NFS drift 2 WTF@handling

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 4924
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

NFS drift 2 WTF@handling

Bericht door Roy RS » 13 mar 2012, 14:56

ik ben niet zo'n die hard gamert, maar ik had eens NFS Drift gekregen, in een verloren uur geinstalleerd en maar eens geprobeerd, mij viel op dat de handling erg goed te noemen was als je alles uitzet, het lijkt allemaal redelijk echt en de auto's staan veelal tot elkaar in verhouding zoals de echte auto's dat ook doen in het echt.

Nu heb ik Drift 2 gekocht een poos terug, er zitten namelijk wat voor mij bekende circuits bij die ik echt miste in de eerste game, zoals Zolder en ervan uitgaande dat het alleen maar beter kon worden maar eens 20 euro stuk geslagen en vol verwachting geinstalleerd.

Nou werkelijk, wat een kl*tespel, het rijdt voor geen meter, heeft niets met simulatie te maken...en eigenlijk ook niet met arcade. Patch geinstalleerd, welke dit op zou moeten lossen, maar het blijft een bende tov de vorige. Gegoogled en ik ben niet de enige die het vind en men heeft complete tutorials voor elke auto hoe je hem zou moeten tunen om hem "rijdbaar" te maken. Hoepel toch op wat een miskoop!

Ik ga weer terug naar het niet gamen, dat was altijd een stuk rustiger, of iemand moet een echte leuke simulator weten...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten