Off road motorrijden waar mogelijk?

Van een Lada Niva in de grote stad tot Parijs-Dakar. Op veler verzoek is er dan eindelijk ook een echt off road forum!
Plaats reactie
hjp
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 mei 2007, 16:34

Off road motorrijden waar mogelijk?

Bericht door hjp » 01 okt 2008, 10:32

Nu weet ik niet of dit in "Off road" hoort of bij "motoren" maar als ik de verkeerde keuze heb gemaakt staat verplaatsen door moderators uiteraard vrij.

Afgelopen weekend ben ik met een vriend van me wat gaan crossen op zijn KTM crossmotor en dit is echt ontzettend gaaf! :lol:
Nou was dit op een bouwterrein waar zand opgespoten is, maar gezien het feit dat het daar officieel niet mag en dat de omwonenden het waarschijnlijk niet prettig zullen vinden als daar heel vaak gebruik van word gemaakt vraag ik me af wat nog meer mooie plekken in de randstad zijn om dit soort uurtjes door te brengen.
De officiële crossbanen zijn bekend maar ben meer op zoek naar wat anders waar je of zo direct even naartoe kan rijden of met een kort ritje met de motor op een aanhanger kan arriveren (motor is een echte crosser incl de grove noppenbanden dus niet echt fijn om lange afstanden op asfalt mee te rijden).

Wie weet nog meer mooie plekken hiervoor zodat ik nog meer van dit soort gave momenten :lol: :lol: kan meemaken?
Alvast bedankt!

Online
Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12743
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Off road motorrijden waar mogelijk?

Bericht door MartijnGizmo » 01 okt 2008, 10:51


hjp
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 mei 2007, 16:34

Re: Off road motorrijden waar mogelijk?

Bericht door hjp » 01 okt 2008, 10:57

hahahaha bedankt!
Met name die kanoroutes die erop staan lijken me een uitdaging :lol:

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart
Contacteer:

Re: Off road motorrijden waar mogelijk?

Bericht door Dennis Cavallino » 13 okt 2008, 15:52

Volgens mij rijd je bij Veenendaal zo de crossbaan op. Mag niet, maar is wel een mooie baan in de zandafgraving.

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: Off road motorrijden waar mogelijk?

Bericht door Marco R. » 15 okt 2008, 10:15

Ah, Kwintelooijen is een goede stek inderdaad daarvoor :)
Ook leuke stek om met mountainbike te doen. Is het stuk bos wat ernaast ligt niet wat om ook doorheen te crossen? Veenendaal-> Elst/Amerongen..

Gebruikersavatar
bartje325i
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 nov 2007, 00:53
Locatie: ede

Re: Off road motorrijden waar mogelijk?

Bericht door bartje325i » 15 okt 2008, 20:55

Ja alleen als je al op je mountainbike buiten de route komt, wordt je bekeurd :police:
Dus met een motor gaat het waarschijnlijk al helemaal niet lang duren. Ze zijn momenteel aardig de touwtjes aan het strak trekken.

Gebruikersavatar
Prins Claus †
Berichten: 413
Lid geworden op: 10 feb 2006, 16:38
Auto: BMW 118iA
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Off road motorrijden waar mogelijk?

Bericht door Prins Claus † » 23 okt 2008, 10:23

Is wel een behoorlijk stukkie met de aanhanger voor jou: http://www.terreinrijden.nl/bilstain.htm" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen:

Maar wel gaaf!

M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH

hjp
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 mei 2007, 16:34

Re: Off road motorrijden waar mogelijk?

Bericht door hjp » 23 okt 2008, 12:49

Ha dat is inderdaad een aardig ritje, maar klinkt wel serieus gaaf zeg!
Bedankt voor jullie meedenken tot zover. Ieder idee is van harte welkom.

Onlangs weer even geweest en wat is dit toch lachen zeg!
Ben d'r alleen wel achter gekomen dat je snel overmoedig word en dat een foutje dan zo gemaakt is met als resultaat: op je plaat! :lol: :lol:
Dat maakt het eigenlijk alleen nog maar grappiger!

Zijn er eigenlijk nog meer df'ers die ook deze gemotoriseerde hobby beoefenen?

rolfman
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2012, 11:59

Re: Off road motorrijden waar mogelijk?

Bericht door rolfman » 16 feb 2012, 12:07

hjp schreef:Nu weet ik niet of dit in "Off road" hoort of bij "motoren" maar als ik de verkeerde keuze heb gemaakt staat verplaatsen door moderators uiteraard vrij.

Afgelopen weekend ben ik met een vriend van me wat gaan crossen op zijn KTM crossmotor en dit is echt ontzettend gaaf! :lol:
Nou was dit op een bouwterrein waar zand opgespoten is, maar gezien het feit dat het daar officieel niet mag en dat de omwonenden het waarschijnlijk niet prettig zullen vinden als daar heel vaak gebruik van word gemaakt vraag ik me af wat nog meer mooie plekken in de randstad zijn om dit soort uurtjes door te brengen.
De officiële crossbanen zijn bekend maar ben meer op zoek naar wat anders waar je of zo direct even naartoe kan rijden of met een kort ritje met de motor op een aanhanger kan arriveren (motor is een echte crosser incl de grove noppenbanden dus niet echt fijn om lange afstanden op asfalt mee te rijden).

Wie weet nog meer mooie plekken hiervoor zodat ik nog meer van dit soort gave momenten :lol: :lol: kan meemaken?
Alvast bedankt!
wat dacht je hiervan:

www.algarve-offroad.com

das pas genieten :)

:swinging:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten