Het grote brommer occasion draadje

50% van de wielen, 200% driving fun?
Plaats reactie
KoenM

Re: Het grote brommer occasion draadje

Bericht door KoenM » 16 mar 2012, 00:27

Ik houd de prijzen nu niet echt meer in de gaten, maar volgens mij zijn de prijzen van scooters aardig gedaald sinds het brommerrijbewijs duurder is, en je eerder autorijles kunt nemen..

Dat waren ook gangbare prijzen toen ik zocht, alleen had mijne versleten remmerij, banden en aardig wat krassen, waardoor ik hem voor een mooie prijs kon kopen :)

Richard430

Bericht door Richard430 » 16 mar 2012, 11:26

Dat klopt inderdaad heel aardig, de markt is aardig ingezakt de afgelopen jaren. Vandaar dat ik ook hoofdzakelijk snorscooters heb staan en her en der een bromscooter maar dat zijn meestal occasions. Zit totaal geen handel in.

Knot

Bericht door Knot » 16 mar 2012, 17:50

Ik heb ook nog de Amico uit 1993 staan, moet even een electrisch euvel opgeslot worden (zekering klapt meteen na contact aan, denk draadje ergens doorgesleten bij het stuur waar het schaniert) en dan proberen te verkopen, mag je blij zijn als je 150 euro krijgt omdat er een kenteken op zit.

Ben zelf aan het kijken naar een kleine motorscooter, hebben toch beiden motorrijbewijs en dan ben je van dat gekloot met fietspad/weg af.

Steef-bmw

Bericht door Steef-bmw » 16 mar 2012, 19:02

Heb afgelopen week voor een brommer moeten kijke voor mijn neefie en dat kriebelt toch..
Heb nu geboden weer op een brommer voor erbij voor naar werk op en neer en gewoon voor lekker touren in zomer en ook zodat er niet te veel km's meer op de subaru komen voor verkoop!

Plaats reactie