iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rupie

Re: Iphone 4

Bericht door Rupie » 13 okt 2011, 10:50

Fout 1603, ff googlen..

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 13 okt 2011, 11:00

Ik ben al heel de ochtend bezig om mijn iPhone 3GS te upgraden naar iOS5.

Sucks big time. Time error krijg ik steeds en 't duurt eeuwen voordat hij van 81 naar 79 minuten te gaan springt. En daar blijft 'ie vervolgens.

Komend weekend de iPad en de 3GS van GF doen....

RVV

Bericht door RVV » 13 okt 2011, 12:26

Allemaal Apple slaven zo zag Steve Jobs het ook het liefst.. smachtend voor de winkel liggend, smachtend naar een nieuw iOnummer.zoveel.. het leven zonder een iPhone/iPad zal nooit meer hetzelfde zijn :D

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 okt 2011, 12:27

Dennis Cavallino schreef:Ik ben al heel de ochtend bezig om mijn iPhone 3GS te upgraden naar iOS5.

Sucks big time. Time error krijg ik steeds en 't duurt eeuwen voordat hij van 81 naar 79 minuten te gaan springt. En daar blijft 'ie vervolgens.

Komend weekend de iPad en de 3GS van GF doen....
Ben gisterenavond ook met die klus bezig geweest en het wilde ook maar niet lukken.
Op een gegeven moment bleef hij een half uur hangen met de melding dat hij een back-up aan het maken was.
Ik kreeg ook op een gegeven moment de melding dat de update server overbelast was.
Vanavond maar weer eens een nieuwe poging.......

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 okt 2011, 12:29

RVV schreef:Allemaal Apple slaven zo zag Steve Jobs het ook het liefst.. smachtend voor de winkel liggend, smachtend naar een nieuw iOnummer.zoveel.. het leven zonder een iPhone/iPad zal nooit meer hetzelfde zijn :D
Ga jij maar lekker pingen met je black-berry en als hij niet pingt dan zet je de magnetron maar ff aan........

RVV

Bericht door RVV » 13 okt 2011, 12:32

Hans ik heb sinds 2007 een diverse iPod touches en iPhone 3 GS/4 :wink:

Ja ik ben ook zo'n iPhone slaaf... heerlijk ding hoor, maar eigenlijk wel scary hoe belangrijk zo'n ding in je leven is geworden.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 13 okt 2011, 12:37

Los van 't feit dat je bijna niet meer zonder kunt, is iOS5 gewoon gratis en dé verbetering die al jaren geleden ingevoerd had moeten worden. Het lost in ieder geval een flink aantal minpunten op voor mij. Zowel op de iPhone als iPad.

Dit is hopelijk de allerlaatste keer dat ik iTunes moet gebruiken. Dat we dat nog mogen meemaken. :TV kijken:

RVV

Bericht door RVV » 13 okt 2011, 12:40

Ik ga hem ook wel upgraden, altijd gedaan, maar heb geen zin om me er nu aan te ergeren omdat een half miljard mensen denkt niet zonder te kunnen :kikker:

Roy

Bericht door Roy » 13 okt 2011, 13:08

Dennis Cavallino schreef:Los van 't feit dat je bijna niet meer zonder kunt, is iOS5 gewoon gratis en dé verbetering die al jaren geleden ingevoerd had moeten worden. Het lost in ieder geval een flink aantal minpunten op voor mij. Zowel op de iPhone als iPad.

Dit is hopelijk de allerlaatste keer dat ik iTunes moet gebruiken. Dat we dat nog mogen meemaken. :TV kijken:
Dat is voor mij ook de rede dat ik hem snel wilde hebben. Veel goede, nieuwe opties.

RVV

Bericht door RVV » 13 okt 2011, 13:11

Zelfs een rechtstreekse lijn met Steve nu :kikker:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 13 okt 2011, 13:13

Uurtje geleden begonnen met updaten en nu helemaal klaar.

Ik begon even te zweten toen m'n iPhone aangaf dat er geen geldige SIM in zat en dat ik toen alles opnieuw in moest stellen. Maar na alle stappen op het scherm gevolgd te hebben, daarna nog een keer gesynchroniseerd en alles staat er weer op met iOS5 :)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 13 okt 2011, 13:17

Als n00b vind ik 't toch wel een eng proces. Ik had dat dus ook toen 'ie eerst om SIM kaart zonder pincode vroeg (heb ik niet) en daarna toen 'ie geen T-Mobile vond, maar Vd Valk WIFI (ik zit al heel de ochtend in vd Valk te 'werken' tussen andere nono's die net doen of ze werken, maar allemaal iOS5 zitten te installeren, ROFL).

Ik dacht dat 'ie klaar was met de iOS5 update op mijn 3gs, maar ik kreeg na het opnieuw opstarten van de iPhone de volgende melding:
- instellen als nieuw toestel
- iCloud terugzetten
- iTunes terugzetten

iCloud gebruik ik nog niet, dus ik koos voor iTunes terugzetten, want ik wil hem niet instellen als nieuw toestel aangezien ik ervan uitga dat ik dan alles kwijt ben....

Of heb ik dat verkeerd gedacht?

Richardt.

Bericht door Richardt. » 13 okt 2011, 13:21

Ik denk dat het enge in het feit zit dat het voor de installatie je iPhone helemaal leeg gegooid wordt en dan de nieuwe iOS er op.

Dan is je telefoon weer net zo als toen ie uit de doos kwam als het ware. Vervolgens plaats je dan een kopie van je "vorige" iPhone terug. Hetzelfde als wanneer bijv. je iPhone gestolen/kwijt is en je op je nieuwe iPhone je oude stuff weer kunt plaatsen.

Het is natuurlijk geen update zoals dat van 4.2 naar 4.3 was, maar in feite een heel nieuw systeem.

Ik als noob vond het ook wel een beetje eng, maar volg rustig de stappen en je komt er wel uit ;)
Tis wel Apple hè, dus redelijk gebruiksvriendelijk wat dat betreft :D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 13 okt 2011, 13:35

Het is gelukt, maar ik ben echt fucking veel apps kwijt.

En een app als nu.nl werkt niet meer.

Richardt.

Bericht door Richardt. » 13 okt 2011, 13:38

Even loskoppelen en opnieuw synchroniseren. Duurde bij mij ook even, maar uiteindelijk staat alles er wel weer op. ;)

RVV

Bericht door RVV » 13 okt 2011, 13:40

*Laatste nieuws*

#50 mensen die bij Van Der Valk een softwareupdate voor de iPhone 5 in de baas zijn tijd doorvoerde hebben mede voor een ramp gezorgd. Er zijn vele gewonden gevallen toen ene Dennis D. op ik ga akkoord drukte. Getuigen verklaarden dat er zwarte rook uit zijn iPhone kwam en er een felle explosie volgde. Het hotel werd compleet verwoest, een toevallige passant wist met zijn iPhone 4 met 4.3 software een foto te maken van een grote paddestoel boven het rampgebied, later meer nieuws #
Bijlagen
IO5 mislukt.jpg
IO5 mislukt.jpg (43.76 KiB) 1104 keer bekeken

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 13 okt 2011, 13:47

LOL

Na 't eten van de carpaccio was 't trouwens wel weer een ouderwetse explosie op de WC. Wat stoppen ze daar toch in voor bacteriën? Sonja Bakkertjes? Voel me een stuk lichter nu.

Gelukkig stond mijn locatieverklikker nog niet aan, dus kon ik lekker anoniem schijten. WC wás wel schoon trouwens....

