wel geintjes maken over het afbranden van Alt zijn auto en het 26 keer out gaan van Riceaux, maar mag men geen geintjes maken over dat jij je auto in de vangrail zet??
als jij de hele posten hebt gezien en de combinatie dan weet je ook dat ik zoiets niet kwetsend doe en of bedoel en of die mensen een beetje ken.
dat jij die samenhang niet kan vinden in teksten en e.d. das niet mijn probleem, doch jij maakt het wel mijn probleem en dat is minder van jou.
Jij verklaart verkeerde gegevens waar ik jou al eerder op aansprak die foutief zijn en mij schaden met de zaak als je valse info verstrekt...
Ik heb je daar zeker een paar keer op gewezen ook via mail en je doet het bewust en met hetzelfde blijf jij Luco van Hornsveld telkens door gaan en dat zijn geen geintjes meer dat is laster....tis maar dat je het weet.

@PD dat klopt al helemaal niet, heb nooit men carter stuk gereden bij de tunnel ingang!! reed daar normaal doch geen bordje drempel...was ook geen drempel maar een geul waar ik in klapte en was daar ooit 1x in 2008 eerder geweest zover ik weet, afijn klapte dus daarin en bumper klapte wat naar achter en toen was je ook al door de geul...de 2de geul zag ik wel en kon je net stapvoets door...remember er stond geen bordje oid. afijn einde tunnel auto gecontroleerd en zag dat bumper onder beschadigd was en bumper wat los zat, de onderste rij zwarte plastic plugjes waren daardoor eruit...maar verder zat ie goed vast aa de bovenste e.d en verder zag je niks nog...zit ook beplating van kunstof nog.
Op het circuit terwijl ik nog vrij rustig reed en nog net 1.5 rondje gedaan had, kwam de vloeistof ineens men gaten in de motorkap uit bleek dus ruitenvloeistof te zijn afijn, dat vaatje zit in men bumper doch in het niet bewegende alu deel, en zat vast ver voor in de bumper...
met die verdeel kop voor voor en achteruit eronder uitstekende (motortje) en die was er dus half af gegaan doordat het kunstof bumper er tegen aankwam drukken (zat al vrij strak dara allemaal en kon je zo niet zien) en door de bochten en remmen is de vloeistof gaan schuimen en lekken en ik nog ff sproeien...deed toen al wat vreemd de sproeier...
ja onder auto sproeide ie dus ff keihard uit die lekke kop met druk er op maar dat merk je niet in de auto...en dat kwam ook op men achterband en zeg in de 2de flauwe bocht deed dat dus de grip ineens verbreken, :shock: dat was het in het kort.
En daar heb ik ook bewijzen voor heb ook foto's gemaakt, maar de rest zal ik je besparen hoe fout de verzekeraar en zijn advocaten te werk zijn gegaan, daar lusten de honden geen brood van.

tekst niet echt gecheckt dus moeilijk lezen denk :hot: afijn...pfff moet me nu niet meer te druk maken...
dat ik het nu weer vertel en zit te typen...
Laatst gewijzigd door GTRene op 13 jun 2012, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

ErikS

Bericht door ErikS » 13 jun 2012, 19:15

@ luco, je gedraagt je lekke representatief voor een werkzoekende...... :thumbup:

dvh

Bericht door dvh » 13 jun 2012, 19:16

ErikS schreef:@ luco, je gedraagt je lekke representatief voor een werkzoekende...... :thumbup:
Priceless !
:wave:

Luco

Bericht door Luco » 13 jun 2012, 19:19

Owwwwwwwwwwwwwwwww nou snap ik het als jij iets plaatst wat kwetsend is voor een ander dan is het als geintje bedoeld?

En als men een geintje plaatst over jouw dan is het kwetsend bedoeld?

Ja als je het zo ziet snap ik ineens dat je hoofd het allemaal niet meer aankan :lol: :lol: :lol: :lol:

Luco

Bericht door Luco » 13 jun 2012, 19:20

ErikS schreef:@ luco, je gedraagt je lekke representatief voor een werkzoekende...... :thumbup:

Ja sorry, zal me inhouden, maar wordt een beetje naar van dat schijnheilige gedoe.

HansD

Bericht door HansD » 13 jun 2012, 19:21

Afbeelding

Plaats reactie