Nederland gaat naar de haaien
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Nederland gaat naar de haaien
Rondom Loek Hermans blijft het erg stil...............
Als eindverantwoordelijke kan hij zijn straf toch ook niet ontlopen lijkt me............
Als eindverantwoordelijke kan hij zijn straf toch ook niet ontlopen lijkt me............
- GTRene
ook zo'n achterbakse miegel (sorry voor men woordenkeuze)
en ach in NL wordt je voor nette verduistering van staatsgelden/belastinggelden en of wanbeleid niet snel of zelfs nooit vervolgd...
wellicht over 8 jaar ofzo als er weer wat andere ministers zitten die dan ter verantwoording worden geroepen over iets wat een ander heeft gedaan...dus hooguit een soort standje krijgen als wij vroeger ff in de hoek moesten staan and thats it.
hoog salaris, maar zeggen sommige ook grote verantwoording moeten dragen...ja in theorie wel maar verantwoording dragen in de vorm van "ga naar de gevangenis doch niet langs start" kennen ze niet en of door uw wangedrag en miljoenen belasting geld verspillende gaan we u nu plukken meneer/mevrouw de verantwoordelijke, hoeven ze ook zo goed als niet...
of wat dan ook...
dus ja grote verantwoording...maar dat ook dragen en of boete doen? whahahaha...blablabla
ze staan immers vaak boven het "voetvolk" en ach krijgen daarna nog een andere leuke baan toegeschoven ook...wie doet ze wat, immers vaak bepalen ze hun eigen regels.
what else is new...ja het andere jasje wellicht
en ach in NL wordt je voor nette verduistering van staatsgelden/belastinggelden en of wanbeleid niet snel of zelfs nooit vervolgd...
wellicht over 8 jaar ofzo als er weer wat andere ministers zitten die dan ter verantwoording worden geroepen over iets wat een ander heeft gedaan...dus hooguit een soort standje krijgen als wij vroeger ff in de hoek moesten staan and thats it.
hoog salaris, maar zeggen sommige ook grote verantwoording moeten dragen...ja in theorie wel maar verantwoording dragen in de vorm van "ga naar de gevangenis doch niet langs start" kennen ze niet en of door uw wangedrag en miljoenen belasting geld verspillende gaan we u nu plukken meneer/mevrouw de verantwoordelijke, hoeven ze ook zo goed als niet...
of wat dan ook...
dus ja grote verantwoording...maar dat ook dragen en of boete doen? whahahaha...blablabla
ze staan immers vaak boven het "voetvolk" en ach krijgen daarna nog een andere leuke baan toegeschoven ook...wie doet ze wat, immers vaak bepalen ze hun eigen regels.
what else is new...ja het andere jasje wellicht
- dvh
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments
Ik zou best wel wat geld over hebben om in een ME pakkie met stok en schild even naar binnen te gaan.....
* borrel borrel *
Ik zou best wel wat geld over hebben om in een ME pakkie met stok en schild even naar binnen te gaan.....
* borrel borrel *
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Nu ben ik verre van 'n liefhebber van de kraakbeweging, maar zie dit eens:
http://www.at5.nl/artikelen/81106/video ... s#reacties
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Je begint wel heel links te worden Robin.Robin schreef:Nu ben ik verre van 'n liefhebber van de kraakbeweging, maar zie dit eens:
Terecht wat mij betreft, erop meppen. Politie is veel te soft in dit land. Als dat tuig wat andermans eigendom jat niet wil meewerken en/of luisteren, dan moeten ze maar voelen. Wat mij betreft laten ze die honden ook nog los. Werkschuwe apen.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL. Ik ben verre van links. Maar als ik die kale kraker was(denk ik?) had ik die grijze hufter naar de strot gevlogen, niet te zuinig, echt, één keer slaan ok, maar door blijven meppen? Die kale riep zeker 'mierenneuker' tegen die grijze hufter. LOLWouter81 schreef:Je begint wel heel links te worden Robin.Robin schreef:Nu ben ik verre van 'n liefhebber van de kraakbeweging, maar zie dit eens:
Terecht wat mij betreft, erop meppen. Politie is veel te soft in dit land. Als dat tuig wat andermans eigendom jat niet wil meewerken en/of luisteren, dan moeten ze maar voelen. Wat mij betreft laten ze die honden ook nog los. Werkschuwe apen.
Ik heb 't niet over 't clubje agenten an sich op dat filmpje, maar over die grijze hufter, die man slaat letterlijk en figuurlijk door.
Hij moet ook gesust worden door z'n jongere collega's, zie je dat? Oppakken die gast. Dus DIE gast. De rest is redelijk ok bezig. Hulde.
Laten zien wie er de baas is :OK< maar dit is aproportioneel op één persoon gericht DOOR één persoon.
-
Tom
Ze zijn in overtreding en hadden ook vrijwillig kunnen meewerken, dat ze dat niet doen is hun keus... politie draagt die wapenstok niet voor niets... wie niet horen wil moet maar voelen...
Wel eens dat die grijze knakker wat doorsloeg(letterlijk en figuurlijk
) maar medelijden met die krakers kan ik niet hebben...
Wel eens dat die grijze knakker wat doorsloeg(letterlijk en figuurlijk
- dvh
Toch wel lekker, bij de politie werken.
Gewoon " RAGE !" en fijn erop los meppen, en voor het vermaak de hond ook even laten happen.

Gewoon " RAGE !" en fijn erop los meppen, en voor het vermaak de hond ook even laten happen.

- GTRene
+1, ja die grijze sloeg wat door soms, doch alleen op de benen en die krakers wilden niet weg, ze weten vaak dat er gefilmd wordt en hun rechten en dus gaan ze alleen weg als er een arestatie team komt die ze hardhandig weg sleept of met geweld...wie niet horen wil moet maar voelen.Tom schreef:Ze zijn in overtreding en hadden ook vrijwillig kunnen meewerken, dat ze dat niet doen is hun keus... politie draagt die wapenstok niet voor niets... wie niet horen wil moet maar voelen...
Wel eens dat die grijze knakker wat doorsloeg(letterlijk en figuurlijk) maar medelijden met die krakers kan ik niet hebben...
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Sinds de krakers zijn begonnen met het plaatsen van levensgvaarlijke boobytraps tijdens ontruimingen, ipv de gebruikelijke (onschadelijke) verfbommen en meer van dat spul, zijn ze een grens overgegaan.
Wie kaatst......
Wie kaatst......
- RVV
Vind het een rare ontruiming. Dat slaan is ook over de top imho. Die mensen staan dan misschien in de weg, (letterlijk), maar ze gebruiken geen geweld. Er is genoeg politie om ze stuk voor stuk met 2 of 3 agenten in de boeien af te voeren.
- GTRene
Politie laat criminelen meestal doorrijden
'Politie laat criminelen meestal doorrijden'

een flits bekeuring is ook veel makkelijker :piraatje:
http://www.hyves.nl/topic/19155550/Kent ... =2347#2347
Uit onderzoek is gebleken dat honderden kentekencamera's nauwelijks gebruikt worden waar ze voor bedoeld zijn.
De kentekencamera's waren bedoeld om zware criminelen op te kunnen pakken. De camera's herkennen de kentekens van auto's van criminelen en geven die door aan de politie. Helaas is nu gebleken dat de politie de gezochte criminelen meestal gewoon laat doorrijden.
Het onderzoek is gedaan in opdracht van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum van het ministerie van Veiligheid en Justitie.
een flits bekeuring is ook veel makkelijker :piraatje:
http://www.hyves.nl/topic/19155550/Kent ... =2347#2347
-
Rupie
Uhuh... En nu? 
- GTRene
Is de politie medeplichtig aan, het "helpen" van criminelen 
- WJ
Is toch al tijden zo, het is veel makkelijker om de 'gewone' burger helemaal leeg te zuigen, o.a door belachelijk hoge boetes. Die gewone burger betaalt braaf, geeft geen grote bek, mept je niet en brengt je niet in gevaarlijke situaties.
En gaan ze achter echt tuig aan dan moeten ze zich nog aan allemaal achterlijke regeltjes houden anders staat dat tuig zo weer buiten en zijn ze zelf de pineut.
En gaan ze achter echt tuig aan dan moeten ze zich nog aan allemaal achterlijke regeltjes houden anders staat dat tuig zo weer buiten en zijn ze zelf de pineut.
-
Tom
Iets anders.
Elk jaar tijdens de examentijd hoor je in de media weer hetzelfde: hoeveel klachten er zijn binnengekomen bij het LAKS. Zojuist was op de radio te horen dat er zoveel klachten binnen waren gekomen omdat het te koud zou zijn (want scholen hadden de airco te hard staan). Er zijn al bijna honderdduizend klachten ingediend dit jaar.
Grow up... in de grote mensenwereld zit er ook wel eens iets tegen. En er zal best eens terecht wat te klagen zijn maar als ik de media zo hoor draait het examen om klagen, klagen en nog eens klagen..
Elk jaar tijdens de examentijd hoor je in de media weer hetzelfde: hoeveel klachten er zijn binnengekomen bij het LAKS. Zojuist was op de radio te horen dat er zoveel klachten binnen waren gekomen omdat het te koud zou zijn (want scholen hadden de airco te hard staan). Er zijn al bijna honderdduizend klachten ingediend dit jaar.
Grow up... in de grote mensenwereld zit er ook wel eens iets tegen. En er zal best eens terecht wat te klagen zijn maar als ik de media zo hoor draait het examen om klagen, klagen en nog eens klagen..
- HansD
Met de hoop dat het cijfer/de beoordeling omhoog bijgesteld wordt. Puur calculerend klagen
.
