Battlefield 3
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Battlefield 3
Ben lvl 39 vlakbij 40 en heb al eens de Usas gejat, gruwelijk lomp en gaaf kanon!
- Jorik
Ik ben nog steeds maar bij level 18, maar heb ook nauwelijks tijd om lekker te spelen. Laatst wel mijn eerste service star binnengehaald (voor jets).
- dvh
Ik heb ook niet zoveel tijd.. ben nu net lvl 29.. Meestal savonds rond 23.00 begin ik pas
..
Hoe leuk is C4 ook vind.. ik zuig gewoon ontzettend hard als support.. Dus ben weer terug met mijn engineer.
Heb een leuke C4 altenatief gevonden.
Gisteren in Caspian Border stond een vijandelijke tank vlakbij hun base kanonskogels te spammen.
Ben stiekum achter de tank gekropen, en hem vol met mijnen geplakt om daarna van een afstandje de mijnen af te laten gaan ( erop schieten )
Geeft ook een flinke klap :*-)

Hoe leuk is C4 ook vind.. ik zuig gewoon ontzettend hard als support.. Dus ben weer terug met mijn engineer.
Heb een leuke C4 altenatief gevonden.
Gisteren in Caspian Border stond een vijandelijke tank vlakbij hun base kanonskogels te spammen.
Ben stiekum achter de tank gekropen, en hem vol met mijnen geplakt om daarna van een afstandje de mijnen af te laten gaan ( erop schieten )
Geeft ook een flinke klap :*-)
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Pfff, wat een hoge levels hier allemaal. Ik zit nog maar op 26 ofzo, terwijl ik meestal toch wel in de top 5 te vinden ben.
Zeker van Nutkees snap ik het niet. Die heb ik twee weken geleden namelijk nog een paar keer genadeloos hard afgeknald omdat hij in de Metro map stiekem in een hoekje zat te campen
Of was dat net toeval?
Ik blijf het overigens wel knap lastig vinden om met helicopters en vliegtuigen overweg te kunnen. Beetje oefenen lukt vaak ook niet omdat andere mij dan wel uit de lucht schieten
Een tank met de nodige goodies erop werkt wel erg fijn over het algemeen
Zeker van Nutkees snap ik het niet. Die heb ik twee weken geleden namelijk nog een paar keer genadeloos hard afgeknald omdat hij in de Metro map stiekem in een hoekje zat te campen

Of was dat net toeval?

Ik blijf het overigens wel knap lastig vinden om met helicopters en vliegtuigen overweg te kunnen. Beetje oefenen lukt vaak ook niet omdat andere mij dan wel uit de lucht schieten

Een tank met de nodige goodies erop werkt wel erg fijn over het algemeen

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
@Richardt
Campen doe ik zo min mogelijk, dus dat moet haast wel toeval zijn geweest. Meldt je anders eens aan op Battlelog nutkees is me naam. Altijd leuk om te zien hoe iedereen ervoor staat.
Paar weken geleden zuigde ik behoorlijk met de controller, maar nu kan je maar beter dekking gaan zoeken!
Campen doe ik zo min mogelijk, dus dat moet haast wel toeval zijn geweest. Meldt je anders eens aan op Battlelog nutkees is me naam. Altijd leuk om te zien hoe iedereen ervoor staat.
Paar weken geleden zuigde ik behoorlijk met de controller, maar nu kan je maar beter dekking gaan zoeken!

-
Battlelog ben ik op aangemeld. Maar verder nog niets mee gedaan, maar zal me er eens in verdiepen.
We zijn ook al vriendjes op de PS3 overigens (Richardt-87)
Op sommige maps is campen wel geinig. Op een map is er een heel hoog TV gebouw die bij rush verdedigt moet worden, daar bovenop zitten vaak snipers. Een eind daar van af staat een net zo hoge bouwkraan, kruip daar bovenin en je kunt gegarandeerd prijs schieten en ook nog redelijk goed dekking zoeken ook.
Maar 90% van de tijd klooi ik ook wat aan als Engineer.
We zijn ook al vriendjes op de PS3 overigens (Richardt-87)
Op sommige maps is campen wel geinig. Op een map is er een heel hoog TV gebouw die bij rush verdedigt moet worden, daar bovenop zitten vaak snipers. Een eind daar van af staat een net zo hoge bouwkraan, kruip daar bovenin en je kunt gegarandeerd prijs schieten en ook nog redelijk goed dekking zoeken ook.
Maar 90% van de tijd klooi ik ook wat aan als Engineer.
- Nutkees
Dat we vriendjes zijn heb ik reeds begrepen hahaha.. Ik ben overigens niet meer met de microfoon te vinden online, alleen soms via skype, dat werkt een stuk makkelijker namelijk.
Aankloten als Engineer vind ik ook nog steeds erg leuk, wil je echter snel level up, dan moet je echt caspian border spelen. Daar haal je per potje gauw een 10k aan punten...
Aankloten als Engineer vind ik ook nog steeds erg leuk, wil je echter snel level up, dan moet je echt caspian border spelen. Daar haal je per potje gauw een 10k aan punten...
-
Hoe doe je dat dan?
- Nutkees
@Marc
Als je bedoeld het aantal punten op Caspian Border? Gewoon een tank pakken met Thermovision | Canister | Proximity Scan en dan als Engineer erin met je repair tool.
Ik rij dan telkens tussen punten A | C | D en pak gewoon elke keer die vlaggen terug, door de thermovision i.c.m. de canister kan je makkelijk al die rottige raket jongen een koekje van eigen deeg geven.
Laatst had ik zonder service stars een score van 12.500 voor 35min spelen. Dan gaat het hard level up!
Als je bedoeld het aantal punten op Caspian Border? Gewoon een tank pakken met Thermovision | Canister | Proximity Scan en dan als Engineer erin met je repair tool.
Ik rij dan telkens tussen punten A | C | D en pak gewoon elke keer die vlaggen terug, door de thermovision i.c.m. de canister kan je makkelijk al die rottige raket jongen een koekje van eigen deeg geven.
Laatst had ik zonder service stars een score van 12.500 voor 35min spelen. Dan gaat het hard level up!
- dvh
sodefuck ! 
Dat red ik niet.
Maar het scheelt ook zeker wanneer je een mattie hebt die meespeelt waardoor je dit soort dingen kan doen.. Als je alleen maar wat tobt, like me, dan duurt het wat langer.
Mijn gemiddelde score ligt zo tussen de 2500-4500. ( Conquest meestal iets hoger )

Dat red ik niet.
Maar het scheelt ook zeker wanneer je een mattie hebt die meespeelt waardoor je dit soort dingen kan doen.. Als je alleen maar wat tobt, like me, dan duurt het wat langer.
Mijn gemiddelde score ligt zo tussen de 2500-4500. ( Conquest meestal iets hoger )
-
Dat tikt lekker aan idd, de moeite van het uitproberen wel waard 
Moet zeggen, en ik zal daar wel weer de enige in zijn, dat ik Caspian Border weinig aan vind. Zeker als je niet in een voertuig zit loop je je echt het apelazerus vaak.

Moet zeggen, en ik zal daar wel weer de enige in zijn, dat ik Caspian Border weinig aan vind. Zeker als je niet in een voertuig zit loop je je echt het apelazerus vaak.
- Geert.
Goed op je battlelog kijken welke ribbons je nog moet verdienen voor je weer een medaille krijgt toegewezen, gaan de punten ook sneller. net als het verdienen van service stars 

- dvh
Als je een keer niks te doen hebt. Bekijk dan even de filmpjes van Shosho.
Superleuk
http://www.youtube.com/user/shosho10199?feature=g-u
Superleuk
http://www.youtube.com/user/shosho10199?feature=g-u
- Bram
Als je ECHT punten wilt pakken moet je gewoon een 64 player Metro spelen, dan pak ik de USAS en ram je iedereen naar de hemel. Veel multi kills pakken door handgranaten goed te gooien. Ook goed voor je K/D ratio trouwens 

- dvh
Mijn k/d ratio is prut.
Ben veel meer bezig met aankloten. c4 in jeeps leggen, op vliegtuigen plakken. Dat soort geintjes
Ben veel meer bezig met aankloten. c4 in jeeps leggen, op vliegtuigen plakken. Dat soort geintjes

- Bram
De mijne is ook prut, daarom af en toe een Metro 64 player rammen om te voorkomen dat het echt dramatisch wordt 

- dvh
-
Ik moest wel even glimlachen 
Maar die voice over vond het allemaal wel erg grappig naar mijn idee...

Maar die voice over vond het allemaal wel erg grappig naar mijn idee...
- dvh
Ik gebruik de DAO-12 ( http://bf3blog.com/battlefield-3-dao-12/ ) de laatste tijd vaak.
Ben nog 'maar' lvl 30... Maar dit geweer vind ik erg fijn voor close combat.
En het is gewoon lekker om wat in het rond mee te schieten :*-)
Dit zijn mijn stats overigens:
http://battlelog.battlefi...nt3/stats/356487562/xbox/
Absoluut geen pro. Maar ik vind het dan ook heerlijk om wat aan te kloten
Zodra ik een jeep vind, gaat ie vol met C4 en ga ik op tankenjacht...
Gewoon leuk:
Ben nog 'maar' lvl 30... Maar dit geweer vind ik erg fijn voor close combat.
En het is gewoon lekker om wat in het rond mee te schieten :*-)
Dit zijn mijn stats overigens:
http://battlelog.battlefi...nt3/stats/356487562/xbox/
Absoluut geen pro. Maar ik vind het dan ook heerlijk om wat aan te kloten
Zodra ik een jeep vind, gaat ie vol met C4 en ga ik op tankenjacht...

Gewoon leuk:

- Jorik
Ben nu een beetje alle verschillende wapens aan het testen en dingen aan het unlocken. Zoals hierboven al ergens staat is Metro met conquest large een goede methode om er lekker op los te knallen en veel kills te scoren. Ben nu alweer level 45 met in totaal 65 uur gespeeld ofzo.
Verder nog altijd lekker aan het rondvliegen in jets (behalve die F-35, wat een grafapparaat in het spel) en hard op weg om m'n zevende service star te halen.
Verder nog altijd lekker aan het rondvliegen in jets (behalve die F-35, wat een grafapparaat in het spel) en hard op weg om m'n zevende service star te halen.
- dvh
- Bram
-
- dvh
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=syq9pPWq ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MX78BGWr ... r_embedded[/youtube]
Epic :banging:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MX78BGWr ... r_embedded[/youtube]
Epic :banging: