Driving-Fun Voetbal Manager 2011-2012
-
Driving-Fun Voetbal Manager 2011-2012
Geachte Leden en voetbal liefhebbers,
Na een schaamteloze kopie van het DF FM Manager topic open ik hierbij een voetbal manager topic!
Na wat zoekwerk heb ik besloten het spel van Studenten.net te gebruiken
http://www.studenten.net/eredivisie
Hoe te beginnen
Registreer en maak een team aan en bedenk zelf een naam. Je start met een budget van 35 miljoen euro, met dit geld kan je spelers kopen uit de eredivisie. Om het moeilijk te maken mag je maar 1 speler van elke club selecteren. Selecteer verstandig want spelers hebben een verschillende waarde. Zo is een speler die veel doelpunten maakt van hogere waarde dan een speler die alleen maar op de bank zit.
Team
Je team bestaat uit 11 veldspelers en 4 reserves. Je heb een reserve- keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller.
Spelers ruilen en wisselen
Na elke speelronde mag je 1 speler wisselen, dit wil zeggen dat je een speler in je selectie mag verkopen en een nieuwe speler mag kopen. Dit kan je bijvoorbeeld doen nadat een spelers geblesseerd is geraakt en een tijdje niet meer speelt. Het is wel toegestaan om oneindig te wisselen met je reservespelers. Let hierbij wel op dat je dit optijd doet, tijdens de wedstrijden is dit niet meer mogelijk.
Subleague
Het is mogelijk om een subleague aan te maken in Studenten.net Eredivisie manager. Dit is een interne competitie in de totale competie. Leuk voor vriendengroepen, voetbalverenigingen of familie.
Duur van het spel
De eredivisie kent 34 speelrondes. De nacompetitie en play-offs voor Europees voetbal tellen niet mee.
Wie heeft de meeste "scouting" kennis van DF?
Wie beschikt over de meeste know how van het spelletje?
Maak het mee en registreer je
Subleague: Driving-Fun
Username Team naam
BrianV - Sensation
Na een schaamteloze kopie van het DF FM Manager topic open ik hierbij een voetbal manager topic!
Na wat zoekwerk heb ik besloten het spel van Studenten.net te gebruiken
http://www.studenten.net/eredivisie
Hoe te beginnen
Registreer en maak een team aan en bedenk zelf een naam. Je start met een budget van 35 miljoen euro, met dit geld kan je spelers kopen uit de eredivisie. Om het moeilijk te maken mag je maar 1 speler van elke club selecteren. Selecteer verstandig want spelers hebben een verschillende waarde. Zo is een speler die veel doelpunten maakt van hogere waarde dan een speler die alleen maar op de bank zit.
Team
Je team bestaat uit 11 veldspelers en 4 reserves. Je heb een reserve- keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller.
Spelers ruilen en wisselen
Na elke speelronde mag je 1 speler wisselen, dit wil zeggen dat je een speler in je selectie mag verkopen en een nieuwe speler mag kopen. Dit kan je bijvoorbeeld doen nadat een spelers geblesseerd is geraakt en een tijdje niet meer speelt. Het is wel toegestaan om oneindig te wisselen met je reservespelers. Let hierbij wel op dat je dit optijd doet, tijdens de wedstrijden is dit niet meer mogelijk.
Subleague
Het is mogelijk om een subleague aan te maken in Studenten.net Eredivisie manager. Dit is een interne competitie in de totale competie. Leuk voor vriendengroepen, voetbalverenigingen of familie.
Duur van het spel
De eredivisie kent 34 speelrondes. De nacompetitie en play-offs voor Europees voetbal tellen niet mee.
Wie heeft de meeste "scouting" kennis van DF?
Wie beschikt over de meeste know how van het spelletje?
Maak het mee en registreer je
Subleague: Driving-Fun
Username Team naam
BrianV - Sensation
Laatst gewijzigd door BrianV op 05 aug 2011, 14:22, 2 keer totaal gewijzigd.
- Michel P
-
Re: Driving-Fun Voetbal Manager 2011-2012
Team goed gekeurd.Michel P schreef:Done!
Men ik had grote moeite om het redelijk neer te zetten met name de achter hoede

Mijn wildcard is .... Melvin Platje

- Michel P
Doordat je maar een speler per team mag hebben is het best moeilijk idd, en zoveel goede doelpunten machines zijn er niet. Staan ook nog veel spelers in die al weg zijn bij hun club en niet meer in NL spelen, dat is wel jammer van deze database. Prijzen zijn ook niet echt logisch.
Michel
Michel
- HansD
aanvraag ingediend.
-
Taken care offHansD schreef:aanvraag ingediend.

- Mr. Blue Eyes
ik krijg een foutmelding na de team naam te hebben ingevoerd
- Mr. Blue Eyes
aangevraagd : B en B
-
Damn Bierteam heeft aardig wat punten bij elkaar gesprokkeld ,
ben een tijdje niet actief geweest of het forum dus vandaag de late reactie
ben een tijdje niet actief geweest of het forum dus vandaag de late reactie
- HansD
Bierteam heeft nog veel te weinig punten vanwege een rode en gele kaarten afgelopen speelronde. Kostte me geloof ik -14 of -17 punten 

-
Dat is ieder geval nog beter dan een speler op stellen die helemaal niet meer in Nederland voetbalt