De paus

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

De paus

Bericht door Wouter81 » 12 mar 2012, 18:29

Ik kon het niet laten om hierop te reageren:
Paus Benedictus XVI: “Seks voor huwelijk is zware zonde”

Paus Benedictus XVI heeft afgelopen weekend zwaar uitgehaald naar ongehuwd samenwonende koppels. “Zij ondermijnen de samenleving,” aldus de paus. “Seks voor het huwelijk is een hele zware zonde.”

De bijzonder scherpe speech van de paus kadert in een conflict tussen de katholieke kerk en de Amerikaanse president Obama. Die werkt aan een plan om Amerikaanse vrouwen gratis toegang tot voorbehoedsmiddelen te geven. Dat zint het Vaticaan allerminst.

Seks voor het huwelijk veroorzaakt volgens de paus “grote problemen in onze samenleving. Het is een hele zware zonde. Koppels die gaan samenleven zonder dat ze eerst voor de kerk gehuwd zijn “beschadigen de stabiliteit van onze samenleving,” luidens Benedictus.
Ik wist dat religie soms krankzinnige kanten had maar dit slaat wel alles, dat je durft te beweren dat ongetrouwde koppels de samenleving ondermijnen. Wij hebben 2 kleine kinderen, nog uit de tijd dat we niet getrouwd waren. Eigenlijk zegt dat oude fossiel dus dat die 2 kinderen van ons eigenlijk een zware zonde zijn? Als ik die klootzak tegen zou komen zou ik vanwege zo'n uitspraak met alle liefde zijn (kunst?)gebit door zijn strot rammen.

Dat er nog mensen zijn die achter zo'n volslagen randdebiel aanlopen. Werkelijk onvoorstelbaar dat je in de 21e eeuw er zulke bizarre denkbeelden op na kunt houden. En zelf maar kinderen misbruiken in zijn katholieke sekte... kan iemand die vent een spuitje geven? Daar zou de wereld een eind van opknappen.

Richard430

Re: De paus

Bericht door Richard430 » 12 mar 2012, 19:42

Adem in..... Adem uit.....

Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 12 mar 2012, 19:48

Ik ben het wel eens met de paus.
Ik mocht ook geen sex voor het huwelijk.

Maar Jolanda wel, en ik pas me makkelijk aan :tooth:

FrankS

Bericht door FrankS » 12 mar 2012, 20:11

Geen sex voor het huwelijk is prima. Maar ram je eigen overtuiging niet op een dergelijke manier door andersmans strot.

Live and let live.

Spijkerhard
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Bericht door Spijkerhard » 12 mar 2012, 20:29

Geen huwelijk voor de sex lijkt me beter.... :angel:

Laat die paus met zijn 12 volgelingen toch lekker...

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 12 mar 2012, 20:52

Religion is like a penis....

Dat blijkt nu wel weer. :angel:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 12 mar 2012, 21:06

Voor die paar die hem nog niet kenden.

Afbeelding

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 12 mar 2012, 21:09

Laat dat stelletje kinder n..kers toch snel opflikkeren...............

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

HansD

Bericht door HansD » 12 mar 2012, 21:11

Extremistische christenen en moslims, een pot nat met een ietwat apart wereldbeeld. Alleen jammer dat ze van mening zijn dat iedereen dezelfde moeten geloven sprookjes als zij. Hou dat lekker in je eigen kringetje en val de rest van de wereld er niet mee lastig.

Mogen zijn priesters wel aan kinderen zitten trouwens?

HansD

Bericht door HansD » 12 mar 2012, 21:12

smiley schreef:Voor die paar die hem nog niet kenden.

Afbeelding
Ik kende hem nog niet. Ik zou hem dragen :D

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 12 mar 2012, 21:29

Als je dat shirt al leuk vindt moet je het shirt zien wat ik in Banff, Canada gekocht heb met allerlei geloofsvarianten op sh!t happens, hieronder zijn ze in de lijst terug te vinden:

http://www.thejaywalker.com/pages/shit_happens.html

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 12 mar 2012, 22:04

Wouter, gozert............ de wereld is bezaaid met eikels. Take it easy, spendeer je energie aan wat beters en neem een Snickers :wink:

15 april Landelijke motordagen b.v. :df:

dvh

Bericht door dvh » 12 mar 2012, 22:06

+1 Niels.

