Vrouwelijke automonteur bij de garage

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Vrouwelijke automonteur bij de garage

Why not? Moet kunnen.
50
76%
Twijfelgeval, maar de screening moet bij vrouwen hoger.
6
9%
Never nooit niet. Vandaag de dag weet je maar nooit.
10
15%
 
Totaal aantal stemmen: 66

Tom
Berichten: 21720
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Tom » 02 feb 2012, 14:58

Afbeelding

Ik heb er geen moeite mee :hot:

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Riceaux » 02 feb 2012, 15:01

Vind ik echt niet kunnen. Die kunnen nooit met dezelfde liefde een auto behandelen als een man. En ze zullen altijd met afgunst er naar kijken. Dikke no go dus.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Luco » 02 feb 2012, 15:02

Ik mis de optie: Ik wil in natura betalen :tong:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31202
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door JP » 02 feb 2012, 15:02

Ja, sinds kort loopt er bij "mijn" garage een meisje stage. Zij zal samen met de andere monteurs beurten geven.
Tot op heden hebben we altijd gezegd, dat zodra er een vrouw werkzaam wordt bij de garage, we onze GTi van de garage afhalen. Dit naar aanleiding van de recente berichtgevingen, en diverse nabije ervaringen in de omgeving. Maar nu het moment daar is, blijf je dan op je strepen staan, of moet je dan gaan nuanceren?
We zouden het zeker jammer vinden, want auto heeft het enorm naar zijn zin.

Een vrouw in de monteurswereld, het heeft de schijn gewoon tegen, en het is wel je auto waar het over gaat.

Mijn verstand zegt dat het allemaal geen probleem hoeft te zijn, maar mijn gevoel zegt toch wat anders.
Alles overigens totaal zonder aanziens des persoons, want heb degene nog niet ontmoet.

Ik wil ook niet in een sekse-discriminatie discussie terechtkomen, maar ben wel benieuwd wat de meningen zijn.

Tom
Berichten: 21720
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Tom » 02 feb 2012, 15:04

^^ die tekst had ik ook kunnen plaatsen maar in combinatie met m'n kappersauto had heel DF vooraan gestaan om inkoppers te posten :tooth:

Elise
Berichten: 7280
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Elise » 02 feb 2012, 15:05

@JP :roflol: :lollerdelol:

Gebruikersavatar
Peric
Berichten: 8441
Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
Locatie: Driebruggen

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Peric » 02 feb 2012, 15:05

:) @ JP

Mijn schoonzus was automonteur. Zo hebben ze elkaar ook ontmoet, beide werkende bij een VAG-dealer..

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door allen » 02 feb 2012, 15:06

JP schreef:Ja, sinds kort loopt er bij "mijn" garage een meisje stage. Zij zal samen met de andere monteurs beurten geven.
Jij hebt liever een beurt van een echte vent? :clown:

Gebruikersavatar
2000USA
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2008, 10:14

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door 2000USA » 02 feb 2012, 15:07

JP schreef:Ja, sinds kort loopt er bij "mijn" garage een meisje stage. Zij zal samen met de andere monteurs beurten geven.
Tot op heden hebben we altijd gezegd, dat zodra er een vrouw werkzaam wordt bij de garage, we onze GTi van de garage afhalen. Dit naar aanleiding van de recente berichtgevingen, en diverse nabije ervaringen in de omgeving. Maar nu het moment daar is, blijf je dan op je strepen staan, of moet je dan gaan nuanceren?
We zouden het zeker jammer vinden, want auto heeft het enorm naar zijn zin.

Een vrouw in de monteurswereld, het heeft de schijn gewoon tegen, en het is wel je auto waar het over gaat.

Mijn verstand zegt dat het allemaal geen probleem hoeft te zijn, maar mijn gevoel zegt toch wat anders.
Alles overigens totaal zonder aanziens des persoons, want heb degene nog niet ontmoet.

Ik wil ook niet in een sekse-discriminatie discussie terechtkomen, maar ben wel benieuwd wat de meningen zijn.
Ik zeg BAN! :mrgreen: (wegens plagiaat)

Elise
Berichten: 7280
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Elise » 02 feb 2012, 15:08

Ik stem overigens "Twijfelgeval, maar de screening moet bij vrouwen hoger." en stel voor dat ik de screening verzorg :mrgreen:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door RVV » 02 feb 2012, 15:08

Het is natuurlijk ook buktechnisch lastig..gedoe met voorbind dildo's (maakt net een rekening van 3K :hot: over naar de garage.)

Robin
Berichten: 51349
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Robin » 02 feb 2012, 15:11

Totaal geen probleem mee. Mijn vrouw is 'n keukenprinses, maar de beste koks ter wereld zijn mannen.

Dus waarom 'n vrouw geen automonteur?

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 12746
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door MartijnGizmo » 02 feb 2012, 15:25

Als een vrouw als baan heeft dat ze voor auto's moet zorgen, dan geloof ik daar niet in. Er zullen vast hele lieve, brave vrouwen zijn die het wel goed doen in een autogarage (al dan niet als eigenaar), maar ik heb 't idee dat er bij die lui een steekje los zit, alsof ze zo nodig moeten bewijzen dat de emancipatie ook de andere kant op werkt, "doe eens ff normaal vrouw" denk ik dan. Dus daar zou ik mijn auto liever niet heen sturen.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door allen » 02 feb 2012, 15:27

RVV schreef:Het is natuurlijk ook buktechnisch lastig..gedoe met voorbind dildo's (maakt net een rekening van 3K :hot: over naar de garage.)
Als je nu gewoon een man die APK keuring had laten doen, was je met 4 tientjes klaar geweest...

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Luco » 02 feb 2012, 15:28

MartijnGizmo schreef:Als een vrouw als baan heeft dat ze voor auto's moet zorgen, dan geloof ik daar niet in. Er zullen vast hele lieve, brave vrouwen zijn die het wel goed doen in een autogarage (al dan niet als eigenaar), maar ik heb 't idee dat er bij die lui een steekje los zit, alsof ze zo nodig moeten bewijzen dat de emancipatie ook de andere kant op werkt, "doe eens ff normaal vrouw" denk ik dan. Dus daar zou ik mijn auto liever niet heen sturen.
Seksist.

Als er nou een timmervrouw of vrouwelijke loodgieter of whatever aan je woning heeft gewerkt, dan hoef je die ook niet?

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 31202
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Haringen op zuurdesem, gedoopt in een bedje van azijn, met een glaasje citroensap on the side….

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door JP » 02 feb 2012, 15:30

The other way around: dus vrouwen die per sé mannenbanen willen vervullen. Die begrijp ik niet zo goed.
Mijn vriendin vind auto's erg leuk, maar ze moet er niet aan denken om iedere dag van 7.30 uur tot 17.30 uur met dat blik opgescheept te zitten. Daar hebben ze de MANNEN voor uitgevonden gelukkig, die vinden dat leuk en zijn veel beter geschikt om voor auto's te zorgen.

Just my 2 cents.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door duifjes.com » 02 feb 2012, 15:32

Luco schreef:
MartijnGizmo schreef:Als een vrouw als baan heeft dat ze voor auto's moet zorgen, dan geloof ik daar niet in. Er zullen vast hele lieve, brave vrouwen zijn die het wel goed doen in een autogarage (al dan niet als eigenaar), maar ik heb 't idee dat er bij die lui een steekje los zit, alsof ze zo nodig moeten bewijzen dat de emancipatie ook de andere kant op werkt, "doe eens ff normaal vrouw" denk ik dan. Dus daar zou ik mijn auto liever niet heen sturen.
Seksist.

Als er nou een timmervrouw of vrouwelijke loodgieter of whatever aan je woning heeft gewerkt, dan hoef je die ook niet?
Luco ik denk dat hij gelijk heeft! Neem een fotograaf echt een vrouwenberoep....dat zouden mannen toch niet kunnen?

Of *(web)designer nog zoiets voor vrouwen...echte mannen hebben daar geen feeling voor..

vul maar aan.....

