Triumph Daytona 675 Verkocht! => CBR600RR

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 22258
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
Auto: Prius+
Locatie: Grunn...

Re: Triumph Daytona 675 Verkocht! => CBR600RR

Bericht door Niels » 19 apr 2012, 12:51

Met name op straat ga ik de Daytona missen en juist dat straat rijden gebeurde toch al te weinig. Drie circuit dagen en ik zet er net zoveel kilometers op als de rest van het jaar op straat zo'n beetje. De Daytona is op straat met name leuker vanwege de sound en het koppel onderin. Je hoeft er niet alles uit te persen om leuk te kunnen rijden.

V.w.b. de vering en demping. Eerste stap zijn andere banden en dan kijken hoe de motor aanvoelt. Ik kan nog weinig zinnigs zeggen over de vering. Een goedkope leuke upgrade kan altijd. Een achterveer afgestemd op mijn gewicht en een ander setje veren + olie van Wilbers o.i.d. voor de voorvork. Dan ben je een kleine 200,- verder en kan zo'n fiets al heel anders aanvoelen. Of het nodig is weet ik nu nog niet.

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 399
Lid geworden op: 16 jun 2008, 00:21
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: Triumph Daytona 675 Verkocht! => CBR600RR

Bericht door Pim » 19 apr 2012, 21:28

Trillen deed mijn 1000rr uit '04 ook in de clipons. Kreeg er gewoon een gevoelloze hand van :? En dat bij nog geen 11.000km. Ten Kate vertelde dat het niets apart was maar op de Ducati heb ik er minder last van :hmmm:

Netjes gedaan met de carbon folie. Op de mijne heeft de vorige eigenaar zich uitgeleefd op de kettingkast en voortandwielcover. Niet zo strak dus denk dat ik het er weer afhaal of een vervanger koop in carbon.

Ruud
Berichten: 406
Lid geworden op: 06 nov 2006, 01:10

Re: Triumph Daytona 675 Verkocht! => CBR600RR

Bericht door Ruud » 29 apr 2012, 13:57

Pim schreef:Trillen deed mijn 1000rr uit '04 ook in de clipons. Kreeg er gewoon een gevoelloze hand van :? En dat bij nog geen 11.000km. Ten Kate vertelde dat het niets apart was maar op de Ducati heb ik er minder last van :hmmm:

Netjes gedaan met de carbon folie. Op de mijne heeft de vorige eigenaar zich uitgeleefd op de kettingkast en voortandwielcover. Niet zo strak dus denk dat ik het er weer afhaal of een vervanger koop in carbon.
Verschil tussen 2 en 4 cilinders ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten