Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Metchu » 14 sep 2011, 17:46

dit kan toch niet...

Het is weer bijna Sinterklaas dus jullie weten wat dit betekent... pepernoten, nog meer racisme en gezichtsverf. Groothandel Sligro en feestartikelen leverancier Superstar bereiden zich vast voor op de festiviteiten door een potje schmink met als kleur "negerzwart" te verkopen.

Jörgen Raymann deelde deze foto: http://lockerz.com/s/138329129" onclick="window.open(this.href);return false;
het schijnt dat ze het al veranderd hebben... maar what were they thinking? :S

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 14 sep 2011, 18:39

pleonasme! :kikker:

HansD

Bericht door HansD » 14 sep 2011, 18:55

114 Teletekst wo 14 sep
Minder antisemitische incidenten

` Het CIDI,het Centrum Informatie en
Documentatie Israël,heeft in 2010 124
meldingen van antisemitische incidenten
gekregen,een kwart minder dan in 2009.
Een verklaring kan zijn dat er in 2010
geen groot gewelddadig conflict tussen
Israël en de Palestijnen was.

Het CIDI noemt het opvallend dat de
daling van antisemitische incidenten in
de meeste andere West-Europese landen
veel sterker was.

Het aantal antisemitische incidenten is
volgens het CIDI hoog gezien het kleine
aantal Joden in Nederland.Het is al
jaren de meest voorkomende vorm van
discriminatie,zegt het CIDI.

Schandalig. Hoe moet dat nu verder met die islamisering :wink: . Zal NL dan toch wat verdraagzamer worden?

Nu weet ik dat de slachtofferrol het CIDI wel ligt maar de meest voorkomende vorm van discriminatie met 124 waag ik toch te betwijfelen.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 14 sep 2011, 19:49

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1054 ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;

HansD

Bericht door HansD » 14 sep 2011, 20:10

Dan zal Wilders wel stoppen met het kabinet. Dat heeft hij tenslotte beloofd. Niet dat dat iets uitmaakt, als die crisis er komt heeft een kabinet daar toch weinig invloed op.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 14 sep 2011, 20:12

Alle seinen staan op rood...................waar de trein naar toe gaat weet ik niet, maar wel dat ie ernstig gaat ontsporen...................en niemand die daar wat aan kan veranderen, we staan erbij en kijken er naar..........

Tom

Bericht door Tom » 15 sep 2011, 20:30

http://www.omroepbrabant.nl/?news/16144 ... +FEBO.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
wat kost zo'n ijsje? 1 euro? :'(
kansloos...

Robin

Bericht door Robin » 15 sep 2011, 20:34

Tom schreef:http://www.omroepbrabant.nl/?news/16144 ... +FEBO.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
wat kost zo'n ijsje? 1 euro? :'(
kansloos...
LOL de fokking vrekken met hun kleinburgerlijkheid, kudde schapen. :banging:

Metchu

Bericht door Metchu » 15 sep 2011, 20:35

eergister was het de friet, gister de kroketten... hahahahaha idd rijen voor de FEBO ...

Robin

Bericht door Robin » 15 sep 2011, 20:36

*idee*

Zet zo'n gratis FEBO neer in de Hoorn van Afrika.

:hungry:

RVV

Bericht door RVV » 15 sep 2011, 20:58

Hele week op en neer gereden naar het UMCG, daarbij stond ik elke dag voor de zwarte doos, gebouw van de Groninger sociale dienst.. (te wachten voor het verkeerslicht) verbazingwekkend om te zien dat je alleen maar gekleurde medelanders, zo'n beetje elke denkbare nationaliteit af en aan ziet komen en gaan. Mooiste is ook nog, allemaal lachend en met plezier. Ik begon bijna net zo hard mee te lachen..maar dan van verdriet. Erg confronterend om te zien waar mijn maandelijkse balastingaanslagen weer worden afgehaald. :roll:

Sinterklaas bestaat niet? Nou hij is druk bezig hoor. Elke dag weer bij de sociale dienst.

PD power

Bericht door PD power » 15 sep 2011, 21:41

RVV schreef:Hele week op en neer gereden naar het UMCG, daarbij stond ik elke dag voor de zwarte doos, gebouw van de Groninger sociale dienst.. (te wachten voor het verkeerslicht) verbazingwekkend om te zien dat je alleen maar gekleurde medelanders, zo'n beetje elke denkbare nationaliteit af en aan ziet komen en gaan. Mooiste is ook nog, allemaal lachend en met plezier. Ik begon bijna net zo hard mee te lachen..maar dan van verdriet. Erg confronterend om te zien waar mijn maandelijkse balastingaanslagen weer worden afgehaald. :roll:

Sinterklaas bestaat niet? Nou hij is druk bezig hoor. Elke dag weer bij de sociale dienst.
Pas maar op Rico, je wordt zo voor racist uitgemaakt, want je mag de werkelijkheid niet te helder weergeven..........

Robin

Bericht door Robin » 16 sep 2011, 08:04

PD power schreef:
RVV schreef:Hele week op en neer gereden naar het UMCG, daarbij stond ik elke dag voor de zwarte doos, gebouw van de Groninger sociale dienst.. (te wachten voor het verkeerslicht) verbazingwekkend om te zien dat je alleen maar gekleurde medelanders, zo'n beetje elke denkbare nationaliteit af en aan ziet komen en gaan. Mooiste is ook nog, allemaal lachend en met plezier. Ik begon bijna net zo hard mee te lachen..maar dan van verdriet. Erg confronterend om te zien waar mijn maandelijkse balastingaanslagen weer worden afgehaald. :roll:

Pas maar op Rico, je wordt zo voor racist uitgemaakt, want je mag de werkelijkheid niet te helder weergeven..........
Dat mag ie zeer zeker wel. Mijn vrouw is getint en de kids ook. No worries. Zij heeft 't ook over negers(ook in haar land van herkomst) en soms over kutmarokkanen, net zo goed. What's the problem.

---> Voor racist uitgemaakt worden door 'n druiloor op 'n ander forum omdat ik pro Israel was , ja dat is het probleem in Nederland. De racisme-kaart wordt veel en veel te vaak getrokken, slachtofferrol. Vooral bij die andere religie.

Cheers
Robin(kale kaaskop, die gek is op types als Beyonce, Halle Berry en Zoe Saldana)

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 16 sep 2011, 12:41

Vaak gewoon met de Mercedes of BMW erheen. Al bellend met hun nieuwe telefoon en een pakje sigaretten in de andere hand?

Frustrerend :stom:

Michel P

Bericht door Michel P » 16 sep 2011, 13:44

Gratis geld weken voor bi-culturelen jonge :wave:

GTRene

Bericht door GTRene » 16 sep 2011, 15:24

Robin schreef:Cheers
Robin(kale kaaskop, die gek is op types als Beyonce, Halle Berry en Zoe Saldana)
whaha :lol: :thumbup:

Robin

Bericht door Robin » 16 sep 2011, 16:43

Donner spreekt klare taal, geen speld tussen te krijgen:
http://www.nu.nl/binnenland/2617663/don ... -past.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel P

Bericht door Michel P » 16 sep 2011, 16:49

Robin schreef:Donner spreekt klare taal, geen speld tussen te krijgen:
http://www.nu.nl/binnenland/2617663/don ... -past.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch zouden ze nog een stap verder moeten gaan en alle geloofsuitingen in welke vorm dan ook in de openbare ruimte verbieden....... geloof is prive, doe dat lekker achter de voordeur, of in een ruimte met gelijk gezinden.....

keppeltjes, hoofdoeken, nonnenkledij, grote kruizen om de nek, opbokken er mee.

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 16 sep 2011, 16:54

Robin schreef:Donner spreekt klare taal, geen speld tussen te krijgen:
http://www.nu.nl/binnenland/2617663/don ... -past.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad mooi omschreven, duidelijke taal e.d.

Snipe

Bericht door Snipe » 16 sep 2011, 20:16

Ik ben het op voorhand met alles oneens wat Donner uitkraamt. Bij de verhalen over Diginotar liet hij weten dat er niks mis was met overschrijvingskaarten en brieven. Nu wil 'ie weer het dragen van een integraalhelm verbieden. Dan ben je toch niet goed wijs?

GTRene

Bericht door GTRene » 16 sep 2011, 20:37

Snipe schreef:Ik ben het op voorhand met alles oneens wat Donner uitkraamt. Bij de verhalen over Diginotar liet hij weten dat er niks mis was met overschrijvingskaarten en brieven. Nu wil 'ie weer het dragen van een integraalhelm verbieden. Dan ben je toch niet goed wijs?
dan ben je denk onjuist geïnformeerd of hebt de verkeerde bril op :wink:
volgens mij was het een integraalhelm met ondoorzichtig glas (onherkenbaar dus) trouwens een bivak muts is/wordt ook verboden en nog wat zaken, net zoiets als niet mogen rijden met bepaalde geblindeerde ramen van een auto wat al zo was.
boerka mag trouwens tijdens bv, carnaval wel gedragen worden :D

RVV

Bericht door RVV » 16 sep 2011, 21:47

Dat met die intergraalhelm wordt er met de haren bijgesleept om vooral maar niet d indruk te wekken dat het geen godsdienstige lading heeft. Compleet belachelijk natuurlijk. 99,9 procent van de motorrijders met een donker vizier gebruiken dit omdat het een zonnebrilfunctie heeft. Al die tienduizenden motorrijders worden nu geslachtoffert omdat er een handvol vrouwen met een burka rondlopen. Compleet nuts die donner.

JP

Bericht door JP » 16 sep 2011, 21:53

Wat je doet op de motor, je draagt een burka of een donkere integraalhelm, dat moet je zelf weten. Alleen als je na het tanken de shop in loopt om te betalen, zet je dat ding af.
Binnen schijnt de zon niet.... :?

daNpy

Bericht door daNpy » 16 sep 2011, 21:58

JP schreef:Wat je doet op de motor, je draagt een burka of een donkere integraalhelm, dat moet je zelf weten. Alleen als je na het tanken de shop in loopt om te betalen, zet je dat ding af.
Binnen schijnt de zon niet.... :?
Als het wat kouder is en je hebt net je sjaal, pak etc lekker zitten wil je niet je helm weer af doen. Het is erg onprettig om te rijden met iets dat niet lekker zit, trekt of je bewegingen beperkt.

Ik doe het niet zo heel vaak, maar heb nog nooit commentaar erop gehad eigenlijk. Ik kan het ook wel begrijpen hoor, je ziet veel minder van iemand gezicht. (Maargoed die 1,5 minuut ff betalen is geen op en top sociale handeling imo).

RVV

Bericht door RVV » 16 sep 2011, 22:01

JP mee eens, maar dat is natuurlijk een andere discussie.

Plaats reactie