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Luco » 02 feb 2012, 15:32

allen schreef:
RVV schreef:Het is natuurlijk ook buktechnisch lastig..gedoe met voorbind dildo's (maakt net een rekening van 3K :hot: over naar de garage.)
Als je nu gewoon een man die APK keuring had laten doen, was je met 4 tientjes klaar geweest...
Neenee premium merk dan krijg je ook premium rekeningen :hosanna:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Luco » 02 feb 2012, 15:34

duifjes.com schreef:
Luco schreef:
MartijnGizmo schreef:Als een vrouw als baan heeft dat ze voor auto's moet zorgen, dan geloof ik daar niet in. Er zullen vast hele lieve, brave vrouwen zijn die het wel goed doen in een autogarage (al dan niet als eigenaar), maar ik heb 't idee dat er bij die lui een steekje los zit, alsof ze zo nodig moeten bewijzen dat de emancipatie ook de andere kant op werkt, "doe eens ff normaal vrouw" denk ik dan. Dus daar zou ik mijn auto liever niet heen sturen.
Seksist.

Als er nou een timmervrouw of vrouwelijke loodgieter of whatever aan je woning heeft gewerkt, dan hoef je die ook niet?
Luco ik denk dat hij gelijk heeft! Neem een fotograaf echt een vrouwenberoep....dat zouden mannen toch niet kunnen?

Of *(web)designer nog zoiets voor vrouwen...echte mannen hebben daar geen feeling voor..

vul maar aan.....
Net zoiets als een kappersauto :D Wijvenbak

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door duifjes.com » 02 feb 2012, 15:39

Ik zie meer vrouwen in een Renault rijden dan een BMW........

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Robin Hartog » 02 feb 2012, 15:42

duifjes.com schreef:Ik zie meer vrouwen in een Renault rijden dan een BMW........
Mensen rijden toch Renault om te wachten op die lekkere ANWB monteurs.. Langs de weg.. Op zo'n parkeerplaats..?

:mrgreen:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 27871
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Luco » 02 feb 2012, 15:48

Robin Hartog schreef:
duifjes.com schreef:Ik zie meer vrouwen in een Renault rijden dan een BMW........
Mensen rijden toch Renault om te wachten op die lekkere ANWB monteurs.. Langs de weg.. Op zo'n parkeerplaats..?

:mrgreen:
Ik zie toch vaker van die premiums langs de weg staan met pech dan renaults, zal wel een premium ontkenning zijn van de sjonnies :tong:

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Riceaux » 02 feb 2012, 15:53

Luco schreef:
Robin Hartog schreef:
duifjes.com schreef:Ik zie meer vrouwen in een Renault rijden dan een BMW........
Mensen rijden toch Renault om te wachten op die lekkere ANWB monteurs.. Langs de weg.. Op zo'n parkeerplaats..?

:mrgreen:
Ik zie toch vaker van die premiums langs de weg staan met pech dan renaults, zal wel een premium ontkenning zijn van de sjonnies :tong:
Dat komt omdat de Renaults nog op de oprit staan met pech.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39712
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Arthur » 02 feb 2012, 15:55

Dit zijn echt reacties van mensen die of nooit een auto gehad hebben of de auto nog nooit naar de garage gebracht hebben :tooth:

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Contacteer:

Re: Vrouwelijke automonteur bij de garage

Bericht door Robin Hartog » 02 feb 2012, 15:58

Luco schreef:
Robin Hartog schreef:
duifjes.com schreef:Ik zie meer vrouwen in een Renault rijden dan een BMW........
Mensen rijden toch Renault om te wachten op die lekkere ANWB monteurs.. Langs de weg.. Op zo'n parkeerplaats..?

:mrgreen:
Ik zie toch vaker van die premiums langs de weg staan met pech dan renaults, zal wel een premium ontkenning zijn van de sjonnies :tong:
Oh, dus je geeft wel toe dat die andere merken premium zijn! :kikker:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brutus the Legend, dave van marion, Edwin de Haas, jos_br, Majestic-12 [Bot], Nico e39 en 170 gasten