Ik was meer in de indruk van de 1300nm (!!!) koppel :strong: Ga ik ook graag voor op stroom rijdenMartin van der Zwaard schreef:De specs ook van zo'n ding....408pk![]()
Daar wil ik best voor op stroom gaan rijden

Ik was meer in de indruk van de 1300nm (!!!) koppel :strong: Ga ik ook graag voor op stroom rijdenMartin van der Zwaard schreef:De specs ook van zo'n ding....408pk![]()
Daar wil ik best voor op stroom gaan rijden
Kwam mij hier in Leeuwarden net zo'n Karma tegemoet rijden.Zjeraaar schreef:Vanochtend een Karma gespot bij het tankstation in Gorinchem, echt een gaaf ding in het echt! Erg groot, gave panelen op het dak en heel apart om met een zachte zoem weg te zien rijden.. aardige man erin ook, even gevraagd of ie bezwaar had of ik een foto maakte, "tuurlijk niet, geen probleem."
Dat was ik dan waarschijnlijk. Ben daar wel geweest (doorheen gereden) zondag!Kasteel schreef:Afgelopen week een 1M met het kenteken **-RVV-* (zwart met chrome lijsten).
Zondag een blauwe e92 (USA), iemand van hier had er zo een meegenomen naar NL toch? In de buurt van Oosterbeek.
:jenna:MartijnGizmo schreef:Was het geen 545i?
Jorik schreef:Dat was ik dan waarschijnlijk. Ben daar wel geweest (doorheen gereden) zondag!Kasteel schreef:Afgelopen week een 1M met het kenteken **-RVV-* (zwart met chrome lijsten).
Zondag een blauwe e92 (USA), iemand van hier had er zo een meegenomen naar NL toch? In de buurt van Oosterbeek.
Over Nijmegen gesproken.... gisteravond racete en zwarte/donker grijs E-klasse taxi voorbij Lent ri. Elst. Wat een geweld! Het leek wel een E63 AMG.stefan740 schreef:Brabus D3S oftewel een W211 E klasse.
Impreza met ringsticker op de oranje/canisiussingel iemand van hier?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 15 gasten