Aankoop advies auto nederland..
-
Re: Aankoop advies auto nederland..
Hele gave auto, maar als ik eerlijk mag zijn zonder je te bashen, ook een gevaarlijke auto! Wegligging is niet je van het en de auto heeft behoorlijk last van torque understeer. Samen een gevaarlijke combinatie.
Ik zou echt proberen om een verstandigere keuze te maken met wat minder vermogen waar je met de juiste instelling ook heel veel DF van kan hebben.
Ik zou echt proberen om een verstandigere keuze te maken met wat minder vermogen waar je met de juiste instelling ook heel veel DF van kan hebben.
- MartijnGizmo
Jeroen heeft circuitervaring en knalt nu 300+ in een M3... die kan zo'n Mazdaatje echt wel aan hoor!
-
3 2 1 en daar hebben we Martijn weer. Volgens mij proberen een aantal mensen Jeroen nu serieus en oprecht van advies te voorzien en daar doe je nu afbreuk aan door zo te reageren. But what the hell? Jij bent voorstander van de Darwin award toch. Laat je stem gelden tijdens de komende verkiezingen.
- JP
Die MPS is echt een bargain.....
Op 9maanden slijten die toch niet met 283pk op die voorwielletjes.......2 splinternieuwe voorbanden zijn vorig jaar Juli geinstalleerd voor de APK.
-
mij is juist verteld altijd dat de speed 3 juist 1 van de auto's was met een betere wegligging dan meeste andere FWD hothatches??Ruben schreef:Hele gave auto, maar als ik eerlijk mag zijn zonder je te bashen, ook een gevaarlijke auto! Wegligging is niet je van het en de auto heeft behoorlijk last van torque understeer. Samen een gevaarlijke combinatie.

-
- Luco
De best sturende hot hatch is by far de clio.
Maar bij elke hot hatch met fwd kan de achterkant listig zijn als je er verkeerd mee om gaat.
Maar bij elke hot hatch met fwd kan de achterkant listig zijn als je er verkeerd mee om gaat.
- michaelvg
Vind het uiterlijk wel gaaf maar het aantal pk in combinatie met wat ik gelezen heb op internet bedank ik er lekker voor.
Doe er zelf ook eens wat voor en steek eens zelf geld in de auto kan je wel die clio halen;) kan je hem erna nog ombouwen voor op het circuit ook.
Doe er zelf ook eens wat voor en steek eens zelf geld in de auto kan je wel die clio halen;) kan je hem erna nog ombouwen voor op het circuit ook.
-
Dat had ik inderdaad al begrepen, helaas zijn die boven het budget dus dat is een domper... die uit belgie komt nog ongeveer 1800 euro bpm bij dus valt alweer af...
Michael, ik heb al een circuit auto (waarvoor de nodige mods alweer in de startblokken staan).... die ik ook echt alleen daarvoor gebruik (en er naartoe rijden dan) daarvoor hoef ik het niet te doen
Michael, ik heb al een circuit auto (waarvoor de nodige mods alweer in de startblokken staan).... die ik ook echt alleen daarvoor gebruik (en er naartoe rijden dan) daarvoor hoef ik het niet te doen
- Luco
Ja, voor 8k staan er zat leuke auto's voor je moeder te koop, dat deze niet geheel aan jouw eisen voldoen lijkt me logisch, leg er zelf wat bij en je hebt een leuk compromis.
-
ach me moeder maakt het niks uit, het is mijn auto uiteindelijk, alleen moet zij er mee naar de winkels kunnen die week dat ze in nl is en niet met de pajero de stad in wilt... het enige is geen bmw (zowel me vader als moeder zijn zo helaas)Luco schreef:Ja, voor 8k staan er zat leuke auto's voor je moeder te koop, dat deze niet geheel aan jouw eisen voldoen lijkt me logisch, leg er zelf wat bij en je hebt een leuk compromis.
- MartijnGizmo
Dat zo'n Clio rij-technisch top is kunnen we het allemaal wel over eens zijn denk ik, maar als je een E46 M3 gewend bent is zo'n Clio wel ff wat minder qua motor-sensatie. Daar is zo'n 3 MPS met z'n oldschool-turboblok toch wel in het voordeel qua beleving.
Zo'n Mazda 3 brengt z'n power wel een stuk minder subtiel op de grond dan bijv. een GTI. Niet persé sneller, maar qua beleving niet gek.JP schreef:Die MPS is echt een bargain.....
Op 9maanden slijten die toch niet met 283pk op die voorwielletjes.......2 splinternieuwe voorbanden zijn vorig jaar Juli geinstalleerd voor de APK.
3 2 1 en daar hebben we Ruben weer. Altijd paraat met reacties die bij voorbaat al overbodig waren. Jij bent hier degene die Jeroen waarschuwt voor een Mazda 3, lekker betuttelend weer. Als je mensen woorden in de mond wil leggen om ze vervolgens terecht te wijzen, kun je beter bij de politie in een communistisch land gaan werken.Ruben schreef:3 2 1 en daar hebben we Martijn weer. Volgens mij proberen een aantal mensen Jeroen nu serieus en oprecht van advies te voorzien en daar doe je nu afbreuk aan door zo te reageren. But what the hell? Jij bent voorstander van de Darwin award toch. Laat je stem gelden tijdens de komende verkiezingen.
-
Of een Civic, Megane, Fiesta, Focus maar een Clio hoort ook in die rij ja.Luco schreef:De best sturende hot hatch is by far de clio.