Ik rij ook DNRT vorig jaar was mijn BMW nog een 318IS en heb ik spa en de 'finale race' gereden (#137)
Twee weken voor spa was het eigenlijk nog een straat auto
Het jammer was dat in de regen de auto prima mee kwam ( nog steeds te weinig pit) En ik in de bochten om mensen heen kon steken.. maar dan was er weer wat vermogen nodig en dan doe je met 140PK op ~1250 kg echt niet mee.
De laatste race was dat vooral duidelijk de kwalificatie was in de regen en ik stond op plek 24 met mijn 1.8je daar was ik best tevreden mee,de eerste race was droog. dus het licht op groen.. en ik stond gelijk in beweging in het midden! In mijn gedachte speerde ik dan het veld voorbij op naar Tarzan, in de realiteit was dat handig voor zeker 10 autos achter mij.. en ik had toch echt VOL gas...
Maar hij word nu lichtelijk verbouwd:
- even druk
- 002 (2).jpg (182.17 KiB) 1829 keer bekeken
Lichter, 325 met chip en volle M3 supersprint uitlaat en een lichter vliegwiel en betere remmen moeten voor iets meer sensatie gaan zorgen'.. Daarnaast ga ik toch eens uitlijnen de laaste race stond links voor op 3 graden camber en rechts op 1 .... :
Maar goed vorig jaar waren mijn eerste races. dan ben ja al heel druk met ontdekken hoe nu eigenlijk alles precies werkt! Dit jaar hoop ik de leercurve voort te zetten. maar met een iets betere auto
(en dan nog ingehaald worden door een saxootje ; )
Dan blijft nog de wishlist: Sper, m3 of sneller blok.. Diesel ? maar goed eerst maar weer eens lekker sturen.
Wat betreft ruw rijden vond ik dat wel meevallen. iedereen raced met zijn eigen geld en zijn eigen schade.. je kan niets winnen alleen de eer. Ik heb geen momenten gehad dat mensen bewust hun auto in gevaar brachten, je moet zelf ook weten wanneer je moet laten gaan!
Dus kut opmerkingen maken over iemand zijn auto die vaak met zuurverdiende centen zelfgebouwd zijn lijkt mij niet heel opbouwend in dit draadje.
Tot de 14e april!