blijft toch leuke reacties oproepen bij mensen de e39 m5,gister mooi weer dus avonds even een stukje te rijden samen met de vrouw.
zie ik in de verte voor mij een motor rijden die mij waarschijnlijk ook al in zn spiegel had gezien want hij ging ineens flink van het gas af.
dus ik rij hem voorbij was trouwens een ducati wegracer type weet ik zo niet wel een dik ding iig,hij blijft even achter me rijden komt daarna links naast me rijden en kijkt eens naar binnen knikt naar me en steekt zn duimpje op.
hij had volgens mij wel zin om een beetje te spelen dus bij 160 terug naar zn 4 en vol het gas erop hij natuurlijk ook dus even een stukje flink gesport maar het ging al heel snel veelste hard daarna gingen we ieder weer onze eigen weg kreeg nog een keer het duimpje van hem.
en hoevaak ik ondertussen al niet ben aangesproken door mensen of het nou bij de benzinepomp,snackbar,werk noem maar op alleen maar leuke reacties meestal of ze even in de auto mogen kijken,of ik het geluid even wil laten horen die de auto maakt.
schijnbaar is het voor veel mensen toch wel eenvrij bijzondere auto de e39 m5