off-topic: Jeroen ben je nou echt zo ... dat je het niet wilt snappen?? jij denk dat je nu al de koning van de weg bent, ik heb me roze pasje net 2 jaar en ook jij zal er snel genoeg achter komen dat je dat helemaaal niet bent nog geen kleine nar die zijn best doet!!
Als ik je zo zie praten/typen ben jij het perfecte voorbeeld waarom mensen tussen de 18-25 jaar zo'n hoge premie per maand moeten betalen, omdat gasten zoals jij het verzieken voor mensen die wel normaal met een auto om weten te gaan! Want waarom zou je inderdaad spiegelen ?? dat je de helft van andermans auto in puin rijd zal jou een zorg zijn! Ben benieuwd of je later ook zo zal reageren als iemand jou kind (als je daar ooit aan kan beginnen) dood zal rijden en in de rechtszaal zegt '' dat spiegelen vond ik onzin''.
Haha dat iedereen zo tegen je praat/typt heb je toch echt aan je eigen te danken, zelfs iemand die zijn rijbewijs al 25 jaar heeft zal nog zeggen dat hij/zij nog iedere dag leert.
On-topic: Dat een agent in je auto stapt hoef je niet altijd blij mee te zijn, de agent die het bij mij deed starten de auto en gooide hem gelijk in de toeren(rood).
Oorzaak was dat ze bij de verzekering een fout hadden gemaakt toen ik de auto net had gekocht, ze hadden het niet goed in behandeling genomen en daardoor stond de auto onverzekerd met gevolg dat de agent hem weg wilde laten slepen. Gelukkig belde het tussenpersoon van de verzekering net toen de auto was gestart, en kreeg ik 5 dagen de tijd om het tegendeel te bewijzen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat alle agenten zo zijn!! Heb het als eens beter mee gemaakt dat een agent wel zijn vak juist uitvoerde