Hier wat filmpjes van een 335i sedan(exact de mijne) met een Procede chip(375pk?) tegen een E39 M5 en een M3 CSL. De 335i 'owned' de beide M's. :twisted:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=50218
Nou,dan zou het best wel kunnen want die werknemer heeft wel in hoogvliet gewoond.Sjaak Langendoen schreef:heb pas geleden een M5 te koop zien staan op MP en die was ook groen namelijk en stond te koop in Hoogvliet,maar heb hem hier nog nooit gezien.HANZ06 schreef:Hij heeft hem nu een maand of 6 en in die tijd volgens mij niet.
voor deze tijd denk ik wel,maar weet het niet zeker.
Denk je dat je hem kent dan?
Hij verkoopt hem niet omdat er wat mis mee is,maar het is meer een luxe reiswagen dan een sport auto en ik geloof dat hij meer ziet in een m3 of zoiets.
Grtz,Hans
Op de foto's was het een nette M5 met 20 inch Hartge velgen.
Ik wil zelf ook voor een M5 gaan kijken,maar heb eerst wat andere zaken te regelen
Robin heb je nog chipplannen na dit soort filmpjes ?Robin schreef:Tja ik ben ook 'maar een 335i' gewend, en hij is snel, maar niet supersnel. Had van de (door mij een keer bereden) RS6 meer verwacht. M5 is fractie sneller dan een 335i/M3 E46.
Hier wat filmpjes van een 335i sedan(exact de mijne) met een Procede chip(375pk?) tegen een E39 M5 en een M3 CSL. De 335i 'owned' de beide M's. :twisted:
dan moet het dezelfde zijn,anders is het wel heel toevalligHANZ06 schreef:Nou,dan zou het best wel kunnen want die werknemer heeft wel in hoogvliet gewoond.Sjaak Langendoen schreef:heb pas geleden een M5 te koop zien staan op MP en die was ook groen namelijk en stond te koop in Hoogvliet,maar heb hem hier nog nooit gezien.HANZ06 schreef:Hij heeft hem nu een maand of 6 en in die tijd volgens mij niet.
voor deze tijd denk ik wel,maar weet het niet zeker.
Denk je dat je hem kent dan?
Hij verkoopt hem niet omdat er wat mis mee is,maar het is meer een luxe reiswagen dan een sport auto en ik geloof dat hij meer ziet in een m3 of zoiets.
Grtz,Hans
Op de foto's was het een nette M5 met 20 inch Hartge velgen.
Ik wil zelf ook voor een M5 gaan kijken,maar heb eerst wat andere zaken te regelen
Er zitten inderdaad 19 of 20 inch hartge velgen onder.
Grtz,Hans
Om eerlijk te zijn wel...maar een sperdiff wil ik ook...Rico v Velzen schreef:Robin heb je nog chipplannen na dit soort filmpjes ?Robin schreef:Tja ik ben ook 'maar een 335i' gewend, en hij is snel, maar niet supersnel. Had van de (door mij een keer bereden) RS6 meer verwacht. M5 is fractie sneller dan een 335i/M3 E46.
[IMG:1024:768]http://i171.photobucket.com/albums/u298 ... /335ib.jpg[/img]Rico v Velzen schreef:Robin kennende.... heb al verhalen gehoord dat ie heel Heerenveen in rookwolken heeft gezet
Mee eens. Zal alleen wel een filmpje van veraf worden als jij vanuit die gare Bravo aan 't filmen bent. :twisted:Hielke schreef:Alweer van die hele duistere BMW filmpjes uit Amerika waarin acteurs optreden met, en nu druk ik me licht uit, gebrekkige reactiesnelheid![]()
Robin en Rico, dat kunnen wij in de lage landen toch veel beter. Laten we die 335i zoals ie nu is en de E46 M3 vanaf een 3-tal snelheden keurig naast elkaar op de video zetten. Ook uploaden naar dat Amerikaanse forum om te laten zien hoe het hoort, en klaar. Einde vage filmpjes met vage uitslagen.
Toch?
Robin schreef: Mee eens. Zal alleen wel een filmpje van veraf worden als jij vanuit die gare Bravo aan 't filmen bent. :twisted:
Bied me aan als camerawagen 8)Hielke schreef:Robin schreef: Mee eens. Zal alleen wel een filmpje van veraf worden als jij vanuit die gare Bravo aan 't filmen bent. :twisted:![]()
Los ik wel op door er bij de start 100 meter voor te gaan rijden. Komen jullie me even later links en rechts voorbijsuizen![]()
Of door vanuit nog een andere auto het filmwerk te doen. Ja, dit laatste lijkt me het best
Wat moet ik bij Centraal Bureau Rijvaardigheid?Rico v Velzen schreef:Ik zeg maar een keer waar het op staat ik geloof er geen flikker van dat een 335i netzo snel is als een e46 M3 !
Popma geen uitvluchten, excuses meer met die vage Amerikaanse filmpje... -> CBR07 als je niet kom neem ik je verhalen niet meer serieus
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bartje325i, k33z, Tristan en 4 gasten