Heysteria Run 15-19 juni 2013. Brommertocht naar Spanje.
-
Re: Heysteria Run 2013. WTF?????
Wel cool!
Hoelang is zoiets rijden op de brommer?
En is Lloret de eindbestemming?
- Elmar
Cor twijfeld nog, maar jij Honzie doet toch wel mee?Downforce Hans schreef:Ik zou ze een dag eerder laten starten................
Vanuit Vianen is het in 4 dagen goed te doen.Tom schreef:Wel cool!
Lloret is weer eens eindbestemming.
- HarryC
Is het gezien de belangstelling een optie om deze zomer een verkorte verkenningstocht te doen?
Zeg maar Parijs op en neer of zo? Beetje toeristische routes in twee dagen heen dagje Parijs twee dagen terug ofzo...
Kunnen we ervaren hoe het is en tegen welke obstakels en problemen we aan kunnen lopen zonder 1500 km van huis te zijn.
Ik wil me best met enkele andere beschikbaar stellen om wat zaken mee te organiseren.
Idee?
Zeg maar Parijs op en neer of zo? Beetje toeristische routes in twee dagen heen dagje Parijs twee dagen terug ofzo...
Kunnen we ervaren hoe het is en tegen welke obstakels en problemen we aan kunnen lopen zonder 1500 km van huis te zijn.
Ik wil me best met enkele andere beschikbaar stellen om wat zaken mee te organiseren.
Idee?
- Geert.
Ik ben dit topic nu een paar dagen aan het volgen en wordt helemaal idioot van Kees die het over niets anders meer heeft !!.. denk bij mezelf.. laten we het realistisch houden, het is pas over een jaar..... en dan elke dag dat je weer even in dit topic beland, leeft het steeds meer ..Natuurlijk is de bedoeling dat ik meega want laten we wel wezen dit is toch nu al epic
:boogie:

- Kasteel
I'm in, laatste keer een scooter is al weer 8 jaar geledenElmar schreef:Cor twijfeld nog, maar jij Honzie doet toch wel mee?Downforce Hans schreef:Ik zou ze een dag eerder laten starten................
Vanuit Vianen is het in 4 dagen goed te doen.Tom schreef:Wel cool!
Lloret is weer eens eindbestemming.

- Elmar
Ik heb de route al meerdere keren gereden, dus in die zin hoef ik geen verkenningstocht te doen.HarryC schreef:Is het gezien de belangstelling een optie om deze zomer een verkorte verkenningstocht te doen?
Idee?
Zoals Geert al zegt, het duurt nog meer dan een jaar, echter gebruik die tijd wel om bv een brommer te regelen en klaar te maken voor de tocht.
Voor degene die al jaren niet op brommer of motor hebben gezeten is het wel handig om dagtochten van ca. 200km te maken. kan je vast eelt kweken op je kont. Alhoewel sommige veelposters dat volgens mij al hebben van achter de pc zitten....

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Heb al een bod gedaan op een Aprilia MX :banging:
- Elmar
whahahaha you nut.
- Geert.
Dat is wel weer het voordeel, we kunnen de komende tijd marktplaats spammen met onzin biedingen... voor hetzelfde geld heb je een keer beet en kunnen we de winter gebruiken voor een revisie
Elmar ik hoorde dat jij de brommert in de vertrekhal achterlaat

Elmar ik hoorde dat jij de brommert in de vertrekhal achterlaat

- Elmar
Ik probeer de incheckbalie te bereiken met de brommer. :boogie:
- Geert.
Elmar schreef:Ik probeer de incheckbalie te bereiken met de brommer. :boogie:

