Laat dat beetje maar wegEmiel schreef:Die elise heeft wel een beetje een hoerenkast interieur

Michel
Laat dat beetje maar wegEmiel schreef:Die elise heeft wel een beetje een hoerenkast interieur
Wel een Exige die schade heeft gehad en met die Atom heeft Rob ook al schade gereden........Hans R schreef:Die Exige is van Rob, goede auto, hij heeft ook nog een Ariel Atom met 400pk![]()
kan, weet ik niet, doch als je het verhaal leest wat bij de auto staat schrijft hij er wel over samen naar de UK en pas daar betalen/halen.JP schreef:Hij stond niet meer op PH of op Stratsons....
klopt maar weet ook dat in huidige tijd velen gevoelig zijn voor cash, die van 48K kun je denk wel onder de 44K kopen, wellicht zelfs minder.JP schreef:Die oranje; 10-'05, 72kkm en dan nog €38900,-.
Die blauwe; 01-'08, 26.5kkm, en dan €48000,-.
OMFGWTFBBG wat een geld nog en dan alleen omdat het lhd is?
Kijk die witte op DF occasions, '07, 32kkm en €44000,-. dat komt in de richting.
...maar als je dan ook al een rhd uit '09 hebt voor €38-39k....
Ik denk dat je gelijk hebt en dat het ook een goed idee is om tot volgend jaar te wachten.Elise schreef:Ik (en ik niet alleen) ga ervan uit dat er nog wel wat mensen zullen overstappen naar de nieuwe V6 en hun huidige model hierop inruilen......
Dus misschien is het wel verstandig om even te wachten tot volgend voorjaar.....
€ 92.175,82JP schreef: Is daar al een Nederlandse prijs van bekend?
interesse welJP schreef: Denken jullie dat er dan zoveel interesse is in de Exige V6? Is daar al een Nederlandse prijs van bekend?
Loop eens binnen bij Van der Kooi en vraag daar eens of ze (op termijn) nog meerdere 2e hands Exiges verwachten....JP schreef:Denken jullie dat er dan zoveel interesse is in de Exige V6?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten