Lekker boeiend..Michel P schreef:In deze review is men toch niet wild van de fysics in de game.
http://www.autoweek.nl/video/2616/sando ... torsport-4" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Lekker boeiend..Michel P schreef:In deze review is men toch niet wild van de fysics in de game.
http://www.autoweek.nl/video/2616/sando ... torsport-4" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Metchu schreef:we hoeven idd iig niet 5 jaar te wachten! lekker knallen met verschillende auto's! die vlammen uit die pijp van die beemer! en Frank heeft gereden in de M5 van Knot! hahaha
Dat GT5 beter is dan Forza 3 oke...... maar het gaat hier om 4.Robertdj schreef:Eens met WJ. Vind de physics van GT5 beter dan fm3 (4 nog niet geprobeerd)en het gebrek aan stuurtjes op de xbox is ruk.
Maar, de auto's en tune mogelijkheden in Forza zijn beter waardoor ik toch wel hebberig word. Klopt het dat Porsche niet in fm4 zit? Maar RUF wel?
Dat heb jij nog nooit gezien natuurlijk.. jij vergeet altijd te remmendvh schreef:Vet !
Ook gaaf dat de remschijven zo rood aanlopen bij hard remmen !
ik heb GT5 wel gespeeld en ik moet zeggen dat ik het niet mis, vermaak me uitermate prima met forza 4!Mike S. schreef:Dat GT5 beter is dan Forza 3 oke...... maar het gaat hier om 4.Robertdj schreef:Eens met WJ. Vind de physics van GT5 beter dan fm3 (4 nog niet geprobeerd)en het gebrek aan stuurtjes op de xbox is ruk.
Maar, de auto's en tune mogelijkheden in Forza zijn beter waardoor ik toch wel hebberig word. Klopt het dat Porsche niet in fm4 zit? Maar RUF wel?
Ik heb er geen mening in omdat ik GT5 nooit gespeeld heb wat dat betreft.
Gebrek aan stuurtjes op de Xbox? Oke misschien geen logitech maar deze stuurtjes zijn wel heel mooi hoor !!!
http://fanatec.de/
RUF zit er idd in met een stuk of 3 auto's geloof ik.
Ik wist helemaal niet dat dit bestaat. Kun je een voorbeeld geven van zo'n converter? Dan zou ik eindelijk mijn dfp stuur kunnen gebruiken!WJ schreef:Ik ben hard opzoek naar een converter voor de logitech stuurtjes, maar nog niets fatsoenlijks. (meeste supporten geen forcefeedback op het moment, rest werkt wel)
Ik heb eergister nog even lopen knallen maar die C1's willen ook wel @ E275. Had toch regelmatig moeite ermee.BrianV schreef:Opmerkelijk is dat de Ford Ka (die in de clubstore staat) sneller is dan alle andere auto's in de E klasse.
Vooral na de fijn tuning van Frank en mij.
Ik beleef enorm veel plezier aan dit hok en heeft mij al ENORM veel CR(credit of zoals Frank zegt Croonen)
op geleverd.
Battle of the small ( Strijd der stadsauto's) is enorm gaaf ondanks dat de performance index maar E275 is.
Wat er toe lijd dat ik zowat alleen maar Online speelt ipv offline.
Ook al staat de AI op zijn hoogst win ik nog te makkelijk alle races dus moet ik mijn strijd online zoeken.
Dat komt omdat ik zo goed ben Mike, entja iemand moet de bal toch 100M over het goal schieten vanaf de doellijn?Mike S. schreef:Ik zie je alleen maar fifa spelen man .....
Je raakt van zelf op een niveau dat de AI niet sterk genoeg isdvh schreef:tegen de AI spelen geeft mij nog enigsinds het gevoel dat ik kan racen![]()
Maar vanaf volgende week zal Forza ook op een lager pitje komen gezien Battelfield 3 uitkomt.
Jij heb er moeite mee, de auto nietFrankS schreef: Ik heb eergister nog even lopen knallen maar die C1's willen ook wel @ E275. Had toch regelmatig moeite ermee.
Heb je ook al Maple Valley gereden met de Ka? Das echt gaaf. Dat laatste stuk voor de finish klap je gewoon met 190 in de 6 door al die bochten naar beneden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast