SpyderFerdi schreef:Voor mij de Cayman R (omdat de Spyder er niet bij staat

)
Kwaliteit steekt met kop en schouders bovenuit. Auto stuurt messcherp en geeft je een heerlijke 'snelheidsflow', schitterend onderstel, schitterende alcantara kuipstoelen, geniale zit achter het stuur, balans is 'best on earth' (middenmotor), 300+pk en <1300kg. Eingelijk te gek voor woorden dat deze auto niet unaniem tot DF kar wordt uitgeroepen. Mensen die de auto NIET kennen kunnen 'm niet beoordelen (of laten meewegen). Dat geldt trouwens voor alle auto's natuurlijk, 'proof of the pudding is in the eating'.
Over de 1M. Ja, hij is leuk maar IEDEREEN die er in stuurt merkt het volgende op (in vergelijk met de Cayman R):
Zwaartepunt ligt veel te hoog (die 1500kg+ voel je gewoon wel). Hooligan gedoe door de bocht is grappig maar ik zie dat niet als exclusieve kwaliteit meer als een karaktereigenschap (niet altijd DF), stuurgevoel is wat vaag, stoelen geven geen zijdelingse steun en blok is .35is is OK, maar niet écht spannend en de uitlaat dreunt.
O jee, ik voorzie een ban ...
Kan me in een hoop punten vinden

Hooligan karakter is leuk voor als je er mee om kan gaan lijkt me. Onmiddelijk afgestraft worden als je een foutje maakt? Alsjeblieft niet zeg

En ja er staat een hooligan voor de deur
stil omdat ik er op nat met dicht geknepen billen in zit (naast het feit dat ik em liever niet door de pekel jaag). Prima, ik pak wel een comfortabele auto om zorgeloos van a naar b te gaan. Plezier ritjes komen wel weer
Dat de 1M zo populair is komt omdat veel mensen zich willen meten met Andre. Toen Andre de 135i het toch niet helemaal "het" vond vond heel DF turbo kut. Nu is het ineens "hooligan". Maak je geen illusies, Andre zowat de enige is die er als een hooligan mee om kan gaan. De rest kan er alleen maar van dromen op een enkeling hier na. Droom dan maar lekker van een (lelijke) 1M, droom ik wel van een RS4.0