Alleen wat veel fietsers en toeristen als het mooi weer is....
205 @ Posbank

Die gaan we binnenkort eens uitproberen!Jeroen Watermulder schreef:
Slechts 11 km, maar als je in de buurt bent, mag je dit stukje eigenlijk niet missen. Kijk ook even naar de hoogteverschillen en dat niet eens in Limburg.
Van B naar C staan ze geregeld te laseren....stefan740 schreef:
Erg bekend alleen rijd ik meestal het A -> B -> E rondje gewoon vaak achter elkaar
Haha, dat plan hadden wij ook opgevat deze winter, totdat de kinderen op de slee ons tegemoet kwamenMichel Huisman schreef:A -> B in de winter met sneeuw.. als de weg afgesloten is natuurlijk..
Hmm, goeie!. Goed opletten dus. Ik moet ook wel bekenen dat de snelheden daar al gauw erg hoog oplopen als je het gas flink opentrekt.JP schreef:Van B naar C staan ze geregeld te laseren....stefan740 schreef:
Erg bekend alleen rijd ik meestal het A -> B -> E rondje gewoon vaak achter elkaar
dikke +1 deze route rij ik ook altijd als we een weekeind weg zijn in limburg!Mark 320iS schreef:De volgende route is wat mij betreft het leukste stukje openbare weg in Nederland: http://g.co/maps/jj7ef (het plaatje mag iemand anders plaatsen, dat lukt me niet)
Met name op een doordeweekse avond, als er geen wielrenners of wandelaars zijn, kun je er heerlijk 'huishhouden'. Het is een beetje mijn eigen kleine Nordschleife met veel hoogteverschillen en langzame en snelle bochten, goed en slecht asfalt, echt iets voor de echteliefhebber. Volgens mij komen Apolo en JP er ook regelmatig.
dus Martijn...was het zo rustig omdat je na 21u daar reed?HOLTEN - Toezichthouders voeren de komende weken extra controles uit op de Toeristenweg tussen Nijverdal en Holten.
Dit om te voorkomen dat wild last heeft van automobilisten die buiten de openingstijden over de Toeristenweg rijden. In de winterperiode is de weg beperkt open, namelijk tussen negen uur 's ochtends en vijf uur 's middags. Buiten die uren om is de weg verboden terrein voor gemotoriseerd verkeer. De toezichthouders gaan extra controleren op de naleving van deze regel. Vanaf 1 maart is de Toeristenweg weer geopend tot negen uur 's avonds.
(bron TRVOost)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten