oohsiegerdehaan89 schreef:Bananas of ass Rene?![]()
Linds155 schreef:Gister avond even fotootjes gemaakt met de gsm!
Voorkantje is weer compleet ! ben benieuwd hoe het totaal plaatje eruit gaat zien met de frontlip!
Auto is tevens ook "ready" voor de rolkooi! .O.
Ik vind dat niet mooi, alles is zwart met geel, en dan in een keer boem een witte kooi , dus dat gaat m niet worden , is alleen mooi als je auto van buiten ook wit is vind ik persoonlijk!Petrolhead Tom schreef:Is wit niet beter? Daar kun je eventuele scheurtjes direct op zien.
En de bak ook? Hoor weleens van een 1.6 bak achter de 2.0...Linds155 schreef:haha op het moment nog een kapotte 1.6 16v, maar er komt een 2.0 16v in ! dus alles wat te maken had met 1.6 16v word ook naar 2.0 16v gemaakt !
Gaaf... lekker rammen met dat ding.Linds155 schreef:Nee sorry, de bak blijft wel 1.6 ! later zelfs een 1.4 bak erop! maar dat doe ik pas nadat ik weer allemaal motorische updates ga doen!
gaafLinds155 schreef:Okee leuk!!! kzal er zo nu en dan eens op kijken!![]()
Toch maar weer n goede foto gemaakt en weer even de auto wat lager gezet met fotoshop.. whoah, bruut met die spoiler! :9~
Gebruikers op dit forum: Chaert-RS, jvb, Robbert92, S-RS, Sabberjoch, Vanreijmersdal en 8 gasten