Ik zeg demonteren en inchecken die meuk

-
Wel weer een leuk initiatief, je merk dat er de afgelopen jaren heel veel interesse is in runs met oude autos, motor en nu dus ook brommer. Ook circuit rijden heel momenteel heel veel animo.
Ik heb nog wel een Honda MB in de schuur staan met 110cc, die trek wel met 120 de heuvel op.
Enkel even de remmen los maken en de carburateur reinigen. Ondanks dat ik al 5 jaar mijn auto rijbewijs heb kan ik het niet laten zomers even die brommer aan de trappen. Degelijk honda brommer niet stuk te krijgen
. (destijd wel veel geld in gaan zitten hoor, toen ik 17 was de cilinder nieuw gekocht voor 200 euro, goh een rip uit me lijf toen. Maar ach hij doe het alweer 7 jaar prima (2 keer preventief zuigertje vervangen), en als je nou kijkt na de onderdelen zijn ze nog zowat 50% duurder geworden)
Leuk leuk :piraatje:
Ik heb nog wel een Honda MB in de schuur staan met 110cc, die trek wel met 120 de heuvel op.

Enkel even de remmen los maken en de carburateur reinigen. Ondanks dat ik al 5 jaar mijn auto rijbewijs heb kan ik het niet laten zomers even die brommer aan de trappen. Degelijk honda brommer niet stuk te krijgen

Leuk leuk :piraatje:
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Lachen dit! Heb wel een Vespa met 50cc maar of die het zo lang volhoud..

Gaat er een veegwagen mee?
Gaat er een veegwagen mee?
- Barend
- Auto: F20 m135i
Briljant idee Elmar!
Ik ga niets beloven, maar dit lijkt me wel heel tof!
Ik ga niets beloven, maar dit lijkt me wel heel tof!
-
Heb gister 3 uur op MP gezeten om een Puch NRG MC3 op de kop te tikken... heb al wat mailtje de deur uit gedaan en voor max. 500,- kom je met een mooie brommert thuis!
Patty na 3 uur... Ga je dat serieus doen?!?!?! Misschien ga ik dan ook wel mee!
2 brommerts dus
Heb er nu al zin in en ga zeker mee!!
Patty na 3 uur... Ga je dat serieus doen?!?!?! Misschien ga ik dan ook wel mee!

Heb er nu al zin in en ga zeker mee!!
- GTRene
leuk avontuur voor op TV ja de leuke gekke stukken eruit dan, soort video dagboek, kan je goed/leuk verkopen denk als het goed materiaal is.
- Kasteel
Even kort, wat is zo'n beetje de richtlijn, want met een std 45per uur scooter naast een licht gekietelde Derbi DBD die 120 loopt
.

-
Begreep dat 80 kmph de max snelheid word... Even wachten op de reactie van Elmar... :banging:
- Nutkees
60-70km/u is een beetje de insteek.
Een derbi loopt misschien wel 80+ maar dat is ook niet goed voor het blok. Gewoon een brommert op de kop tikken die een beetje in die regio rijd qua snelheid.
We willen geen 100+ apparaten ertussen hebben, deze worden anders aangepakt in de avonduren door onze klusbus
Een derbi loopt misschien wel 80+ maar dat is ook niet goed voor het blok. Gewoon een brommert op de kop tikken die een beetje in die regio rijd qua snelheid.
We willen geen 100+ apparaten ertussen hebben, deze worden anders aangepakt in de avonduren door onze klusbus

- Nutkees
@Thommy,
Moeten natuurlijk wel schakelbrommers zijn he! we zijn geen scooterbende. zucht......
Moeten natuurlijk wel schakelbrommers zijn he! we zijn geen scooterbende. zucht......
- Elmar
Je brommer moet toch wel ca. 70 lopen. We krijgen veel heuvels en bergen en dan wil je wel een beetje porrie hebben.
Reken daarbij op zo'n 400 km per dag, bij 50 km/u gemiddeld is dat al 8 uur rijtijd!
Het is natuurlijk geen snelheidsrit, wel een uithoudingsrit.
Reken daarbij op zo'n 400 km per dag, bij 50 km/u gemiddeld is dat al 8 uur rijtijd!
Het is natuurlijk geen snelheidsrit, wel een uithoudingsrit.
- InjectTheVenom
Re: Heysteria Run 2013. De 50cc editie.
Schakelbrommer is dat A of AM op je rijbewijs?
-
-
Re: Heysteria Run 2013. De 50cc editie.
AM natuurlijk. A zijn de grote brommerts