-
Shakes
Ach het laks, 90% vd klachten is onzin. Leerlingen moeten gewoon
goed voorbereiden en wij zijn verantwoordelijk voor goede examens.
Goed voorbeeld is het examen Duits vmbo-t alweer veel te moeilijk
en dat is aangegeven. Krijgen we te horen dat het examen klaar ligt, ik geloof dat
ze twee jaar vooruit werken en dus weer een examen dat nauwelijks te maken was dit jaar.
dan krijg je terecht klachten!
goed voorbereiden en wij zijn verantwoordelijk voor goede examens.
Goed voorbeeld is het examen Duits vmbo-t alweer veel te moeilijk
en dat is aangegeven. Krijgen we te horen dat het examen klaar ligt, ik geloof dat
ze twee jaar vooruit werken en dus weer een examen dat nauwelijks te maken was dit jaar.
dan krijg je terecht klachten!
-
KoenM
Je wordt ook bijna gedwongen om te klagen..
Als je het niet doet, noemen ze je nog net niet egoïstisch omdat je anderen ook niet helpt..
Het zou me niks verbazen als er volgend jaar onder alle klagers een aantal Ipad's oid worden verloot
Ik heb zelf vorig jaar niet geklaagd, je moet gewoon goed presteren, ook als er bijvoorbeeld 5 vragen meer zijn dan het jaar ervoor..
Ongeveer hetzelfde vind ik het met alle mensen die extra tijd krijgen omdat ze dyslectisch zijn..
Dat krijgen een aantal mensen op mijn studie nu nog steeds, maar later zullen ze het ook zonder moeten doen..
Als je het niet doet, noemen ze je nog net niet egoïstisch omdat je anderen ook niet helpt..
Het zou me niks verbazen als er volgend jaar onder alle klagers een aantal Ipad's oid worden verloot
Ik heb zelf vorig jaar niet geklaagd, je moet gewoon goed presteren, ook als er bijvoorbeeld 5 vragen meer zijn dan het jaar ervoor..
Ongeveer hetzelfde vind ik het met alle mensen die extra tijd krijgen omdat ze dyslectisch zijn..
Dat krijgen een aantal mensen op mijn studie nu nog steeds, maar later zullen ze het ook zonder moeten doen..
-
Shakes
Ach de halve wereld is opeens dyslectisch......
Wedden dat er dit jaar meer klachten bij het LAKS binnen zijn gekomen dan vorig jaar. Volgend jaar meer dan dit jaar. Erg voorspelbaar.
Wedden dat er dit jaar meer klachten bij het LAKS binnen zijn gekomen dan vorig jaar. Volgend jaar meer dan dit jaar. Erg voorspelbaar.
-
Tom
- WJ
Wat een fucking downies.
-
Shakes
+ 16 miljoen.
Hoe zet je jezelf voor schut? Filmpje gaat de hele wereld over. Met acht man een overweight toerist niet eens onder controle kunnen houden en dan die agent op het einde.
Hoe zet je jezelf voor schut? Filmpje gaat de hele wereld over. Met acht man een overweight toerist niet eens onder controle kunnen houden en dan die agent op het einde.
- GTRene
zijn best moeilijke situaties, man werkte duidelijk niet mee en bleef dat goed volhouden, denk een communicatie probleem?
of geen papieren oid?
of zo eigenwijs als mijn vader vroeger was
als hij vond dat ie niks verkeerds deed
dat deed ie dan ook niet echt, doch als zo'n agent dan op z'n strepen stond en het niet in zag zeg maar, dan werd men pa wat amicaler omdat hij niks verkeerds in de zin heeft, zo van, ik doe niks verkeerds en ik mag toch wel even dit doen of dat doen, doe toch eens normaal ik ben geen crimineel
en of ga echte boeven vangen...nou dat heeft ie toen een keer geweten, moest ie mee naar bureau werd ie ff kort opgesloten in een verhoor kamertje oid op dat bureau in Nijverdal 
of geen papieren oid?
of zo eigenwijs als mijn vader vroeger was
dat deed ie dan ook niet echt, doch als zo'n agent dan op z'n strepen stond en het niet in zag zeg maar, dan werd men pa wat amicaler omdat hij niks verkeerds in de zin heeft, zo van, ik doe niks verkeerds en ik mag toch wel even dit doen of dat doen, doe toch eens normaal ik ben geen crimineel
-
Shakes
Dag nog, met acht man zo'n dude niet aankunnen. Wat gaan ze in hemelsnaam doen als ze tegenover iemand staan die een halve les kickboksen heeft gehad.
Mijn idee is dat je met deze acties de aversie tegen dit soort reserve-agenten alleen maar groter maakt. Staat ook lekker in het buitenland. Heb er geen goed woord voor over.
Mijn idee is dat je met deze acties de aversie tegen dit soort reserve-agenten alleen maar groter maakt. Staat ook lekker in het buitenland. Heb er geen goed woord voor over.