duifjes.com schreef:Ik snap niet dat mensen bij een slecht product/wanprestatie dan maar hun verlies nemen......ik weet een 'beetje' hoe het gaat met garantie/coulance afhandeling...gewoon direct naar de dealer/importeur en bij een slecht voorstel de media opzoeken...vinden ze niet fijn....slechte reclame kost ze meer dan 1 blokje...
LOL wat een onzin. De media opzoeken..blijkbaar heb je de helft niet gelezen in deze topic.
Denk je nu werkelijk dat het allemaal zo simpel is? De verkopende partij is de dealer.....daar heb jij de koop mee afgesloten. De importeur zal je ten alle tijden terug verwijzen naar de dealer. De dealer moet het probleem oplossen en de importeur zal hierin hooguit bemiddelen of assisteren, komen je er dan niet uit dan zal de dealer weer verhaal moeten halen bij de importeur. Deze zal dit vervolgens weer moeten terugkoppelen naar Volkswagen.AG, de fabrikant.
Veel geduld,een goede advokaat die je belangen behartigd en dan nog geen garantie op succes.
Nogmaals, de dealer speelt de sleutelrol in dit geheel. Maar misschien dat het jouw wel lukte in je "goede tijd" duifjes...
Betreffende gedupeerden moeten zich vooral niet gek laten maken door al dat geschreeuw, en gewoon fatsoenlijk het gesprek aan gaan met de dealer. Vaak los je meer op met correct te blijven, dan door te dreigen.