http://www.youtube.com/watch?v=NXvspy9Z ... re=related
had ik al gezegd dat ik hem gaaf vond ?
ErikS schreef:Op een rollenbqnk?
romo schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c7CqAaP6 ... re=related[/youtube]
Allemachtig nog an toe..............................
Voilá. Romo, kun jij ook doen, ziet er echt niet Sjonnie uit zo'n Akrapovic. Uitaalgeluidje veranderd wel iets na een inrijperiode. Welke kant dat op gaat is onduidelijk. In mijn Spaider zit ook zo'n lawaaiklep (met knoppie te bedienen en zo) en ja, dat scheelt eeenoooorm. Precies wat je wilt.Leen schreef:zo, dit draadje zakt veel te ver weg , en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn .
Gisteren de Akrapovic eronder gehangen , was nog een heel gedoe om die wireless vlinderklep in te bouwen , kost je gewoon een dag ........ wel heel mooi spul dat titanium en heel goed gedocumenteerd voor de handige doehetzelvert .
Voor wat het waard is , die dreun in de "silent mode " bij 140 lijkt weg . dus (dure...) missie geslaagd .
Petrolhead Tom schreef:Akropovic op een 1M is altijd smullen!
fixedPetrolhead Tom schreef:Akropovic ....... is altijd smullen!
SpyderFerdi schreef:Voilá. Romo, kun jij ook doen, ziet er echt niet Sjonnie uit zo'n Akrapovic. Uitaalgeluidje veranderd wel iets na een inrijperiode. Welke kant dat op gaat is onduidelijk. In mijn Spaider zit ook zo'n lawaaiklep (met knoppie te bedienen en zo) en ja, dat scheelt eeenoooorm. Precies wat je wilt.Leen schreef:zo, dit draadje zakt veel te ver weg , en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn .
Gisteren de Akrapovic eronder gehangen , was nog een heel gedoe om die wireless vlinderklep in te bouwen , kost je gewoon een dag ........ wel heel mooi spul dat titanium en heel goed gedocumenteerd voor de handige doehetzelvert .
Voor wat het waard is , die dreun in de "silent mode " bij 140 lijkt weg . dus (dure...) missie geslaagd .
Leen, welke onderdelen zijn er allemaal vervangen? Eindstukken of ook de downpipes; geen software problemen of foutmeldingen mogen ontvangen?Leen schreef:zo, dit draadje zakt veel te ver weg , en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn .
Heb ff je quotes gefixt, ik denk dat er wat weggevallen wasromo schreef:SpyderFerdi schreef:Voilá. Romo, kun jij ook doen, ziet er echt niet Sjonnie uit zo'n Akrapovic. Uitaalgeluidje veranderd wel iets na een inrijperiode. Welke kant dat op gaat is onduidelijk. In mijn Spaider zit ook zo'n lawaaiklep (met knoppie te bedienen en zo) en ja, dat scheelt eeenoooorm. Precies wat je wilt.Leen schreef:zo, dit draadje zakt veel te ver weg , en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn .
Uitlaat boeit me niet zo veel, de dreun wordt bij mijn kar eerder minder dan meer, IRL is ie ook makkelijk te vermijden.
Ik ga wel een andere mod doen; ik laat er een JRZ SR1 verstelbare demper set onder zetten, metTot zo ver Andre's bijdrage aan dit draadjelezen met Paulusma accent schreef:Eibach Pro Kit veren (net uit voor de 1M), voordeel is dat de auto veel rustiger is (lees; minder springerig) op lage snelheid mn op wegen die wat minder van kwaliteit zijn, de auto rolt minder en tevens neemt de stabiliteit op hoge snelheid toe, uiteraard komt ie iets lager te liggen, maar dat kan ie makkelijk hebben, vooral voorzijde zit te veel ruimte in de wielkast.................en mocht het er van komen dan kan ik met een paar klicks de auto Ring/Papenburg/Lelystad proof maken.............nog 3 weken en dan is het zo ver........kost een paar cent, heb je ook weer wat..............
Uit welk auto blad heb je dit verhaal.......je rijd van je werk naar huis en weer terug dus zonde van je centen.romo schreef:SpyderFerdi schreef:Voilá. Romo, kun jij ook doen, ziet er echt niet Sjonnie uit zo'n Akrapovic. Uitaalgeluidje veranderd wel iets na een inrijperiode. Welke kant dat op gaat is onduidelijk. In mijn Spaider zit ook zo'n lawaaiklep (met knoppie te bedienen en zo) en ja, dat scheelt eeenoooorm. Precies wat je wilt.[/quoteLeen schreef:zo, dit draadje zakt veel te ver weg , en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn .
Uitlaat boeit me niet zo veel, de dreun wordt bij mijn kar eerder minder dan meer, IRL is ie ook makkelijk te vermijden.
Ik ga wel een andere mod doen; ik laat er een JRZ SR1 verstelbare demper set onder zetten, met Eibach Pro Kit veren (net uit voor de 1M), voordeel is dat de auto veel rustiger is (lees; minder springerig) op lage snelheid mn op wegen die wat minder van kwaliteit zijn, de auto rolt minder en tevens neemt de stabiliteit op hoge snelheid toe, uiteraard komt ie iets lager te liggen, maar dat kan ie makkelijk hebben, vooral voorzijde zit te veel ruimte in de wielkast.................en mocht het er van komen dan kan ik met een paar klicks de auto Ring/Papenburg/Lelystad proof maken.............nog 3 weken en dan is het zo ver........kost een paar cent, heb je ook weer wat..............
Tot zo ver mijn bijdrage weer aan dit draadje.......
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123, Google [Bot] en 23 gasten