Computer vergrendeld door BUMA?!?!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
MartijnGizmo

Re: Computer vergrendeld door BUMA?!?!

Bericht door MartijnGizmo » 16 apr 2012, 19:10

Of thuis alvast syncen via Wifi ("offline playlist")...

Rebel

Bericht door Rebel » 16 apr 2012, 19:36

No thx. Buiten de belabberde geluidskwaliteit via de Iphone-connector is hier in het heuvelachtige zuiden niet overal 3G-bereik. Daarnaast zit ik bijna dagelijks in Belgie c/q Duitsland.
Ik zet het wel op een SD of op de 40 GB harde schijf in de Audi. Gaat prima en je hebt iedere cd/nummer altijd direct bij de hand, ongeacht waar je bent.

Dus terug on topic..downloaden..

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 18 apr 2012, 16:27

Met een boot cd is er weer toegang tot de laptop, om van de nood maar gelijk een deugd te maken laat ik gelijk Windows 7 ipv Vista er op zetten in combinatie met een beter virusprogramma dus het presteert dalijk nog iets beter :)

Roy RS

Bericht door Roy RS » 18 apr 2012, 16:51

zet de tissues maar klaar, je kunt weer aan de gang!

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 18 apr 2012, 16:52

Roy RS schreef:zet de tissues maar klaar, je kunt weer aan de gang!
Denk eerder dat jij ze nodig hebt nadat je van een Viper naar een Mini gegaan bent :kikker:

Macboy

Bericht door Macboy » 19 apr 2012, 09:24

Rebel schreef:No thx. Buiten de belabberde geluidskwaliteit via de Iphone-connector is hier in het heuvelachtige zuiden niet overal 3G-bereik. Daarnaast zit ik bijna dagelijks in Belgie c/q Duitsland.
Ik zet het wel op een SD of op de 40 GB harde schijf in de Audi. Gaat prima en je hebt iedere cd/nummer altijd direct bij de hand, ongeacht waar je bent.

Ik heb dit even door Google translate gegooid en toen stond er:

Rebel schreef:Jezus bestaat die techniek al ?? Hoe lul ik mezelf hier nu weer uit. Gewoon terug on topic..downloaden..

dvh

Bericht door dvh » 19 apr 2012, 21:21

Macboy schreef:
Rebel schreef:No thx. Buiten de belabberde geluidskwaliteit via de Iphone-connector is hier in het heuvelachtige zuiden niet overal 3G-bereik. Daarnaast zit ik bijna dagelijks in Belgie c/q Duitsland.

Ik heb dit even door Google translate gegooid en toen stond er:

Rebel schreef:Jezus bestaat die techniek al ?? Hoe lul ik mezelf hier nu weer uit. Gewoon terug on topic..downloaden..

:roflol:

Rebel

Bericht door Rebel » 19 apr 2012, 22:49

Nope Macboy, mocht je ooit in zuidlimburg komen zul je dit zelf ondervinden. In mijn woonplaats is uberhaupt geen 3G.
Driekwart van mijn reistijd is er ook geen 3G ontvangst.
In Maastricht en enkele andere grote steden is wel goede ontvangst. Daarnaast zit ik veel in Belgie en daar gebruik ik het internet alleen voor te mailen (zolang Neelie Croes dit nog niet goed geregeld heeft)

Het is gewoon een feit dat het via een iphoneconnector zwaar belabberd klinkt.
Sterker nog, je hoort in de Audi zelfs duidelijk het verschil tussen wma/mp4 of een gecomprimeerde mp3. Tsja....B&O heh, genadeloos zuiver, sprankelend en strak. :D
Ik kan me voorstellen dat bij een doorsnee radiootje het niet veel uitmaakt welke muziekbron je neemt.

Dus blijf ik downloaden en kopieeren naar een CD/DVD of SD-card of rechtstreeks naar de HD in de auto.

Kun je het nu wel een beetje volgen Macboy? ;-)

Plaats reactie