----

OT

De synchronisatie was toch nog niet compleet. Poging 2.2

Michel P

Bericht door Michel P » 13 okt 2011, 14:07

Dennis Cavallino schreef:LOL

Na 't eten van de carpaccio was 't trouwens wel weer een ouderwetse explosie op de WC. Wat stoppen ze daar toch in voor bacteriën? Sonja Bakkertjes? Voel me een stuk lichter nu.

Gelukkig stond mijn locatieverklikker nog niet aan, dus kon ik lekker anoniem schijten. WC wás wel schoon trouwens....

----

OT

De synchronisatie was toch nog niet compleet. Poging 2.2
Was ja, smeerpijn!
Afbeelding

Rupie

Bericht door Rupie » 13 okt 2011, 19:22

Richardt. schreef:Ik denk dat het enge in het feit zit dat het voor de installatie je iPhone helemaal leeg gegooid wordt en dan de nieuwe iOS er op.

Dan is je telefoon weer net zo als toen ie uit de doos kwam als het ware. Vervolgens plaats je dan een kopie van je "vorige" iPhone terug. Hetzelfde als wanneer bijv. je iPhone gestolen/kwijt is en je op je nieuwe iPhone je oude stuff weer kunt plaatsen.

Het is natuurlijk geen update zoals dat van 4.2 naar 4.3 was, maar in feite een heel nieuw systeem.

Ik als noob vond het ook wel een beetje eng, maar volg rustig de stappen en je komt er wel uit ;)
Tis wel Apple hè, dus redelijk gebruiksvriendelijk wat dat betreft :D
Ik was dus bang om mijn foto's kwijt te zijn, maar alles staat er nog op. Datum van upload van foto's is wel weg, maar alles is er nog. Ik had ook al mijn tijdschriften nog. Evo opende gewoon op de laatst bekeken pagina. En via de aankopen tab van de AppStore app kan je ook al je aankopen terugvinden en ook de progamma's die op dat moment niet meer op je iPad staan. En ik zag dat er een verbergen functie is waarmee apps die je niet meer weergegeven wilt hebben worden verborgen :thumbup:

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 14 okt 2011, 01:55

iPhone en IPads inmiddels op iOs 5.0 , wel erg vage meldingen vanuit iTunes, herstellen enzovoorts, als ze dan opstarten geeft ie aan dat er 5.0 op staat terwijl het lijkt alsof het mislukt is en alles weer terug in oude staat gebracht is...

Mja, inmiddels dus weer up2date, het zal wel :bag:

Ben

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 14 okt 2011, 07:33

Booooh schreef:iPhone en IPads inmiddels op iOs 5.0 , wel erg vage meldingen vanuit iTunes, herstellen enzovoorts, als ze dan opstarten geeft ie aan dat er 5.0 op staat terwijl het lijkt alsof het mislukt is en alles weer terug in oude staat gebracht is...

Mja, inmiddels dus weer up2date, het zal wel :bag:

Ben
ok,dus daarom is het zo stil vanuit jou hoek.......... :mrgreen:

Christoph

Re: Iphone 4 (s)

Bericht door Christoph » 14 okt 2011, 08:53

Hier ging het eigenlijk gewoon soepel dat upgraden.. :bag:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 14 okt 2011, 08:59

Mijn iPad ligt ook even in een hoekje te wachten tot ik weer vriendjes wil worden na de update. Het heeft mij twee avonden gekost om de iPad door de installatiemodus te krijgen. Daarna natuurlijk de teleurstelling dat de iPad leeg was. Vervolgens wel kunnen herstellen maar de mapppen zijn allemaal weg en voor de rest heb iknog niet durven kijken.

Tom

Bericht door Tom » 14 okt 2011, 09:21

Christoph schreef:Hier ging het eigenlijk gewoon soepel dat upgraden.. :bag:
+1
Alleen duurde het erg lang.

dvh

Bericht door dvh » 14 okt 2011, 09:30

Ben het nu op mijn werk aan het proberen.
Tot op heden elke keer code 3xxx ofzo..

Plaats reactie