Maar anders

Een 3.2 bouwjaar 1994??Erik dB schreef:Via speurders, zo te zienbilkert35 schreef:Advertentie is verwijderd.
Via bmwfan ook even gevraagt of ze via marktplaats wilden aangeven instrijd met de regels.
Zelf nog eens een bericht gestuurd dat het kenteken toch echt er af moest.![]()
Zal mij benieuwen hoe hij nu zijn omgebouwde M3 te koop zet.
http://www.speurders.nl/overzicht/bmw-e ... bmw+m3+3.2
Meen de EVO's (3.2's) ook.Mark N schreef:Dat van die aluminium deuren is ook gelul toch? Alleen GT's hebben die dacht ik.
las op bmwmregistry dat de cabrio's dat juist wel hadden moeten hebben. Echter, in de folders die ik thuis heb wordt er ook niet over gesproken.Tim N schreef:GT was er ook niet als caab
JBover: prijs ex BTW
opendaken hou ik niet van .. airco nou ja kost snelheidSpijkerhard schreef:JBover: prijs ex BTW![]()
exemplaar zonder airco, zonder open dak (kan beide gunstig zijn, maar niet voor een daily)
zonder cruise control
lagerschalen revisie inplannen...
De mijne mag voor de helft....
Spijkerhard schreef:JBover: prijs ex BTW![]()
exemplaar zonder airco, zonder open dak (kan beide gunstig zijn, maar niet voor een daily)
zonder cruise control
lagerschalen revisie inplannen...
De mijne mag voor de helft....
Waarom adverteren ze met een prijs ex btw? Wat heb je daar nou aan als partuculier zijnde?KoenM schreef:Jawel, want als jij hem particulier koopt, doen ze die prijs gewoon even x 1,19
Lijkt mij ook, de btw is al lang betaald, die kunnen ze dr dan toch niet meer van af halen.Mark N schreef:BS, is gewoon een marge auto. Komt geen btw bij.
Hoe weet je dat zo zeker? Alle vorige eigenaren kunnen hem toch zakelijk hebben gereden?markm schreef:Lijkt mij ook, de btw is al lang betaald, die kunnen ze dr dan toch niet meer van af halen.Mark N schreef:BS, is gewoon een marge auto. Komt geen btw bij.
Gebruikers op dit forum: Kadett, Paul76, zegmaarboris en 8 gasten