Lekker laten lullen.
Berichten van de paus lees ik nog geeneens. En als ik ze lees, neem ik ze al helemaal niet serieus.
Gun hem geen voetstuk > Next.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 12 mar 2012, 22:16

Jullie hebben natuurlijk gelijk. :)

Wat mij betreft wordt die smerige führer der kinderlokkers nog eens overhoop geschoten maar verder is het inderdaad wellicht maar beter die klootzak geen podium te gunnen.

jaydee

Bericht door jaydee » 13 mar 2012, 10:19

Wouter81 schreef:Dat er nog mensen zijn die achter zo'n volslagen randdebiel aanlopen. Werkelijk onvoorstelbaar dat je in de 21e eeuw er zulke bizarre denkbeelden op na kunt houden.
Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 13 mar 2012, 11:05

ik mag dat hele gedoe uit de oudheid op onwaarheden berust ook niet...magoed, beter dat dan die gekken in Saudi Arabia die zo'n man willen doden omdat het de Profeet Mohammed (ja die kinder.... :sealed: ) zou hebben beledigd in een schrijven, terwijl er zo goed als niks in stond...

http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam/ar ... mmed.dhtml
Saudische journalist betuigt spijt over tweet naar profeet Mohammed
ANP/Redactie − 15/02/12, 20:02
Een Saudische journalist die kritisch had getwitterd over de profeet Mohammed heeft spijt van zijn uitlatingen, aldus een familielid vandaag. Hamza Kashgari werd zondag door Maleisië uitgeleverd aan Saudi-Arabië, waar hij de doodstraf kan krijgen.

Een ongedateerde foto die op internet wordt gebruikt, die vermoedelijk van Hamza Kashgari is.
'Er zijn dingen aan jou waar ik van hou en ik heb dingen aan jou gehaat en er is veel aan jou wat ik niet begrijp. Ik zal niet voor jou bidden', schreef Kashgari op Twitter. Hoge geestelijken maakten hem vervolgens uit voor ongelovige, waarop de 23-jarige man naar Maleisië vluchtte.

Op ketterij en belediging van de islamitische profeet staat in Saudi-Arabië de doodstraf. Een pagina op Facebook met de naam 'Het volk van Saudi-Arabië eist de executie Hamza Kashgari' heeft inmiddels 23.000 leden.
voor die vet gedrukte tekst (zoiets) moest ie rennen voor z'n leven, als je het zag op TV hoeveel hem nu dood willen...scary gewoon...
dan liever de Paus, laat maar lekker lullen die man (liever kwijt dan rijk maja), je hoeft tenminste niet te vrezen voor je leven in huidige tijden althans als je wat over hem zegt.

en hier>>

http://www.todayheads.com/2012/0world/5 ... m/?lang=nl
De Saoedische schrijver getweet over de profeet Mohammed
Mensenrechtenorganisaties vrezen dat hij zal de doodstraf worden geconfronteerd
Saoedi-ambtenaren niet onmiddellijk reageren op verzoeken om commentaar
(CNN) — Maleisische autoriteiten uitgeleverd Saoedi-schrijver Hamza Kashgari terug naar Saoedi-Arabië zondag op een arrestatiebevel tegen hem dan verklaringen die hij maakte op Twitter.
“Saoedische media zei Hamza maakte een posting op de verjaardag van de profeet Mohammed viering vorige week, wat impliceert dat hij de interactie met de profeet, als waren zij een gelijke status,” Maleisië staat persbureau zei.
De tweets zijn verwijderd.
Kashgari werd gedeporteerd zondagochtend, zei Ramli Yoesoef, een woordvoerder van de Koninklijke Maleisische politie. “De Saoedi-Arabische ambassade in Kuala Lumpur had geregeld voor zijn uitzetting.”
Na het spreken met een immigratieambtenaar, Kashgari De advocaat van Mohammed Afiq Bin Mohammed Noor bevestigd dat zijn cliënt werd genomen op 10 a.m. lokale tijd op een Saoedische jet.
Noor zei dat hij een interim gerechtelijk bevel toegekend op zondagmiddag aan ambtenaren te voorkomen dat deporteren Kashgari, maar het kwam te laat.
Amnesty International en andere mensenrechtenorganisaties zijn bezorgd dat Kashgari de uitlevering zal leiden tot zijn tegenover de doodstraf in Saoedi-Arabië.
“Amnesty International beschouwt Hamza Kashgari een gewetensgevangene…voor het vreedzaam uitoefenen van zijn recht op vrijheid van meningsuiting en vraagt ​​om zijn onmiddellijke en onvoorwaardelijke vrijlating,” de groep zei in een verklaring.
Saoedi-ambtenaren niet onmiddellijk reageren op verzoeken om commentaar.
Controversiële tweets Kashgari's opgenomen taal te zeggen dat hij hield van een aantal aspecten van Mohammed en “gehaat” anderen, en zal “niet voor je bidden,” volgens de nieuwsberichten.

Plaats reactie