Welnee man! FWD moet je hebben, dit is voor stakkers.dvh schreef:Zo'n driftje op het einde ziet er zo lekker uit..
BMW 1 Serie M Coupé
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: BMW 1 Serie M Coupé
- Leen
sleurt er goed aan die kelleners 1m
ik ben begonnen met wat stickertjoening

ik ben begonnen met wat stickertjoening
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nog reserve onderdelen nodig................goeiendag zeg;
https://www.koed.no/7.1.asp?bilnummer=0 ... n=faldende
datum 06-01-12
Misschien velg Li achter en performance seats, hopenlijk zonder bloed vlekken, anders mot ik ze niet.........
https://www.koed.no/7.1.asp?bilnummer=0 ... n=faldende
datum 06-01-12
Misschien velg Li achter en performance seats, hopenlijk zonder bloed vlekken, anders mot ik ze niet.........
-
KoenM
Wow, die is best ehh, kapot..
- EmielS60
Wat een wokkels staan er op die site..
https://www.koed.no/7.2.asp?bilnummer=182
https://www.koed.no/7.2.asp?bilnummer=526
ouch.
https://www.koed.no/7.2.asp?bilnummer=182
https://www.koed.no/7.2.asp?bilnummer=526
ouch.
- Tristan
Gisteren gezien op CPZ. Gaaf ding, Leen! Stoelen zijn super!Leen schreef:sleurt er goed aan die kelleners 1m
ik ben begonnen met wat stickertjoening![]()
- Knot
In 6 moet ie even beuelen maar dik over de 300, top!
- JP
- GTRene
apart...grappig om te zien maar wel glim glim...niet zo mijn ding
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
GTRene schreef:apart...grappig om te zien maar wel glim glim...niet zo mijn ding
Super kar...................glim glim is IMHO standaard VO
- dvh
Mooi !JP schreef:
Alleen dat spoilertje bovenop de achterruit had van mij niet gehoeven.
De spoiler achterop, en onder de voorbumper vind ik dan wel weer staan.
Zwart dak ben ik nog niet over uit. Wordt een beetje te veel gedaan atm..
- Leen
na een week ( 1300 km ) even de balans opgemaakt ,
voor de vroege korte binnendoor woon/werk weggetjes > super geschikt en een echte hooligan > 10+
vandaag echter 300 saaie snelweg km's gemaakt en daarin is hij toch wel echt de mindere in dan m'n oude e90m3 , open deur natuurlijk , maar die motordreun bij ca 140 is natuurlijk een misser van de eerste orde , begrijp het ook niet zo goed want stationair hoor je hem amper , moet ergens een vreemde resonantie zitten bij bepaald toerental . hoop dat die resonantie weg is als er een akrapovic onder komt . ( misschien wel luider maar als die resonantiedreun maar weg is )
De individual high-end audio in de e90M3 klonk wel 2 klassen beter als het harman kardon setje van de 1M da's wel jammer .
verder is het verbruik in mijn geval nagenoeg het zelfde . (1 op 7,5 tegenover 1 op 7,8 voor de 1M )
Spijt ? nee zeker niet , maar de e90m3 DCT was eigenlijk 2 auto's ineen ( super limo automaat enerzijds en nerveuze race v8 hooligan anderzijds ) en de 1M is alleen maar een (weliswaar Betere) Hooligan .
met recht een (kleine) fun-car.
voor de vroege korte binnendoor woon/werk weggetjes > super geschikt en een echte hooligan > 10+
vandaag echter 300 saaie snelweg km's gemaakt en daarin is hij toch wel echt de mindere in dan m'n oude e90m3 , open deur natuurlijk , maar die motordreun bij ca 140 is natuurlijk een misser van de eerste orde , begrijp het ook niet zo goed want stationair hoor je hem amper , moet ergens een vreemde resonantie zitten bij bepaald toerental . hoop dat die resonantie weg is als er een akrapovic onder komt . ( misschien wel luider maar als die resonantiedreun maar weg is )
De individual high-end audio in de e90M3 klonk wel 2 klassen beter als het harman kardon setje van de 1M da's wel jammer .
verder is het verbruik in mijn geval nagenoeg het zelfde . (1 op 7,5 tegenover 1 op 7,8 voor de 1M )
Spijt ? nee zeker niet , maar de e90m3 DCT was eigenlijk 2 auto's ineen ( super limo automaat enerzijds en nerveuze race v8 hooligan anderzijds ) en de 1M is alleen maar een (weliswaar Betere) Hooligan .
- markk
Leen schreef:na een week ( 1300 km ) even de balans opgemaakt ,
Grappig om te lezen en m.i. een bevestiging dat BMW zijn ///M waarden heeft verkwanselt. M.i. draaien ///M auto's (buiten M1 en e30 M3) nou juist om wat je beschrijft van de e90 M3. Een goede mix/balans tussen sportauto/hooligan en GT/comfort. 2 gezichten. En die mix maakt(e) M Gmbh geweldig met de verschillende M3's na de e30, de verschillende M5's, etc. Hooligans zijn er genoeg en comfortridders/GT's ook maar in de mix is (was ?) M Gmbh heer en meester.
Mark.
- Leen
Natuurlijk niet mark , bij de volgende m3 zal het gewoon weer een mix zijn en verder gaan waar de e9x ophield .
de 1M is gewoon een leuke one-off parts bin car waar de bias ligt op spartaans sportief (ala e30m3). en daar heb ik hem ook op gekocht , dus ik moet niet zeuren , en gewoon vegen/blazen met die dubbele trompet
de 1M is gewoon een leuke one-off parts bin car waar de bias ligt op spartaans sportief (ala e30m3). en daar heb ik hem ook op gekocht , dus ik moet niet zeuren , en gewoon vegen/blazen met die dubbele trompet
Laatst gewijzigd door Leen op 10 jan 2012, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marc R
En over een jaar n turbokit erop...500+pk... 
- tomgtr
Kan me niet voorstellen dat akrapovic pijp minder dreun geeft. Heb er ook 1. Klinkt niet te hard inderdaad maar bij 2-2500 toeren wel iets meer dan standaard (onder GTR geen idee of dat ook zo bij M is).
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Het geluid "an sich" vind ik dan weer wel prettiger dan de standaard uitlaat, weet niet of dat met het materiaal te maken heeft (Titanium vs RVS), persoonlijk kan ik me er niet zo aan storen bij sportieve auto's, part of the performance toch?tomgtr schreef:Kan me niet voorstellen dat akrapovic pijp minder dreun geeft. Heb er ook 1. Klinkt niet te hard inderdaad maar bij 2-2500 toeren wel iets meer dan standaard (onder GTR geen idee of dat ook zo bij M is).
Ben
PS Dit is ook geen optie hoor Leen
-
Andre
je kan ook gewoon 145 rijden of 135:)
- tomgtr
Precies zelfde oplossing werkt voor de Datsun.Andre schreef:je kan ook gewoon 145 rijden of 135:)
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
of m in de 5 zetten,
of er een V8 in gooien,
opties genoeg...
of er een V8 in gooien,
opties genoeg...
- Downforce Hans
Of zet de kleppen in de uit laat dicht.................................................................O sorry, dat heeft zo`n ding niet 
- Snipe
Vraag bij BMW of ze net als bij de M5 zo'n cassettebandje met motorgeluid in kunnen bouwen 
- Sperdy
Wisten jullie dat een PP-uitlaat op een 135i ook dreunt. Echt behoorlijk. Zelfs de standaard 135i uitlaat geeft een diepe brom, maar geeft nét geen dreun in de auto. Maar zelfs die poef is op het randje. Of je 'de dreun' vervelend vindt - als ik zo om mij heen hoor - is subjectief. Misschien dat een ander systeem de pijn wat kan verzachten. Het is een zoektocht wél waard denk ik, want bv. mijn acs1 poef was stiller dan een PP-poef van BMW. Zou zo maar kunnen dat er ook stillere alternatieven zijn voor de 1M.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Dat is toch René z'n tekstSpijkerhard schreef:of m in de 5 zetten,
of er een V8 in gooien,
opties genoeg...