Top !romo schreef:dvh schreef:Welke IWC heb jij Robert ?
7 days power reserve, automatic
Ik kan gouden horloges overigens wel erg mooi vinden. Mits ze sjiek zijn. Een gouden Daytona ofzo vind ik dan weer niks.
Top !romo schreef:dvh schreef:Welke IWC heb jij Robert ?
7 days power reserve, automatic
romo schreef:
Macboy schreef:Had je geen Corvette moeten kopen !
Gewoon. Omdat het kan.RVV schreef:Kan geen enkele nuttige reden bedenken waarom je een mechanisch horloge moet hebben.
Leesbril lost veel voor je op...Downforce Hans schreef:Naarmate je ouder wordt wil je alleen maar minder gedoe op een wijzerplaat........
Ja, want hoe minder gedoe, hoe groter de cijfers. En je wordt pas echt oud als je je leesbril op moet zetten om op je horloge te kijken.Downforce Hans schreef:Naarmate je ouder wordt wil je alleen maar minder gedoe op een wijzerplaat........
Mij ontgaat de logica in jouw argumentatie, Perry.Snipe schreef:Ja, want hoe minder gedoe, hoe groter de cijfers. En je wordt pas echt oud als je je leesbril op moet zetten om op je horloge te kijken.Downforce Hans schreef:Naarmate je ouder wordt wil je alleen maar minder gedoe op een wijzerplaat........
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Bing [Bot], Darudevampire, erwin20vt, EvdP, Gijzert, Google [Bot], GRzep, Joost H., KoenM, Majestic-12 [Bot], Martijn_bmw en 6 gasten