het schijnt dat ze het al veranderd hebben... maar what were they thinking? :S
Het is weer bijna Sinterklaas dus jullie weten wat dit betekent... pepernoten, nog meer racisme en gezichtsverf. Groothandel Sligro en feestartikelen leverancier Superstar bereiden zich vast voor op de festiviteiten door een potje schmink met als kleur "negerzwart" te verkopen.
Jörgen Raymann deelde deze foto: http://lockerz.com/s/138329129" onclick="window.open(this.href);return false;
Nederland gaat naar de haaien
-
Metchu
Re: Nederland gaat naar de haaien
dit kan toch niet...
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
pleonasme! 
- HansD
114 Teletekst wo 14 sep
Minder antisemitische incidenten
` Het CIDI,het Centrum Informatie en
Documentatie Israël,heeft in 2010 124
meldingen van antisemitische incidenten
gekregen,een kwart minder dan in 2009.
Een verklaring kan zijn dat er in 2010
geen groot gewelddadig conflict tussen
Israël en de Palestijnen was.
Het CIDI noemt het opvallend dat de
daling van antisemitische incidenten in
de meeste andere West-Europese landen
veel sterker was.
Het aantal antisemitische incidenten is
volgens het CIDI hoog gezien het kleine
aantal Joden in Nederland.Het is al
jaren de meest voorkomende vorm van
discriminatie,zegt het CIDI.
Schandalig. Hoe moet dat nu verder met die islamisering
. Zal NL dan toch wat verdraagzamer worden?
Nu weet ik dat de slachtofferrol het CIDI wel ligt maar de meest voorkomende vorm van discriminatie met 124 waag ik toch te betwijfelen.
Minder antisemitische incidenten
` Het CIDI,het Centrum Informatie en
Documentatie Israël,heeft in 2010 124
meldingen van antisemitische incidenten
gekregen,een kwart minder dan in 2009.
Een verklaring kan zijn dat er in 2010
geen groot gewelddadig conflict tussen
Israël en de Palestijnen was.
Het CIDI noemt het opvallend dat de
daling van antisemitische incidenten in
de meeste andere West-Europese landen
veel sterker was.
Het aantal antisemitische incidenten is
volgens het CIDI hoog gezien het kleine
aantal Joden in Nederland.Het is al
jaren de meest voorkomende vorm van
discriminatie,zegt het CIDI.
Schandalig. Hoe moet dat nu verder met die islamisering
Nu weet ik dat de slachtofferrol het CIDI wel ligt maar de meest voorkomende vorm van discriminatie met 124 waag ik toch te betwijfelen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1054 ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;
- HansD
Dan zal Wilders wel stoppen met het kabinet. Dat heeft hij tenslotte beloofd. Niet dat dat iets uitmaakt, als die crisis er komt heeft een kabinet daar toch weinig invloed op.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Alle seinen staan op rood...................waar de trein naar toe gaat weet ik niet, maar wel dat ie ernstig gaat ontsporen...................en niemand die daar wat aan kan veranderen, we staan erbij en kijken er naar..........
-
Tom
http://www.omroepbrabant.nl/?news/16144 ... +FEBO.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
wat kost zo'n ijsje? 1 euro?
kansloos...
wat kost zo'n ijsje? 1 euro?
kansloos...
-
Robin
LOL de fokking vrekken met hun kleinburgerlijkheid, kudde schapen. :banging:Tom schreef:http://www.omroepbrabant.nl/?news/16144 ... +FEBO.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
wat kost zo'n ijsje? 1 euro?![]()
kansloos...
-
Metchu
eergister was het de friet, gister de kroketten... hahahahaha idd rijen voor de FEBO ...
-
Robin
*idee*
Zet zo'n gratis FEBO neer in de Hoorn van Afrika.

Zet zo'n gratis FEBO neer in de Hoorn van Afrika.
- RVV
Hele week op en neer gereden naar het UMCG, daarbij stond ik elke dag voor de zwarte doos, gebouw van de Groninger sociale dienst.. (te wachten voor het verkeerslicht) verbazingwekkend om te zien dat je alleen maar gekleurde medelanders, zo'n beetje elke denkbare nationaliteit af en aan ziet komen en gaan. Mooiste is ook nog, allemaal lachend en met plezier. Ik begon bijna net zo hard mee te lachen..maar dan van verdriet. Erg confronterend om te zien waar mijn maandelijkse balastingaanslagen weer worden afgehaald.
Sinterklaas bestaat niet? Nou hij is druk bezig hoor. Elke dag weer bij de sociale dienst.
Sinterklaas bestaat niet? Nou hij is druk bezig hoor. Elke dag weer bij de sociale dienst.
- PD power
Pas maar op Rico, je wordt zo voor racist uitgemaakt, want je mag de werkelijkheid niet te helder weergeven..........RVV schreef:Hele week op en neer gereden naar het UMCG, daarbij stond ik elke dag voor de zwarte doos, gebouw van de Groninger sociale dienst.. (te wachten voor het verkeerslicht) verbazingwekkend om te zien dat je alleen maar gekleurde medelanders, zo'n beetje elke denkbare nationaliteit af en aan ziet komen en gaan. Mooiste is ook nog, allemaal lachend en met plezier. Ik begon bijna net zo hard mee te lachen..maar dan van verdriet. Erg confronterend om te zien waar mijn maandelijkse balastingaanslagen weer worden afgehaald.![]()
-
Robin
Dat mag ie zeer zeker wel. Mijn vrouw is getint en de kids ook. No worries. Zij heeft 't ook over negers(ook in haar land van herkomst) en soms over kutmarokkanen, net zo goed. What's the problem.PD power schreef:Pas maar op Rico, je wordt zo voor racist uitgemaakt, want je mag de werkelijkheid niet te helder weergeven..........RVV schreef:Hele week op en neer gereden naar het UMCG, daarbij stond ik elke dag voor de zwarte doos, gebouw van de Groninger sociale dienst.. (te wachten voor het verkeerslicht) verbazingwekkend om te zien dat je alleen maar gekleurde medelanders, zo'n beetje elke denkbare nationaliteit af en aan ziet komen en gaan. Mooiste is ook nog, allemaal lachend en met plezier. Ik begon bijna net zo hard mee te lachen..maar dan van verdriet. Erg confronterend om te zien waar mijn maandelijkse balastingaanslagen weer worden afgehaald.![]()
---> Voor racist uitgemaakt worden door 'n druiloor op 'n ander forum omdat ik pro Israel was , ja dat is het probleem in Nederland. De racisme-kaart wordt veel en veel te vaak getrokken, slachtofferrol. Vooral bij die andere religie.
Cheers
Robin(kale kaaskop, die gek is op types als Beyonce, Halle Berry en Zoe Saldana)
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Vaak gewoon met de Mercedes of BMW erheen. Al bellend met hun nieuwe telefoon en een pakje sigaretten in de andere hand?RVV schreef:Hele week op en neer gereden naar het UMCG, daarbij stond ik elke dag voor de zwarte doos, gebouw van de Groninger sociale dienst.. (te wachten voor het verkeerslicht) verbazingwekkend om te zien dat je alleen maar gekleurde medelanders, zo'n beetje elke denkbare nationaliteit af en aan ziet komen en gaan. Mooiste is ook nog, allemaal lachend en met plezier. Ik begon bijna net zo hard mee te lachen..maar dan van verdriet. Erg confronterend om te zien waar mijn maandelijkse balastingaanslagen weer worden afgehaald.![]()
Frustrerend
- Michel P
Gratis geld weken voor bi-culturelen jongeRVV schreef:Hele week op en neer gereden naar het UMCG, daarbij stond ik elke dag voor de zwarte doos, gebouw van de Groninger sociale dienst.. (te wachten voor het verkeerslicht) verbazingwekkend om te zien dat je alleen maar gekleurde medelanders, zo'n beetje elke denkbare nationaliteit af en aan ziet komen en gaan. Mooiste is ook nog, allemaal lachend en met plezier. Ik begon bijna net zo hard mee te lachen..maar dan van verdriet. Erg confronterend om te zien waar mijn maandelijkse balastingaanslagen weer worden afgehaald.![]()
- GTRene
whahaRobin schreef:Cheers
Robin(kale kaaskop, die gek is op types als Beyonce, Halle Berry en Zoe Saldana)
-
Robin
Donner spreekt klare taal, geen speld tussen te krijgen:
http://www.nu.nl/binnenland/2617663/don ... -past.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/binnenland/2617663/don ... -past.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michel P
Toch zouden ze nog een stap verder moeten gaan en alle geloofsuitingen in welke vorm dan ook in de openbare ruimte verbieden....... geloof is prive, doe dat lekker achter de voordeur, of in een ruimte met gelijk gezinden.....Robin schreef:Donner spreekt klare taal, geen speld tussen te krijgen:
http://www.nu.nl/binnenland/2617663/don ... -past.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
keppeltjes, hoofdoeken, nonnenkledij, grote kruizen om de nek, opbokken er mee.
Michel
- GTRene
Inderdaad mooi omschreven, duidelijke taal e.d.Robin schreef:Donner spreekt klare taal, geen speld tussen te krijgen:
http://www.nu.nl/binnenland/2617663/don ... -past.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Snipe
Ik ben het op voorhand met alles oneens wat Donner uitkraamt. Bij de verhalen over Diginotar liet hij weten dat er niks mis was met overschrijvingskaarten en brieven. Nu wil 'ie weer het dragen van een integraalhelm verbieden. Dan ben je toch niet goed wijs?
- GTRene
dan ben je denk onjuist geïnformeerd of hebt de verkeerde bril opSnipe schreef:Ik ben het op voorhand met alles oneens wat Donner uitkraamt. Bij de verhalen over Diginotar liet hij weten dat er niks mis was met overschrijvingskaarten en brieven. Nu wil 'ie weer het dragen van een integraalhelm verbieden. Dan ben je toch niet goed wijs?
volgens mij was het een integraalhelm met ondoorzichtig glas (onherkenbaar dus) trouwens een bivak muts is/wordt ook verboden en nog wat zaken, net zoiets als niet mogen rijden met bepaalde geblindeerde ramen van een auto wat al zo was.
boerka mag trouwens tijdens bv, carnaval wel gedragen worden
- RVV
Dat met die intergraalhelm wordt er met de haren bijgesleept om vooral maar niet d indruk te wekken dat het geen godsdienstige lading heeft. Compleet belachelijk natuurlijk. 99,9 procent van de motorrijders met een donker vizier gebruiken dit omdat het een zonnebrilfunctie heeft. Al die tienduizenden motorrijders worden nu geslachtoffert omdat er een handvol vrouwen met een burka rondlopen. Compleet nuts die donner.
- JP
Wat je doet op de motor, je draagt een burka of een donkere integraalhelm, dat moet je zelf weten. Alleen als je na het tanken de shop in loopt om te betalen, zet je dat ding af.
Binnen schijnt de zon niet....
- daNpy
Als het wat kouder is en je hebt net je sjaal, pak etc lekker zitten wil je niet je helm weer af doen. Het is erg onprettig om te rijden met iets dat niet lekker zit, trekt of je bewegingen beperkt.JP schreef:Wat je doet op de motor, je draagt een burka of een donkere integraalhelm, dat moet je zelf weten. Alleen als je na het tanken de shop in loopt om te betalen, zet je dat ding af.
Ik doe het niet zo heel vaak, maar heb nog nooit commentaar erop gehad eigenlijk. Ik kan het ook wel begrijpen hoor, je ziet veel minder van iemand gezicht. (Maargoed die 1,5 minuut ff betalen is geen op en top sociale handeling imo).
- RVV
JP mee eens, maar dat is natuurlijk een andere discussie.